  • 11. Data: 2007-06-21 20:48:53
    Temat: Re: Milenium i kredyt hipoteczny
    Od: "Artur M. <czytacz>" <a...@p...onetT.pl>

    Użytkownik Sławomir Szyszło napisał:
    > Nie muszę nikogo przyciskać, patrz komu odpisujesz. :)

    No fakt, wtopa. ;)
    Ale przynajmniej dałem upust swojej złości na pseudoorganizacje* w OF.

    pozdrawiam.
    --
    Artur M. <czytacz>

    p.s. sama konsultantka była OK.

  • 12. Data: 2007-06-21 22:16:32
    Od: w...@g...com

    On Jun 19, 7:50 am, "apa chojnice" <a...@n...pl>
    wrote:
    > ZADNA INSTYTUCJA W TYM KRAJU, KTORA UWAZA SIE ZA BANK (sic !!) NIE JEST W
    > STANIE (ORGANIZACYJNIE, UMYSLOWO, INTELEKTUALNIE I PRAKTYCZNIE) ZALATWIC
    > FORMALNOSCI TEGO TYPU W MNIEJ NIZ 1,5 - 2 MIESIECY.

    Eee tam. Kontrprzyklady (dwa).
    1) od zlozenia wniosku do wyplaty $$$ - 5 dni, sprawdzone w
    pazdzierniku ubr.
    2) w trakcie - we srode zlozylem wniosek, wczoraj (czwartek) byla
    decyzja anala, jutro (piatek) jade ze sprzedajacym podpisac umowe do
    notariusza, w poniedzialek idzie przelew. *

    Tylko &^%&%* mnie bierze, jak widze: taksa +vat, oplaty sadowe,
    hipoteki, za wypisy, PCC - no kurfa tysiace leca jak trzeba.

    * - Polceam Nordea Bank jesli chodzi o tempo. A w kuj-pomie moge
    polecic jedyna niezastapiona osobe do hipotecznych w 3 dni :)