  • 51. Data: 2009-09-20 06:30:22
    Temat: Re: Milego dnia w ... Empiku?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h93djn$jsc$2@news.interia.pl...
    > "pwz" news:h93e3o$p1i$1@inews.gazeta.pl

    > :) Stosuję taką zasadę - ktoś rozmawia ze mną grzecznie to i ja się staram
    > :)
    > Inaczej natomiast wyglądała moja rozmowa z jednym z pracowników PLAY'a
    > (początki działalności sieci), kiedy to przymierzałem się do nich.
    > Chłopaczek na starcie zaczął do mnie zwracać się "per ty" :O
    > Nie ukrywam, że byłem lekko zszokowany takim podejściem. W końcu nie
    > wytrzymałem i zapytałem się jego, w podobnym stylu w jakim się on ze mną
    > komunikował, czy razem wódkę ze mną pił? :) - potem już rozmowa
> [...]

    Zaraz, zaraz... Panowie chyba na tej grupie nie przestrzegacie polskich
    standardow ;). IMHO robicie awanture bez powodu. Starzejecie sie, a swiat
    biegnie do przodu i dla nastepnego pokolenia standardem jest/bedzie Panie
    Marcin, Pan Waldek itp...

    MK

  • 52. Data: 2009-09-20 09:38:55
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MK" news:h94i65$han$1@news.wp.pl

    > Zaraz, zaraz... Panowie chyba na tej grupie nie przestrzegacie polskich
    > standardow ;).

    No jeżeli tak mówisz... :)

    > IMHO robicie awanture bez powodu.

    No jeżeli tak mówisz... :)

    > Starzejecie sie,

    Niestety. Dzisiaj na swoim czole zobaczyłem kolejną zmarszczkę... :*(

    > a swiat biegnie do przodu i dla nastepnego pokolenia standardem
    jest/bedzie Panie
    > Marcin, Pan Waldek itp...

    W sumie coś w tym jest. Z pokolenia na pokolenie obniża się standardy
    konwersacji z obcymi osobami.

  • 53. Data: 2009-09-20 09:42:53
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 19 Sep 2009 23:38:45 +0200, "Valdi.Pavlack"
    <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    >"WAM" news:3vhab5lbskda1sjgusorpuapo64v6l338g@4ax.com

    >A ja coraz częściej :) - ehh ta polska drogówka...
    Jak mnie kiedys SG zatrzymala do kontroli drogowej na przejsciu
    Forst/Olszyna to zwracali sie "Panie (imie)" :) ale ogolnie byli
    pozytywnie nastawieni a powodem kontroli bylo "tu jest taki maly ruch
    a kogos musimy kontrolowac wiec trafilo na Pana" :)

    WAM
    --
    tani wypoczynek dla studentów:
    www.nadmorze.pl

  • 54. Data: 2009-09-20 11:35:37
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "WAM" news:n2ubb5t3shb6p5ugoarmq5e601jtan8723@4ax.com

> [...]
    > pozytywnie nastawieni a powodem kontroli bylo "tu jest taki maly ruch
    > a kogos musimy kontrolowac wiec trafilo na Pana" :)

    SG to cywilizowane chłopaki - IMHO :) Kontakty z nimi w dobie paszportów i
    kontroli na granicach przy każdym wjeździe/wyjeździe z/do kraju wspominam
    bardzo miło. Ale to se nevrati.

  • 55. Data: 2009-09-20 13:05:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 20 Sep 2009 08:19:46 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > 1. Panie kierowco 2. Panie + nazwisko -> niektórzy z drogówki na Dolnym
    > Śląsku i Pomorzu Zachodnim są po prostu źle wychowani :)

    Ja miałem wszystkie trzy kombinacje i jakoś niespecjalnie uważam, żeby
    którakolwiek z nich byłą niegrzeczna.
    W krajach anglojęzycznych zaś kombinacja 'pan' z imieniem jest dośc
    kuriozalna - 'sir Adam'? Natomiast często słyszałem połaczenie sir +
    nazwisko lub sir + imię i nazwisko.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 56. Data: 2009-09-20 13:43:33
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Adam Płaszczyca" news:1xvenfdbob5qq$.dlg@oldfield.org.pl

    > Ja miałem wszystkie trzy kombinacje i jakoś niespecjalnie uważam, żeby
    > którakolwiek z nich byłą niegrzeczna.

    OK. Dla mnie znaczenie ma ton w jakim druga osoba się do mnie zwraca. Jeżeli
    na starcie słyszę, że rozmawiam z zakompleksioną jednostką, która chce
    podwartościować na mnie, swoje mizerne ego to się nie dziw, że czasami nawet
    poprawna forma zwracania się do rozmówcy podnosi ciśnienie. A z taką właśnie
    "komunikacją" spotkałem się w przypadku drogówki ww. województwach.
    Oczywiście wyjątek nie potwierdza reguły, co nie zmienia faktu, że w policji
    wiele osób nigdy nie powinno się znaleźć. To oczywiście temat na zupełnie
    inną dyskusję ;)

    > W krajach anglojęzycznych zaś kombinacja 'pan' z imieniem jest dośc
    > kuriozalna - 'sir Adam'? Natomiast często słyszałem połaczenie sir +
    > nazwisko lub sir + imię i nazwisko.

    Mój pracodawca/zleceniodawca jak był na rauszu czasami zwracał się do mnie
    "sir Valdi" :) Na co dzień było Valdi ;)

    Przepraszam za OT. :)

  • 57. Data: 2009-09-20 14:39:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 20 Sep 2009 15:43:33 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

> [...]
    > poprawna forma zwracania się do rozmówcy podnosi ciśnienie. A z taką właśnie
    > "komunikacją" spotkałem się w przypadku drogówki ww. województwach.

    Może moje nazwisko jest dla policjantów za trudne i dlatego bardzo rzadko
    się zdarza, żeby mi z nazwiska pojechali?

    > Oczywiście wyjątek nie potwierdza reguły, co nie zmienia faktu, że w policji
    > wiele osób nigdy nie powinno się znaleźć. To oczywiście temat na zupełnie
    > inną dyskusję ;)

    Zgoda w obydwóch kwestiach.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 58. Data: 2009-09-20 14:40:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 20 Sep 2009 13:35:37 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > SG to cywilizowane chłopaki - IMHO :) Kontakty z nimi w dobie paszportów i
    > kontroli na granicach przy każdym wjeździe/wyjeździe z/do kraju wspominam
    > bardzo miło. Ale to se nevrati.

    IMO nie za bardzo. Szczególnie kiedy się im skończyło kręcenie lodów na
    przejściach i w zasadzie przestali być potrzebni.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 59. Data: 2009-09-20 15:36:46
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Adam Płaszczyca" news:x0oeifjpxwh4.dlg@oldfield.org.pl

    > IMO nie za bardzo. Szczególnie kiedy się im skończyło kręcenie lodów na
    > przejściach i w zasadzie przestali być potrzebni.

    O. Nie wiem jak ma to teraz wygląda bo od momentu wejścia polski do UE nie
    miałem z nimi przyjemności. Jedynie niemieccy pogranicznicy rutynowo mnie
    sprawdzali dwa razy od tego momentu - pełna kulturka :)

  • 60. Data: 2009-09-20 17:15:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 20 Sep 2009 17:36:46 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > O. Nie wiem jak ma to teraz wygląda bo od momentu wejścia polski do UE nie
    > miałem z nimi przyjemności.

    Ja miałem - skończyło się w sądzie, bo mojego kolegę usiłowali wrobić w
    wykroczenie, którego nie popełnił. Do tego sukinsyny kłamały w sądzie na
    potęgę.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356