-
81. Data: 2009-09-21 06:31:13
Temat: Re: Milego dnia w ... Empiku?
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
"Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message
news:h967gh$ofq$2@news.interia.pl...
> Zimny kufelek dla Ciebie MK! :) Przywaliłeś z tym Noble'm ;) - ehh co ta
> reklama robi z ludzi.
Hehehe, dopóki nie pojawią się tutaj żarliwe deklaracje gimnazjalistów typu:
"od 15 lat mam konto w Noble Banku i jestem nawet dość zadowolony choć to
raczej drogi bank" to uważam, że ich reklama jest niedostatecznie skuteczna.
:)
-
82. Data: 2009-09-21 06:46:31
Temat: Re: Milego dnia w ... Empiku?
Od: zly <b...@N...fm>
Dnia Sat, 19 Sep 2009 23:05:07 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):
> Nie jest to podyktowane tym, że coraz więcej kart jest na PIN
mimo karty na PIN wielokrotnie odmowiono przyjcia karty mojej kobiety kiedy
chcialem nia zaplacic. Glownie w kerfurach, ale nie tylko
--
marcin
-
83. Data: 2009-09-21 06:50:58
Temat: Re: Milego dnia w ... Empiku?
Od: zly <b...@N...fm>
Dnia Sat, 19 Sep 2009 22:25:33 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):
> Inaczej natomiast wyglądała moja rozmowa z jednym z pracowników PLAY'a
> (początki działalności sieci), kiedy to przymierzałem się do nich.
> Chłopaczek na starcie zaczął do mnie zwracać się "per ty" :O
Do tej poty tak robia. Kaza im tak i do tego wpychaja to nawet tam gdzie
nie tyle niestosowne, co niepotrzebne np 'w czym moge Ci pomoc'
--
marcin
-
84. Data: 2009-09-21 07:03:18
Temat: Re: Milego dnia w ... Empiku?
Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>
Dnia Sat, 19 Sep 2009 10:47:02 +0200, RK napisał(a):
> Wczoraj za prasę w Empiku zapłaciłem kartą. Kasjerka oddając kartę i wydruki
> powiedziała "dziękuję i miłego dnia panie Romanie" Imię oczywiście odczytała
> z karty bo przedtem nigdy nie mieliśmy okazji się poznać. Czy to jakiś nowy
> zwyczaj w Empiku czy tylko jednostkowy przypadek?
Tydzień temu musiałem osobiście stawić się w lokalnym ZUS (wielkopolska) i
na wejściu do działu ubezpiezbieczeń piękne dzień dobry i podanie dłoni w
geście powitalnym (akurat młoda babeczka, fajna, zadbana, komunikatywna),
bez wstępnego umawiania się na wizytę. Podobne podejście potwierdza mój
znajomy. Szok. Czyżby to nowy zwyczaj w ZUS mający na celu podreperowanie
słabej opinii urzędu? :)
--
===Tomy===
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
poglądów, bez podawania przyczyny.
-
85. Data: 2009-09-21 07:16:38
Temat: Re: Milego dnia w ... Empiku?
Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
"MarekZ" news:h976cu$h19$1@srv.cyf-kr.edu.pl
> Hehehe, dopóki nie pojawią się tutaj żarliwe deklaracje gimnazjalistów
typu:
> "od 15 lat mam konto w Noble Banku i jestem nawet dość zadowolony choć to
> raczej drogi bank" to uważam, że ich reklama jest niedostatecznie
skuteczna.
> :)
Jak gimnazjaliści zaczną mieć konta w Noble to wtedy uwierzę, że dogoniliśmy
pod względem poziomu życia zachód - ja niestety tego nie dożyję :)
-
86. Data: 2009-09-21 07:17:13
Temat: Re: Milego dnia w ... Empiku?
Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
"zly" news:a1brbvaazofh$.dlg@piki.fixed
> mimo karty na PIN wielokrotnie odmowiono przyjcia karty mojej kobiety
kiedy
> chcialem nia zaplacic. Glownie w kerfurach, ale nie tylko
WHY? Głupkowaty limit kwotowy, od którego można płacić kartą?
-
87. Data: 2009-09-21 07:19:47
Temat: Re: Milego dnia w ... Empiku?
Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
"zly" news:dv9zz0xb3nga.dlg@piki.fixed
> Do tej poty tak robia. Kaza im tak i do tego wpychaja to nawet tam gdzie
> nie tyle niestosowne, co niepotrzebne np 'w czym moge Ci pomoc'
Osobiście dostrzegam poprawę na lepsze :) - PLAY Germanos na ul. Królewskiej
w Krakowie -> 100% zadowolenia. Nie, że by był jakąś reklamę im robił, ale
moja księżniczka przenosiła ostatnio numer i sam byłem zszokowany (na +)
obsługą :)
Na minus zaliczam im tylko to, że nam kawki nie zaproponowali albo czegoś
mocniejszego - mam nadzieję, że się wyrobią. LOL :)
-
88. Data: 2009-09-21 07:27:02
Temat: Re: Milego dnia w ... Empiku?
Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
"===Tomy===" news:w5p39d0vjihu.15f4crbr37ion.dlg@40tude.net
> ...
> ...
> Czyżby to nowy zwyczaj w ZUS mający na celu podreperowanie
> słabej opinii urzędu? :)
Trafiłeś w samo sedno :) Nawet ZUS się chwalił swoimi "pro petenckimi"
standardami w mediach. :)
-
89. Data: 2009-09-21 08:52:19
Temat: Re: Milego dnia w ... Empiku?
Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>
Dnia Mon, 21 Sep 2009 09:27:02 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):
> Trafiłeś w samo sedno :) Nawet ZUS się chwalił swoimi "pro petenckimi"
> standardami w mediach. :)
Fakt .. po wpadce prezesa ZUS na zachodnipomorskie trzeba powracać do
korzeni czyli obywatelskiej postawy kulturowej okazując szacunek dla
petenta.
Kurde, ciężko mi w to uwierzyć :)
--
===Tomy===
Software is like sex:
it's better, when it's free!
-
90. Data: 2009-09-21 13:53:39
Temat: Re: Milego dnia w ... Empiku?
Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
"===Tomy===" news:km4jzuf8uhe2.kb8mb0em8hgv$.dlg@40tude.net
> Fakt .. po wpadce prezesa ZUS na zachodnipomorskie trzeba powracać do
> korzeni czyli obywatelskiej postawy kulturowej okazując szacunek dla
> petenta.
> Kurde, ciężko mi w to uwierzyć :)
Dla mnie to cyrk, nic więcej nic mniej :) Zasada jaką kieruje się ZUS, od
lat jest ta sama - "pies ci mordę lizał, petencie" :)