  • 91. Data: 2009-09-21 14:23:48
    Temat: Re: Milego dnia w ... Empiku?
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 21 Sep 2009 09:17:13 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > WHY? Głupkowaty limit kwotowy, od którego można płacić kartą?

    nie, bo to nie moja karta. zreszta zdaje sie w regulaminach mozna poczytac
    o zakazie udostepniania karty i numeru pin osobom trzecim, bo jesli dobrze
    pamietam to sprawdzilem to pozniej :)
    --
    marcin

  • 92. Data: 2009-09-21 16:07:10
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    glang zapodal(a):

    > pewnie na koniec istnienia chcą aby dobrze o nich pamiętano. ponoć ma zostać
    > tylko 6 empików w Polsce :)

    a to ciekawe. Masz może jakieś potwierdzenie tej informacji?

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 93. Data: 2009-09-22 19:07:36
    Temat: Małe OT
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    Witam

    > Archos AV500, za jakieś 400zł + kamera za 120zł, na przedniej szybie.

    Dobrze wiedzieć nawet nie pomyślałem o czymś takim :)
    Czy po tamtym zdarzeniu przydał się rejestratorek w jakimś sporze ?

    I jak sądy przyjmują takie nagrania jako dowód w sprawie ?

    Damian

  • 94. Data: 2009-09-23 21:37:02
    Temat: Re: Małe OT
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 22 Sep 2009 21:07:36 +0200, Damian_niusy napisał(a):

    > Dobrze wiedzieć nawet nie pomyślałem o czymś takim :)
    > Czy po tamtym zdarzeniu przydał się rejestratorek w jakimś sporze ?

    Tak.

    > I jak sądy przyjmują takie nagrania jako dowód w sprawie ?

    A to juz sądów pytaj, w Polsce mają dowolność. Policji wystarczyło ;)

    --
    _______/ /_ GG: 3524356