  • 1. Data: 2005-11-24 21:28:34
    Temat: Milenium 6%
    Od: "Crimson" <r...@w...pl>

    Chciaqłbym poznac opinie na temat lokaty 6%.
    Czy jest gdzieś haczyk? Czy % lokat faktycznie podskoczył ?

    -cr-

  • 2. Data: 2005-11-24 21:35:12
    Temat: Re: Milenium 6%
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > Chciaqłbym poznac opinie na temat lokaty 6%.
    > Czy jest gdzieś haczyk? Czy % lokat faktycznie podskoczył ?

    Zależy o jaką lokatę ci chodzi. Ostatnio to wprowadzili kilka nowych ofert
    depozytowych.

    Marcin_P.

  • 3. Data: 2005-11-24 21:40:16
    Od: "Crimson" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin_P." <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zależy o jaką lokatę ci chodzi. Ostatnio to wprowadzili kilka nowych ofert
    > depozytowych.

    Chodzi mi o tę reklamę ktora jest teraz emitowana w radiu ZET.
    Co to konkretnie za produkt ?

    -cr-

  • 4. Data: 2005-11-24 21:45:57
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Crimson" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Chciaqłbym poznac opinie na temat lokaty 6%.
    > Czy jest gdzieś haczyk? Czy % lokat faktycznie podskoczył ?

    Licytacje obnizyli z 7 na 6,5 %, nowy produkt to wlasnie ta lokata na 6
    procent. Warunek - regularne wplywy na rachunek w kwocie zadeklarowanej przy
    zawieraniu lokaty. Wplywy realizowane przelewami, a nie np. wplatani
    wlasnymi. Nie ma dokladnej informacji czy np. likwidacja innej lokaty jest
    przelewem na rach. biezący - mimo ze jest ksiegowany tytulem przelewu
    wewnetrznego - jakos jeszcze nikt nie wie - chyba zadzwonie na Party Line.
    Millennium prowadzi pod koniec kazdego roku agresywne akcje marketingowe -
    ma to na celu ustalenie na odpowiednim poziomie DBN, a takze przedstawienie
    ladnych wykresow slupkowych - jak to w ostatnich miesiacach wzrosla ilosc
    lokat. Wazne ze _nowych lokat_ - o tym juz bylo wielokrotnie ze nowy klient
    jest lepiej punktowany niz stary.

    Pozdrrr... Reksio

  • 5. Data: 2005-11-24 21:49:40
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Reksio" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przelewem na rach. biezący - mimo ze jest ksiegowany tytulem przelewu
    > wewnetrznego - jakos jeszcze nikt nie wie - chyba zadzwonie na Party Line.

    Warunkiem są regularne wpływy z wynagrodzenia, a nie z przelewów które sam
    sobie będziesz robił z innego banku.

    Marcin_P.

  • 6. Data: 2005-11-24 21:59:51
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > Chodzi mi o tę reklamę ktora jest teraz emitowana w radiu ZET.
    > Co to konkretnie za produkt ?

    Tego co leci w radiu to nie wiem. Maja tam 3 różne oferty
    1) Lokata Super Zysk na 2 lata 6% ale tylko przez pierwsze 3 miesiące potem
    4% a drugim roku już tylko 3%.
    2) MilleGwarancja to lokata 6% tez prze 3 miesiące plus fundusz z
    ubezpieczeniem
    3) Millokata Max 30% nowy produkt.

    najlepiej to zajrzyj na www.millenet.pl i tam poczytaj.
    http://www.millenet.pl/centrum_prasowe/informacje_pr
    asowe/13069/17222/;jsess
    ionid=OZ4O0Y24FSJ01LARQ20CFEQ?_a=17788

    http://www.millenet.pl/centrum_prasowe/informacje_pr
    asowe/13069/17222/;jsess
    ionid=OZ4O0Y24FSJ01LARQ20CFEQ?_a=17933

  • 7. Data: 2005-11-24 22:10:59
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > Warunkiem są regularne wpływy z wynagrodzenia, a nie z przelewów które sam
    > sobie będziesz robił z innego banku.

    Raczej niekoniecznie tylko z wynagrodzenia. Pracodawca nie ma obowiazku
    pisac w tytule przelewu ze jest to wynagrodzenie za iles tam godzin, dni,
    itd. A nawet gdyby byl zobligowany przez bank (w jakikolwiek sposob - nie to
    jest teraz kwestia ktora rozwazamy) to sam ( lub brat siostra, szwagier,
    niepotrzebne skreślic) mozesz wplacic z innego konta kase a w tytule wpisac
    wynagrodzenie. I jest to nie do odrzucenia. No chyba ze wlasnie znalazles
    ten haczyk o ktory Crimson pytal.
    Cytat : "Tak atrakcyjna oferta jest dostępna dla klientów, którzy co miesiąc
    przelewają na rachunek w Millennium wynagrodzenie w zadeklarowanej uprzednio
    wysokości." Czy ma to byc cale wynagrodzenie? Zauwaz : "klientów, którzy co
    miesiąc przelewają na rachunek..... " - to nie znaczy ze pracodawca klienta
    przelewa, ale klient ! Czyli moze dostac wynagrodzenie w gotowce i dokonac
    przelewu.
    Ja z kolei znalazlem, ze mozna miec tylko jedna taka lokate.

    Pozdrawiam. Reksio

  • 8. Data: 2005-11-24 22:33:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Reksio" <m...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > niepotrzebne skreślic) mozesz wplacic z innego konta kase a w tytule wpisac
    > wynagrodzenie. I jest to nie do odrzucenia.

    Owszem, nie do odrzucenia. Jak urzad skarbowy i ZUS zaczna pytac.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 9. Data: 2005-11-24 22:43:02
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > Owszem, nie do odrzucenia. Jak urzad skarbowy i ZUS zaczna pytac.

    Oczywiscie - ale doczytaj do konca - z opisu wcale nie wynika ze ktos musi
    przelewac ta kase, a tym bardziej ze musi pochodzic z jednorazowego
    wynagrodzenia, ani tez ze musi miec tytul przelewu "wynagrodzenie".
    Wystarczy byc klientem ktory co miesiac przelewa wynagrodzenie na rachunek.
    Nic wiecej.
    Co do kwestii US itd zgadzam sie w 100 % - ale czy karalne jest przelewanie
    samemu sobie wynagrodzenia? (co innego od brata, siostry, itd). Ten watek
    dyskusji chyba zmierza w zlym kierunku.

    Pozdrrr... Reksio

  • 10. Data: 2005-11-24 22:51:19
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Reksio" <m...@p...onet.pl> writes:

    > Co do kwestii US itd zgadzam sie w 100 % - ale czy karalne jest przelewanie
    > samemu sobie wynagrodzenia? (co innego od brata, siostry, itd

    Alez nie, to wcale nie jest karalne. Od brata i siostry tez nie :-)
    --
    Krzysztof Halasa