  • 11. Data: 2007-08-08 22:31:30
    Temat: Re: Metoda "na jelenia" ???
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:f952qa$ed6$1@inews.gazeta.pl...

    > jeśli już to w porozumieniu z właścicielem.
    > Potem by należało tylko udowodnić, że płacił gotówką. Jeżeli na paragonie
    > lub fakturze było potwierdzenie, że zapłacono gotówką, to w ogóle nic nie
    > zakombinują.
    > Jedyne co mogą wymyślec, to "przeciez pan płacił kartą, a nie żadną
    > gotówką".

    Ile osób przechowuje paragon za pamiątki z wakacji, by móc później
    dochodzić takiego roszczenia?

  • 12. Data: 2007-08-08 22:33:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:f93rr0$jeo$1@inews.gazeta.pl...

    Skoro na koncie widzisz obciążenie, to gdybyś zapłacił jej gotówką dostała
    by pieniądze dwa razy. Pozostaje pytanie, czy częściej jej się to zdarza,
    czy faktycznie był to jakiś błąd.

  • 13. Data: 2007-08-08 22:43:36
    Temat: Re: Metoda
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > by pieniądze dwa razy. Pozostaje pytanie, czy częściej jej się to zdarza,

    Stad pytanie do grupy, czy ktos zetknal sie z czyms takim.

    Nie wspomnialem, ze proszac o wydruk z bledem nadmienilem, ze jest mi potrzebny w
    razie koniecznosci reklamacji transakcji.

    Tak przy okazji - kto, czytajac ten watek jest w stanie odpowiedziec na pytanie,
    jak technicznie jest mozliwe zatwierdzenie transakcji w sposob nie dajacy wydrukow
    papierowych (jak wspomnialem, w finale otrzymalem wyruk z nadrukiem "duplikat",
    mimo, ze pierwotny wydruk sie nie pojawil).

    Nawiazujac do poprzedniego wpisu - ja akurat sprawdzam swoje zakupy karta i
    faktycznie ciezko je poidentyfikowac przegladajac sam spis transakcji - np bardzo
    podejzanie wygladalo mi 30 zl z Fabryki marzen, zanim zidentyfikowalem je na kwitku
    wraz z paragonem i ustalilem, ze to lody w kawiarni (byc moze tak sie nazywala).

  • 14. Data: 2007-08-08 23:01:52
    Od: "Nika" <n...@a...pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:f9dguo$m5s$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > zanim zidentyfikowalem je na kwitku wraz z paragonem i ustalilem, ze to
    > lody w kawiarni (byc moze tak sie nazywala).

    Ja kiedyś wpadłam w panikę zobaczywszy w zestawieniu transakcji kwotę
    kilkusetzłotową na rzecz jakiegoś PSB. Dopiero po zastanowieniu się
    zgadłam, ze to nie Polskie Składy Budowlane (moje pierwsze skojarzenie)
    tylko... punkt sprzedaży biletów MPK, gdzie kupowałam sieciówkę.

    --
    Nika
    Pisz tutaj

  • 15. Data: 2007-08-08 23:07:23
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

  • 16. Data: 2007-08-08 23:08:00
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

  • 17. Data: 2007-08-08 23:08:26
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Nika <n...@a...pl> napisał(a):

    Szczesciara - w moim miescie jeszcze nie wdrozono w MPK tego wrazego wynalazku,
    mimo, ze sieciowka dla pojedynczej osoby zbliza sie juz do 100 zl.

    W ten sposob, jak nadchodzi czas wykupienia znaczka, udaje sie do centrum miasta,
    gdzie mam bankomat w poblizu ich kasy, mijajac po drodze ze dwa pobliskie punkty
    sprzedazy miesiecznych i znaczkow.

  • 18. Data: 2007-08-09 01:22:59
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message

    > Ile osób przechowuje paragon za pamiątki z wakacji, by móc później
    > dochodzić takiego roszczenia?

    ja.

  • 19. Data: 2007-08-09 08:46:41
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 9 sierpnia 2007 00:31
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <f9dg9p$s88$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Ile osób przechowuje paragon za pamiątki z wakacji, by móc później
    > dochodzić takiego roszczenia?

    e-e.... Po co paragon. Reklamuje transakcję kartą.
    Skoro nie podpisał druczka....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 20. Data: 2007-08-09 08:48:21
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 9 sierpnia 2007 00:43
    (autor Krzysztofsf
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <f9dguo$m5s$1@inews.gazeta.pl>):

    > podejzanie wygladalo mi 30 zl z Fabryki marzen, zanim zidentyfikowalem je
    > na kwitku wraz z paragonem i ustalilem, ze to lody w kawiarni (byc moze
    > tak sie nazywala).

    Byłeś tam z żoną ? :-D Pewnie dlatego zaserwowali lody a nie loda :-P