  • 11. Data: 2009-02-17 10:25:54
    Temat: Re: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:3d8b6961-6cc5-4d10-b501-891dd36ced1e@f20g2000yq
    g.googlegroups.com...
    On 17 Lut, 10:24, "Boban" <b...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Sęk w tym, ze je już nic więcej nie jestem w stanie zrobić.

    o widzisz, ja sciagalem, gry, programy, dzwoniki i bylo ok, procz tokena,
    teraz
    wiem co trzeba bylo ustawic (o czym mi nie powieziano) jednak eurobank nie
    wysyla tokena na zlecenie przez telefon co jest chore zwlaszzca gdy ktos
    zaklada konto zdalnie.

  • 12. Data: 2009-02-17 10:33:18
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Feb 17, 11:25 am, "Kotlet mielony"
    <w...@d...mnie> wrote:

    > wiem co trzeba bylo ustawic (o czym mi nie powieziano) jednak eurobank nie
    > wysyla tokena na zlecenie przez telefon co jest chore zwlaszzca gdy ktos
    > zaklada konto zdalnie.

    My wysłali w trakcie rozmowy telefonicznej, w której poprosiłem o
    token. Nigdy nie byłem w ich oddziale.

  • 13. Data: 2009-02-17 10:37:52
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    >My wysłali w trakcie rozmowy telefonicznej, w której poprosiłem o
    >token. Nigdy nie byłem w ich oddziale.

    Pierwszy token mi tak samo wyslai, drugiego (bo pierwszy nie doszedl) nie
    chca.

  • 14. Data: 2009-02-17 10:44:18
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Feb 17, 11:37 am, "Kotlet mielony"
    <w...@d...mnie> wrote:

    > Pierwszy token mi tak samo wyslai, drugiego (bo pierwszy nie doszedl) nie
    > chca.

    A to przepraszam. Ja faktycznie tylko raz się po niego zgłosiłem...

  • 15. Data: 2009-02-17 10:57:14
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 17 lut 2009 o 11:24 GMT, Kotlet mielony napisał(a):

    > nie, 99% to wina tłuka z eurobanku ktory mowi o tym ze przyjdzie sms jak
    > bylo w moim przypadku.

    Ale to nie jego wina ze masz nieskonfigurowana komorke.
    On wszystko robi poprawnie, wysyla Ci wiadomosc z likiem do tokenu, a to ze
    Twoja komorka nie jest skonfigurowana aby odebrac taka wiadomosc, to czyja
    wina?

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 16. Data: 2009-02-17 11:14:31
    Od: "wefe" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Boban" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > MMS do mojego telefonu i po pracy pojechałem do eurobanku. Wysyłają 3
    > token
    > ale znów nie doszedł. Idę do salonu orange, tłumaczę w czym problem.
    > Sprawdzają wszystko, usuwają błędy z karty SIM - mówią, że wszystko jest w
    > porządku. Znów do banku, dyspozycja wysłania 4 tokena, efekt jak zwykle.
    > Proponują mi token sprzętowy z 2 zł miesięcznie ale nie chcę. Zamykam
    > konto.
    > Straciłem w sumie z dojazdami ponad 2 godziny, wydrukowano w sumie
    > kilkadziesiąt kartek. Fajny ten eurobank a ja znowu szukam gdzie by tu

    prawdopodobnie masz zablokowane(wyłączone) wiadomości WAP Push
    tez miałem ten problem tylko z Samsungiem

  • 17. Data: 2009-02-17 11:54:36
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale to nie jego wina ze masz nieskonfigurowana komorke.

    ale jak zle skonfigurowana, jak smsy mmsy i katalogi java dochodza?
    Skoro eurobank wysyla niestandardowym kanalem to wina eurobanku jezlei nie
    poinformuje mnie o tym PRZED wyslaniem smsa, dodatkowo jest szczytem
    kretynstwa wysylanie tego typu wiadomosci (nie sms) w trakcie rozmowy jezeli
    wysyla sie pod numuer pod ktory sie wlasnie dzwoni

> [...]
    > ze
    > Twoja komorka nie jest skonfigurowana aby odebrac taka wiadomosc, to czyja

    jak juz pisalem ich, bo moja komorka wszelkie aplikacje java odbiera.
    (przyklad katalog z grami)
    oni wysylaja niestandardowym kanalem.

    --
    http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu

  • 18. Data: 2009-02-17 12:07:56
    Od: "Boban" <b...@W...gazeta.pl>

    Zyga <z...@w...pl> napisał(a):

    Włączyłem wiadomości
    > sieciowe, w sonyericsonie nazywa sie to wiadomosci push. I token doszedl.

    Też mam SE i faktycznie miałem zablokowane wiadomości push.
    Trudno, kobyłka u płota, konto zamknięte.
    A personel eurobanku i orange w jednym barze jedzą.

  • 19. Data: 2009-02-17 13:12:29
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 17 Feb 2009 08:31:38 +0000 (UTC), Boban napisał(a):

    > Fajny ten eurobank a ja znowu szukam gdzie by tu
    > założyć konto :)

    U mnie do k800i w orange tez nie doszedl, ale chwile pozniej do w610i w
    plusie juz tak, wiec to raczej nie po ich stronie
    --
    marcin

  • 20. Data: 2009-02-17 13:23:00
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Lut, 13:07, "Boban" <b...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > Trudno, kobyłka u płota, konto zamknięte.
    > A personel eurobanku i orange w jednym barze jedzą.

    Co ty? Informatyk?

    Oni w tym barze najwyzej o de.. Maryni porozmawiaja a nie o
    ustawieniach telefonow.