  • 81. Data: 2009-09-21 06:31:13
    Temat: Re: Milego dnia w ... Empiku?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message
    news:h967gh$ofq$2@news.interia.pl...

    > Zimny kufelek dla Ciebie MK! :) Przywaliłeś z tym Noble'm ;) - ehh co ta
    > reklama robi z ludzi.

    Hehehe, dopóki nie pojawią się tutaj żarliwe deklaracje gimnazjalistów typu:
    "od 15 lat mam konto w Noble Banku i jestem nawet dość zadowolony choć to
    raczej drogi bank" to uważam, że ich reklama jest niedostatecznie skuteczna.
    :)

  • 82. Data: 2009-09-21 06:46:31
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 19 Sep 2009 23:05:07 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Nie jest to podyktowane tym, że coraz więcej kart jest na PIN

    mimo karty na PIN wielokrotnie odmowiono przyjcia karty mojej kobiety kiedy
    chcialem nia zaplacic. Glownie w kerfurach, ale nie tylko

    --
    marcin

  • 83. Data: 2009-09-21 06:50:58
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 19 Sep 2009 22:25:33 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Inaczej natomiast wyglądała moja rozmowa z jednym z pracowników PLAY'a
    > (początki działalności sieci), kiedy to przymierzałem się do nich.
    > Chłopaczek na starcie zaczął do mnie zwracać się "per ty" :O

    Do tej poty tak robia. Kaza im tak i do tego wpychaja to nawet tam gdzie
    nie tyle niestosowne, co niepotrzebne np 'w czym moge Ci pomoc'

    --
    marcin

  • 84. Data: 2009-09-21 07:03:18
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sat, 19 Sep 2009 10:47:02 +0200, RK napisał(a):

    > Wczoraj za prasę w Empiku zapłaciłem kartą. Kasjerka oddając kartę i wydruki
    > powiedziała "dziękuję i miłego dnia panie Romanie" Imię oczywiście odczytała
    > z karty bo przedtem nigdy nie mieliśmy okazji się poznać. Czy to jakiś nowy
    > zwyczaj w Empiku czy tylko jednostkowy przypadek?

    Tydzień temu musiałem osobiście stawić się w lokalnym ZUS (wielkopolska) i
    na wejściu do działu ubezpiezbieczeń piękne dzień dobry i podanie dłoni w
    geście powitalnym (akurat młoda babeczka, fajna, zadbana, komunikatywna),
    bez wstępnego umawiania się na wizytę. Podobne podejście potwierdza mój
    znajomy. Szok. Czyżby to nowy zwyczaj w ZUS mający na celu podreperowanie
    słabej opinii urzędu? :)

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.

  • 85. Data: 2009-09-21 07:16:38
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MarekZ" news:h976cu$h19$1@srv.cyf-kr.edu.pl

> [...]
    > "od 15 lat mam konto w Noble Banku i jestem nawet dość zadowolony choć to
    > raczej drogi bank" to uważam, że ich reklama jest niedostatecznie

    Jak gimnazjaliści zaczną mieć konta w Noble to wtedy uwierzę, że dogoniliśmy
    pod względem poziomu życia zachód - ja niestety tego nie dożyję :)

  • 86. Data: 2009-09-21 07:17:13
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zly" news:a1brbvaazofh$.dlg@piki.fixed

    > mimo karty na PIN wielokrotnie odmowiono przyjcia karty mojej kobiety
    kiedy
    > chcialem nia zaplacic. Glownie w kerfurach, ale nie tylko

    WHY? Głupkowaty limit kwotowy, od którego można płacić kartą?

  • 87. Data: 2009-09-21 07:19:47
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zly" news:dv9zz0xb3nga.dlg@piki.fixed

    > Do tej poty tak robia. Kaza im tak i do tego wpychaja to nawet tam gdzie
    > nie tyle niestosowne, co niepotrzebne np 'w czym moge Ci pomoc'

    Osobiście dostrzegam poprawę na lepsze :) - PLAY Germanos na ul. Królewskiej
    w Krakowie -> 100% zadowolenia. Nie, że by był jakąś reklamę im robił, ale
    moja księżniczka przenosiła ostatnio numer i sam byłem zszokowany (na +)
    obsługą :)

    Na minus zaliczam im tylko to, że nam kawki nie zaproponowali albo czegoś
    mocniejszego - mam nadzieję, że się wyrobią. LOL :)

  • 88. Data: 2009-09-21 07:27:02
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "===Tomy===" news:w5p39d0vjihu.15f4crbr37ion.dlg@40tude.net

    > Czyżby to nowy zwyczaj w ZUS mający na celu podreperowanie
    > słabej opinii urzędu? :)

    Trafiłeś w samo sedno :) Nawet ZUS się chwalił swoimi "pro petenckimi"
    standardami w mediach. :)

  • 89. Data: 2009-09-21 08:52:19
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Mon, 21 Sep 2009 09:27:02 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Trafiłeś w samo sedno :) Nawet ZUS się chwalił swoimi "pro petenckimi"
    > standardami w mediach. :)

    Fakt .. po wpadce prezesa ZUS na zachodnipomorskie trzeba powracać do
    korzeni czyli obywatelskiej postawy kulturowej okazując szacunek dla
    petenta.

    Kurde, ciężko mi w to uwierzyć :)

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 90. Data: 2009-09-21 13:53:39
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "===Tomy===" news:km4jzuf8uhe2.kb8mb0em8hgv$.dlg@40tude.net

    > Fakt .. po wpadce prezesa ZUS na zachodnipomorskie trzeba powracać do
    > korzeni czyli obywatelskiej postawy kulturowej okazując szacunek dla
    > petenta.
    > Kurde, ciężko mi w to uwierzyć :)

    Dla mnie to cyrk, nic więcej nic mniej :) Zasada jaką kieruje się ZUS, od
    lat jest ta sama - "pies ci mordę lizał, petencie" :)