  • 21. Data: 2009-02-17 17:35:46
    Temat: Re: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Boban" news:gndsla$lo6$1@inews.gazeta.pl

    > Fajny ten eurobank a ja znowu szukam gdzie by tu
    > założyć konto :)

    Może getin?

  • 22. Data: 2009-02-17 19:22:23
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    2zł na token sprzętowy wobec % jaki daje Eurobank w porównaniu do
    konkurencji to nie jest zbyt wiele.

  • 23. Data: 2009-02-17 23:09:59
    Od: Ra <a...@a...com>

    Boban pisze:
> [...]
    > coś mam nie poustawiane w telefonie. Wczoraj ściągnąłem z orange ustawienia
    > MMS do mojego telefonu i po pracy pojechałem do eurobanku. Wysyłają 3 token
    > ale znów nie doszedł. Idę do salonu orange, tłumaczę w czym problem.
    > Sprawdzają wszystko, usuwają błędy z karty SIM - mówią, że wszystko jest w
    > porządku. Znów do banku, dyspozycja wysłania 4 tokena, efekt jak zwykle.
    > Proponują mi token sprzętowy z 2 zł miesięcznie ale nie chcę. Zamykam konto.
    > Straciłem w sumie z dojazdami ponad 2 godziny, wydrukowano w sumie
    > kilkadziesiąt kartek. Fajny ten eurobank a ja znowu szukam gdzie by tu

    Tel mam służbowy bez internetu więc miałem na początku obawy jak to jest
    wysyłane i czy zadziała. Przy mnie gość od razu wysłał token, przyszedł
    link jako wiadomość sieciowa - tak samo jak te spamy w orange
    Po przepisaniu urla pewnie i z kompa pociągnąć go pociągnać. Pracownik
    proponował też jakby co przyjście z innym telefon, przełożenie kart itp

    Ogólnie sms w mbanku są bardzie wygodne, w eurbanku już chyba
    zablokowałem sobie konto przy logowaniu przez ten token

  • 24. Data: 2009-03-03 23:46:15
    Od: k...@g...com

    On 17 Lut, 12:54, "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>
    wrote:
    > Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:slrn.pl.gpl60a.cbc.brzezi@localhost.l
    ocaldomain...

> [...]
    > Skoroeurobankwysyla niestandardowym kanalem to wina eurobanku jezlei nie
    > poinformuje mnie o tym PRZED wyslaniem smsa, dodatkowo jest szczytem
    > kretynstwa wysylanie tego typu wiadomosci (nie sms) w trakcie rozmowy jezeli
    > wysyla sie pod numuer pod ktory sie wlasnie dzwoni

    > jak juz pisalem ich, bo moja komorka wszelkie aplikacje java odbiera.
    > (przyklad katalog z grami)
    > oni wysylaja niestandardowym kanalem.
    >
    > --http://szacuneczek.org.pl- oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    > pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu

    o jaki kanał chodzi bo mam ten sam problem?