  • 1. Data: 2011-03-17 21:08:11
    Temat: Michael Moritz w reklamie Citi
    Od: "rols rojs" <r...@r...com>

    Przepraszam kto to jest? Dlaczego jakiś bałwan z zagranicy co się
    nauczył po polsku ma zachęcić do kredytu akurat w tym banku? A może to
    jakaś wielka gwiazda tylko ja nie wiem??

  • 2. Data: 2011-03-17 23:08:29
    Temat: Re: Michael Moritz w reklamie Citi
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    rols rojs napisał(a):
    > Przepraszam kto to jest? Dlaczego jakiś bałwan z zagranicy co się
    > nauczył po polsku ma zachęcić do kredytu akurat w tym banku? A może to
    > jakaś wielka gwiazda tylko ja nie wiem??

    jest to wielka gwiazda lokalnego radia :)
    www.radiopin.pl
    zaczynalo w Wawie, teraz jest w kilku innych miastach jeszcze.
    bardzo dobre radio swoja droga. choc za Michaelem nie przepadam osobiscie.

    PG

  • 3. Data: 2011-03-17 23:09:34
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

> [...]
    > zaczynalo w Wawie, teraz jest w kilku innych miastach jeszcze.
    > bardzo dobre radio swoja droga. choc za Michaelem nie przepadam osobiscie.

    a powiazanie z Citi to chyba tylko takie, ze oba z USA :D

    PG

  • 4. Data: 2011-03-17 23:21:33
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    rols rojs <r...@r...com> napisał(a):

    > Przepraszam kto to jest? Dlaczego jakiś bałwan z zagranicy co się
    > nauczył po polsku ma zachęcić do kredytu akurat w tym banku? A może to
    > jakaś wielka gwiazda tylko ja nie wiem??

    A dlaczego od razu bałwan skoro go nawet nie znasz?
    Skąd ta agresja i chamstwo? Reklama jak każda inna. Gość może być nikim i
    tylko grać w reklamie.

  • 5. Data: 2011-03-18 06:47:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-18 00:09, Piotr Gralak pisze:

    > a powiazanie z Citi to chyba tylko takie, ze oba z USA :D

    A nie łączy ich jeszcze przypadkiem "starsze wyznanie"?
    :)

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2011-03-18 14:52:51
    Od: "rols rojs" <r...@r...com>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ilu51t$me2$1@inews.gazeta.pl...

    > A dlaczego od razu bałwan skoro go nawet nie znasz?
    > Skąd ta agresja i chamstwo? Reklama jak każda inna. Gość może być
    > nikim i
    > tylko grać w reklamie.

    Każdy "nikt" z reklamy jest anonimowy, a tutaj nazwisko na dzień dobry,
    tak jakby było się czym chwalić, a to spiker jakiegoś radyjka

  • 7. Data: 2011-03-18 22:23:16
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    z tej reklamy pamietam tylko:
    "dla nich to było jak... a walk in a park" :)
    nawet nie wiedziałem że to Citi...

    a koles to taka nowa zjawa jak czesław śpiewa mniej wiecej,
    moze czeslaw jest bardziej ciekawy :)

  • 8. Data: 2011-03-19 14:33:47
    Od: "rols rojs" <r...@r...com>

    Użytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisał w wiadomości
    >z tej reklamy pamietam tylko:
    > "dla nich to było jak... a walk in a park" :)
    > nawet nie wiedziałem że to Citi...
    >
    > a koles to taka nowa zjawa jak czesław śpiewa mniej wiecej,
    > moze czeslaw jest bardziej ciekawy :)

    Czesław przynajmniej jest ciekawy i można go słuchać no i mniej więcej
    ludzie go kojarzą, a tu jakiś facet z lokalnego radia (Warszawa to nie
    cały kraj) którego wielu pierwszy raz na oczy widzi, ale gwiazdorzy a
    walk in a park. Swoją drogą czy cudzoziemcy spoza UE mogą w Polsce brać
    kredyt na mieszkanie?

  • 9. Data: 2011-03-19 15:23:20
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2011-03-19 15:33, rols rojs pisze:

    > Użytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisał w wiadomości

    > walk in a park. Swoją drogą czy cudzoziemcy spoza UE mogą w Polsce brać
    > kredyt na mieszkanie?

    Może ma polskie obywatelstwo. Swego czasu był przez chwilę mężem
    niejakiej Pauliny Młynarskiej :-)

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 10. Data: 2011-03-21 09:23:00
    Od: BK <b...@g...com>

    On 19 Mar, 15:33, "rols rojs" <r...@r...com> wrote:

    > Swoj drog czy cudzoziemcy spoza UE mog w Polsce bra
    > kredyt na mieszkanie?

    Jesli mu jakis bank da - to czemu nie?