  • 11. Data: 2009-08-19 17:53:27
    Temat: Re: Mikrochipy RFID w banknotach euro i dolarach
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    news:6a3ab579-5d5e-4b06-9886-ace9133161ef@j21g2000yq
    e.googlegroups.com

    > Ale wtedy nie moznaby ot tak sobie dodrukowac kiedy zabraknie
    > ("Odbijam sobie, odbijam zielone dolarki śliczne") i co wtedy? Za co
    > niby mialyby brzuchate prezesy kupowac samoloty i wyplacac sobie
    > bonusy tudziez premie? :)

    I o to właśnie chodzi. Parytet złota wyeliminował bądź znacząco ukrucił
    patologię, o której piszesz.

  • 12. Data: 2009-08-19 17:53:52
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    d.googlegroups.com

    > Ale za to "hot" to te "newsy" niewatpliwie sa! :)

    To taki nasz odpowiednik FOX News ;)

  • 13. Data: 2009-08-19 18:09:30
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Sie, 13:53, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > To taki nasz odpowiednik FOX News ;)

    Raczej nawet Weekly World News :)

    http://weeklyworldnews.com/category/headlines/

  • 14. Data: 2009-08-19 18:47:46
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    c.googlegroups.com

    > Raczej nawet Weekly World News :)
    > http://weeklyworldnews.com/category/headlines/

    Iksaktli ;)

  • 15. Data: 2009-08-19 19:09:43
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    BK wrote:

    > generalnie wiarygodnosc i powaga hotnews.pl jako zrodla informacji
    > jest.... watpliwa :)

    majac na uwadze inne informacje o tej technologii to tym razem
    chyba mozna im uwierzyc

    http://www.cebit.de/newsanzeige_e?news=4872&tag=1053
    986401&source=/newsarchiv_e&noindex

  • 16. Data: 2009-08-19 20:06:51
    Od: xbartx <r...@g...com>

    On Aug 19, 7:24 pm, BK <b...@g...com> wrote:

    > generalnie wiarygodnosc i powaga hotnews.pl jako zrodla informacji
    > jest.... watpliwa :)

    hmmm mnie tam by to wcale nie zdziwiło, że ktoś wpadł na taki
    "genialny" wiedzieć, więcej i więcej a najlepiej wszystko - cóż 1984
    to już prawie rzeczywistość a nie literacka fikcja :/

  • 17. Data: 2009-08-20 09:35:39
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Aug 19, 4:06 pm, argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>
    wrote:

    > O, widzisz, o magnesowaniu nie pomyślałem. A robić dziury w pieniądzach
    > to trochę głupio. ;)

    Magnesowanie nic nie da (chyba, że będziesz poruszać odpowiednio
    silnym magnesem wystarczająco szybko, żeby wzbudzić niszczący prąd w
    antenie :-).

    A co do mikrofalówki: "ten banknot taki już był, jak go dostałem" ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski