  • 1. Data: 2009-11-15 14:33:08
    Temat: Metastock - atr - konsola ?
    Od: crashev <p...@g...com>

    Witam,
    Dopiero zaczynam swoją przygodę z oprogramowaniem Metastock i próbuje
    ogarnąć jego funkcjonalność.
    Czy w tym oprogramowaniu istnieje jakaś konsola, w której można
    wstukiwać formuły i od razu widzieć wynik takiej operacji ?

    Np. wpisuje i dostaje od razu jakiś wynik:

    > atr(2)
    999

    ?

  • 2. Data: 2009-11-16 07:25:00
    Temat: Re: Metastock - atr - konsola ?
    Od: "DeJotTe" <d...@g...com>

    > Czy w tym oprogramowaniu istnieje jakaś konsola, w której można
    > wstukiwać formuły i od razu widzieć wynik takiej operacji ?
    > Np. wpisuje i dostaje od razu jakiś wynik:
    > atr(2) 999

    W Commentary Window można wyswietlic wyniki wpisanych formuł.

  • 3. Data: 2009-11-29 12:52:28
    Od: crashev <p...@g...com>

    On 16 Lis, 08:25, "DeJotTe" <d...@g...com> wrote:

    > W Commentary Window można wyswietlic wyniki wpisanych formuł.

    A trochę więcej szczegółów mógłbyś podać. Jestem początkującym
    użytkownikiem więc fajnie by było jakbyś napisał: kliknij tu tu, wpisz
    to, wynik będzie tam.