eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Metoda "na jelenia" ???
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 24

  • 21. Data: 2007-08-09 09:53:55
    Temat: Re: Metoda
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):


    >
    > Byłeś tam z żoną ? :-D Pewnie dlatego zaserwowali lody a nie loda :-P

    Genialne. Swietny dowcip. Znasz wiecej takich?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 22. Data: 2007-08-09 10:43:34
    Temat: Re: Metoda "na jelenia" ???
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:f9ek9i$9lj$1@news.onet.pl...

    >> Ile osób przechowuje paragon za pamiątki z wakacji, by móc później
    >> dochodzić takiego roszczenia?
    > e-e.... Po co paragon. Reklamuje transakcję kartą.
    > Skoro nie podpisał druczka....

    Fakt.


  • 23. Data: 2007-08-09 10:49:31
    Temat: Re: Metoda
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > news:f9ek9i$9lj$1@news.onet.pl...
    >
    > >> Ile osób przechowuje paragon za pamiątki z wakacji, by móc później
    > >> dochodzić takiego roszczenia?
    > > e-e.... Po co paragon. Reklamuje transakcję kartą.
    > > Skoro nie podpisał druczka....
    >
    > Fakt.
    >

    Ja raczej widze to tak, ze brak kwitkow utrudnia rozeznanie sie w serii nieduzych
    wakacyjnych platnosci, analizowanych po miesiacu, gdy nadejdzie wyciag.

    Ponawiam pytanie - jak technicznie mozna zatwierdzic na terminalu sprzedaz, jesli
    nie ma wydruku? Czy nie wymaga to raczej dokonania serii celowych operacji,
    potwierdzania komunikatow o tym, ze nie bedzie wydruku i "czy napewno chcesz
    zatwierdzic transakcje?" ?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 24. Data: 2007-08-09 19:06:55
    Temat: Re: Metoda
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:f9erfr$6e5$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja raczej widze to tak, ze brak kwitkow utrudnia rozeznanie sie w serii
    > nieduzych
    > wakacyjnych platnosci, analizowanych po miesiacu, gdy nadejdzie wyciag.
    >
    > Ponawiam pytanie - jak technicznie mozna zatwierdzic na terminalu
    > sprzedaz, jesli
    > nie ma wydruku? Czy nie wymaga to raczej dokonania serii celowych
    > operacji,
    > potwierdzania komunikatow o tym, ze nie bedzie wydruku i "czy napewno
    > chcesz
    > zatwierdzic transakcje?" ?

    Przyszło mi co innego do głowy. Może wydruk jak najbardziej był, tylko
    został w jakiś sposób podstępnie zniszczony, ukryty. Stąd wątkotwórca do
    podpisania dostał duplikat. Albo Mozę brak papieru.

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1