  • 1. Data: 2010-05-18 19:31:58
    Temat: Metastock Pro -potrzebna pomoc użytkownika - dane intraday
    Od: "Pawel_A" <p...@o...pl>

    Witam!
    Czy mógłbym prosić kogoś kto zna Metastocka w wer. Pro o pomoc przy dwóch
    sprawach:
    1. Dopisanie danych intra do Metastoka do downloadera - pliki z bossa.pl
    generują błąd ilości rekordów. Jak to obejść. Jest jakis programik który by
    te dane jakś poszatkował.
    2. Podpięcie do Metastocka danych intra z nol3 przez DDE za pomocą programu
    MsDataaSync. Niby wszystko jest dobrze ale nic nie dzieje się w Metastocku.

    Bardzo proszę o poradę, lub najlepiej spotkanie na GG czy Skyp'e

    Pozdrawiam Paweł
    GG: 664774
    Skype: Pawelpipi

  • 2. Data: 2010-05-18 19:57:08
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 18 Maj, 21:31, "Pawel_A" <p...@o...pl> wrote:
> [...]
    > MsDataaSync. Niby wszystko jest dobrze ale nic nie dzieje się w Metastocku.
    >
    > Bardzo proszę o poradę, lub najlepiej spotkanie na GG czy Skyp'e

    masz lewy program

    to przestepstwo

    gdybyś posiadał licencje wystarczyłby telefon do STATICA

  • 3. Data: 2010-05-18 20:02:36
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > gdybyś posiadał licencje wystarczyłby telefon do STATICA

    Daj mu spokój. Jak zarobi na giełdzie to sobie kupi oryginał.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2010-05-18 20:09:12
    Od: "Pawel_A" <p...@o...pl>

    Witam!
    Jak kolego nie wiesz to nie obrażaj człowieka takimi postami. Kupiłem Metasa
    na stronie Equis. com wer. 11 Pro . Moim zdaniem wychodzi wiele taniej
    kupując u źródła. A jak nie masz nic do powiedzenia na w/w temat przejdź do
    innych konwersacji/postów.

    Pozdrawiam.

    d.googlegroups.com...

  • 5. Data: 2010-05-18 20:10:44
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Daj mu spokój. Jak zarobi na giełdzie to sobie kupi oryginał.

    I jeżeli mogę, to chciałbym prosić cię o ograniczenie ilości wątków
    politycznych, najlepiej do jednego tygodniwo.
    Wszyscy wiemy, że jesteś za PiS-em i wszyscy wiemy, że jesteś
    przeciwny PO.

    Zrób to dla mnie i kolegów, prosze cię.
    Wolę Charliego który oznajmia o dymaniu panienek, niż tego
    antyPlatfOrmianego - ProPiSowskiego.

    Zrobisz jak zechcesz, ale jeszcze chwila i cię wszyscy zablokują ....
    Ja już dzisiaj miałem to zrobić, ale nie chcę tego robić ... Naprawde.
    Jeszcze nikogo nie zbanowałem ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2010-05-18 20:12:26
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Pawel_A pisze:
> [...]
    d.googlegroups.com...

    > Daj mu spokój. Jak zarobi na giełdzie to sobie kupi oryginał.

    technicznie: odpowiadaj pod postem...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 7. Data: 2010-05-18 20:18:43
    Od: "Pawel_A" <p...@o...pl>

    Witam Ponownie!
    Czy nikt nie ma wer Pro Metastock'a, żeby coś podpowiedzieć? Wczoraj kupiłem
    wer Pro i nie mogę z niej jak na razie korzystać co mnie trochę wpienia. Na
    razie nie stać mnie żeby dokupić Reuters data link lub esignal lub inne,
    dlatego chciałem uruchomić import z DDE przez nol3.

    Pozdrawiam.
    Ps. Proszę o odpowiedzi na temat pierwotny postu.

  • 8. Data: 2010-05-18 20:58:08
    Od: rabarbarek <r...@a...pl>

    W dniu 2010-05-18 21:31, Pawel_A pisze:
> [...]
    > generują błąd ilości rekordów. Jak to obejść. Jest jakis programik który by

    --- cyt ---
    W bossie pod adresem /pub/intraday/mstock/fut/ znajduje sie plik
    FW20H6.zip zawieracjacy plik FW20H6.prn. Podczas konwersji do pliku
    metastocka wywala bledy "error jakis tam: adding a record would overflow
    file". Czy ktos wie jak skonwertowac ten plik do metasa?

    Utworz (New..) w innym katalogu taki sam plik (z tymi samymi cechami -
    nazwa/periodicity itd.) i skopiuj ręcznie CTRL+C CTRL+V do niego tyle
    rekordów ile chcesz (oczywiście mniej niz -> [65536 - ilosc tickow w
    pliku .prn]). Następnie do tego pliku sprobuj dograć .prn. PSG

    Trzeba jednak pamiętać, że ___Metastock potrafi odczytać na jednym
    wykresie do 65536 danych___. Dlatego warto zastanowić się nad przejściem
    na dane 1 lub 5 minutowe.
    --- cyt ---

    Prawdopodobnie to tyczy się Twojego problemu. Daj znać czy zadziałało.

    Widzę, że napisałeś post z pytaniem na forum bossy. Fajnie :)

    Proponuję zajrzeć pod adres:
    http://moja.nova.bossa.pl/index.jsp?domain=1&layout=
    search&page=0&showall=false&place=search&q=metastock

    Może nie ma wszystkich odpowiedzi, ale wiele informacji można tam znaleźć.

    Pozdrawiam,
    Rabarbarek

  • 9. Data: 2010-05-18 21:05:24
    Od: "Pawel_A" <p...@o...pl>

    Dzięki za odpowiedź.

    Widziałem te wątki, które podałeś. Jest to rozwiazanie trochę
    łopatologiczne - potrzebuję rozwiązania prostszego, oczywiście jeśli innego
    nie znajdę to będę musiał zrobić to kopiuj i wklej. Chciałem to zrobić w
    Excell'u ale też wywala przy imporcie pliku prn że za duż o rekordów a nie
    wiem jak zaimportować części danych do Excell'a.

    Dzięki jeszcze raz
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-05-18 21:07:49
    Od: rabarbarek <r...@a...pl>

    W dniu 2010-05-18 21:31, Pawel_A pisze:
    > 2. Podpięcie do Metastocka danych intra z nol3 przez DDE za pomocą programu
    > MsDataaSync. Niby wszystko jest dobrze ale nic nie dzieje się w Metastocku.

    Rozumiem, ze:
    - zrobiles wszystko jak opisano tutaj
    http://p4wgpw.blogspot.com/2008/07/msdatasync.html
    - zaznaczyles w NOLu myszką dane do pobierania i uzyles keystroka
    "CTRL+SHIFT+C"
    - kliknales w NOLu Nardzedzia->DDE Manager i podejrzales w okienku, ze
    eksportuja sie te dane co trzeba

    czy tak?

    Pozdrawiam,
    Rabarbarek