-
1. Data: 2009-02-17 08:31:38
Temat: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
Od: "Boban" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
Założyłem konto ( z w zasadzie 3 konta be jeszcze 2 oszczędnościowe) w
piątek. 2 razy przesyłali mi na komórkę token ale nie doszedł. Sugerowalim że
coś mam nie poustawiane w telefonie. Wczoraj ściągnąłem z orange ustawienia
MMS do mojego telefonu i po pracy pojechałem do eurobanku. Wysyłają 3 token
ale znów nie doszedł. Idę do salonu orange, tłumaczę w czym problem.
Sprawdzają wszystko, usuwają błędy z karty SIM - mówią, że wszystko jest w
porządku. Znów do banku, dyspozycja wysłania 4 tokena, efekt jak zwykle.
Proponują mi token sprzętowy z 2 zł miesięcznie ale nie chcę. Zamykam konto.
Straciłem w sumie z dojazdami ponad 2 godziny, wydrukowano w sumie
kilkadziesiąt kartek. Fajny ten eurobank a ja znowu szukam gdzie by tu
założyć konto :)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2009-02-17 08:36:49
Temat: Re: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
Od: Brzezi <b...@g...com>
wto, 17 lut 2009 o 09:31 GMT, Boban napisał(a):
> Straciłem w sumie z dojazdami ponad 2 godziny, wydrukowano w sumie
> kilkadziesiąt kartek. Fajny ten eurobank a ja znowu szukam gdzie by tu
> założyć konto :)
Byl juz niedawno podobny watek, ktos mial identyczny problem jak Ty, i
tamten przypadek potwierdzil, ze 95% takich przypadkow to wina klienta,
czyli Ciebie, czyli ze nie miales odpowiednio skonfigurowanego telefonu,
polecam przejrzec historie
Pozdrawiam
Brzezi
--
[ E-mail: b...@g...com ][ Pickle's Law: ]
[ Ekg: #3781111 ][ If Congress must do a painful thing, ]
[ LinuxUser: #249916 ][ the thing must be done in an ]
[ odd-number year. ]
-
3. Data: 2009-02-17 08:37:16
Temat: Re: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>
Użytkownik "Boban" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:gndsla$lo6$1@inews.gazeta.pl...
> Założyłem konto ( z w zasadzie 3 konta be jeszcze 2 oszczędnościowe) w
> piątek. 2 razy przesyłali mi na komórkę token ale nie doszedł. Sugerowalim
> że
> coś mam nie poustawiane w telefonie. Wczoraj ściągnąłem z orange
> ustawienia
> MMS do mojego telefonu i po pracy pojechałem do eurobanku. Wysyłają 3
> token
> ale znów nie doszedł. Idę do salonu orange, tłumaczę w czym problem.
> Sprawdzają wszystko, usuwają błędy z karty SIM - mówią, że wszystko jest w
> porządku. Znów do banku, dyspozycja wysłania 4 tokena, efekt jak zwykle.
> Proponują mi token sprzętowy z 2 zł miesięcznie ale nie chcę. Zamykam
> konto.
> Straciłem w sumie z dojazdami ponad 2 godziny, wydrukowano w sumie
> kilkadziesiąt kartek. Fajny ten eurobank a ja znowu szukam gdzie by tu
> założyć konto :)
To miałeś pecha,ja z mężem mamy tokeny w komorkach i wszystko jest OK. Teraz
niedawno zmienialiśmy komórki na nowe,byliśmy w oddziale wgrać nowe tokeny i
nie było z tym żadnego problemu.Może nie rezygnuj tylko spróbuj jeszcze raz.
Pozdrawiam
Grażyna
-
4. Data: 2009-02-17 09:24:18
Temat: Re: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
Od: "Boban" <b...@W...gazeta.pl>
Brzezi <b...@g...com> napisał(a):
> Byl juz niedawno podobny watek, ktos mial identyczny problem jak Ty, i
> tamten przypadek potwierdzil, ze 95% takich przypadkow to wina klienta,
> czyli Ciebie, czyli ze nie miales odpowiednio skonfigurowanego telefonu,
Sęk w tym, ze je już nic więcej nie jestem w stanie zrobić. Ściągnąłem
konfigurację telefonu z orange a potem jeszcze sprawdzali mi tę konfigurację
w salonie operatora i przeskanowali kartę SIM usuwając błędy. Telefon od
operatora, nie był ściągany simlock. I ciągle nie działa. Ja jednoznacznie
nie stwierdzam po czyjej stronie jest wina ale po prostu nie jestem w stanie
nic więcej zrobić.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
5. Data: 2009-02-17 09:27:40
Temat: Re: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Tue, 17 Feb 2009 08:31:38 +0000, Boban napisał(a):
> Założyłem konto (...) Straciłem w sumie z dojazdami
> ponad 2 godziny, wydrukowano w sumie kilkadziesiąt kartek. Fajny ten
> eurobank a ja znowu szukam gdzie by tu założyć konto :)
Getin przez kuriera
Alior przez kuriera
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide
-
6. Data: 2009-02-17 09:40:24
Temat: Re: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
Od: krzysztofsf <k...@w...pl>
On 17 Lut, 10:24, "Boban" <b...@W...gazeta.pl> wrote:
> Brzezi <b...@g...com> napisał(a):
>
> > Byl juz niedawno podobny watek, ktos mial identyczny problem jak Ty, i
> > tamten przypadek potwierdzil, ze 95% takich przypadkow to wina klienta,
> > czyli Ciebie, czyli ze nie miales odpowiednio skonfigurowanego telefonu,
>
> Sęk w tym, ze je już nic więcej nie jestem w stanie zrobić. Ściągnąłem
> konfigurację telefonu z orange a potem jeszcze sprawdzali mi tę konfigurację
> w salonie operatora i przeskanowali kartę SIM usuwając błędy. Telefon od
> operatora, nie był ściągany simlock. I ciągle nie działa. Ja jednoznacznie
> nie stwierdzam po czyjej stronie jest wina ale po prostu nie jestem w stanie
> nic więcej zrobić.
>
A czy jestes w stanie sciagnac poprawnie jakolwiek inna aplikacje?
-
7. Data: 2009-02-17 09:50:59
Temat: Re: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
Od: Zyga <z...@w...pl>
Boban pisze:
> Brzezi <b...@g...com> napisał(a):
>
>> Byl juz niedawno podobny watek, ktos mial identyczny problem jak Ty, i
>> tamten przypadek potwierdzil, ze 95% takich przypadkow to wina klienta,
>> czyli Ciebie, czyli ze nie miales odpowiednio skonfigurowanego telefonu,
>
> Sęk w tym, ze je już nic więcej nie jestem w stanie zrobić. Ściągnąłem
> konfigurację telefonu z orange a potem jeszcze sprawdzali mi tę konfigurację
> w salonie operatora i przeskanowali kartę SIM usuwając błędy. Telefon od
> operatora, nie był ściągany simlock. I ciągle nie działa. Ja jednoznacznie
> nie stwierdzam po czyjej stronie jest wina ale po prostu nie jestem w stanie
> nic więcej zrobić.
>
>
Wychodzisz z błędnego założenia że jak w salonie orange nie pomogli to
już koniec. Ja wydzwaniałem na infolinie wiele razy, przysyłali
ustawienia, i nic. W końcu spytałem na grupie. Włączyłem wiadomości
sieciowe, w sonyericsonie nazywa sie to wiadomosci push. I token doszedl.
Co do winy. Psi obowiązek zarówno orange jak i eurobanku jest
powiadomienie Ciebie jako ich klienta co zrobić aby ten token doszedł.
Niestety niekompetencja jest olbrzymia. I ciężko ci się dziwić że
odpuściłeś.
Potem jeszcze byly kolejne cyrki z kontem, z winy eurobanku, kto chce
znajdzie w archiwum.
pzdr
Zyga
-
8. Data: 2009-02-17 09:59:00
Temat: Re: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Tue, 17 Feb 2009 09:24:18 +0000, Boban napisał(a):
> Sęk w tym, ze je już nic więcej nie jestem w stanie zrobić. Ściągnąłem
> konfigurację telefonu z orange a potem jeszcze sprawdzali mi tę
> konfigurację w salonie operatora i przeskanowali kartę SIM usuwając
> błędy. Telefon od operatora, nie był ściągany simlock. I ciągle nie
> działa. Ja jednoznacznie nie stwierdzam po czyjej stronie jest wina ale
> po prostu nie jestem w stanie nic więcej zrobić.
Jeżeli to nokia z symbianem, to trzeba coś odblokować w samym systemie
telefonu > szukaj w archiwum. Generalnie tak jak napisał Brzezi w
większości przypadków to błędy w konfiguracji samego telefonu.
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide
-
9. Data: 2009-02-17 10:20:35
Temat: Re: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
Od: Bungiel <d...@g...com>
On Feb 17, 10:59 am, xbartx <b...@h...net> wrote:
>
> Jeżeli to nokia z symbianem, to trzeba coś odblokować w samym systemie
> telefonu > szukaj w archiwum. Generalnie tak jak napisał Brzezi w
> większości przypadków to błędy w konfiguracji samego telefonu.
>
W Nokii z Symbianem (mam e51) nazywa się to "service messages", w
polskiej wersji "wiadomość sieciowa" (menu->wiadomości->opcje-
>ustawienia->wiadomość sieciowa)
Ja akurat zamówiłem konto bez tokena, ale potem doczytałem, że trochę
to jednak ogranicza możliwości, więc zadzwoniłem i poprosiłem o token.
Token dostałem jeszcze w trakcie tej rozmowy (pingnęło mi w
słuchawce), i mniej więcej w tej samej chwili maila z kodem do tokena.
Tak więc u mnie to wszystko zajęło ok 2 minuty.
Byłem miło zaskoczony, po lekturze wielu postów na grupie jakie z tym
problemy, albo że trzeba jeszcze biegać do oddziału - ja wszystko
załatwiłem przez internet i telefon siedząc w kapciach w domu:)
-
10. Data: 2009-02-17 10:24:30
Temat: Re: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>
Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości
news:slrn.pl.gpktp1.cbc.brzezi@localhost.localdomain
...
> wto, 17 lut 2009 o 09:31 GMT, Boban napisał(a):
>
>> Straciłem w sumie z dojazdami ponad 2 godziny, wydrukowano w sumie
>> kilkadziesiąt kartek. Fajny ten eurobank a ja znowu szukam gdzie by tu
>> założyć konto :)
>
> Byl juz niedawno podobny watek, ktos mial identyczny problem jak Ty, i
> tamten przypadek potwierdzil, ze 95% takich przypadkow to wina klienta,
> czyli Ciebie, czyli ze nie miales odpowiednio skonfigurowanego telefonu,
> polecam przejrzec historie
>
nie, 99% to wina tłuka z eurobanku ktory mowi o tym ze przyjdzie sms jak
bylo w moim przypadku.
--
http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu