  • 1. Data: 2011-01-10 17:36:21
    Temat: Milenium konto wspólne 3 osoby
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Jeśli jest założone konto i podpisana umowa o prowadzenie rachunku
    bankowego w Milenium na 3 osoby, to jedna z tych osób sama nie może się
    wypisac z tego konta. Potrzebuje zgody (podpisu) dwóch pozostalych osób.
    Czasem jest to technicznie niemożliwe aby wszystkie try osoby stawiły się w
    placówce, z racji obowiązków zawodowych, braku urlopu itd.

    Dodam, że w ramach umowy prowadzone są tylko lokaty, nie ma żadnych
    produktów kredytowych.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy kontakt: http://grupy.3mam.net
    DTP 2010 http://foto.3mam.net/DTP-2010/index15.php

  • 2. Data: 2011-01-10 17:41:29
    Temat: Re: Milenium konto wspólne 3 osoby
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:igfg2q$bbr$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > placówce, z racji obowiązków zawodowych, braku urlopu itd.
    >
    > Dodam, że w ramach umowy prowadzone są tylko lokaty, nie ma żadnych

    http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/Reg-2
    010-09-01_439280.pdf

    7. Posiadacz rachunku wspólnego może wypowiedzieć

    umowę rachunku wspólnego wraz z powiązanymi

    z nim produktami i usługami, o których mowa

    w ust 9-10 oraz w § 4 ust. 6 ze skutkiem dla

    pozostałych Posiadaczy rachunku z wyłączeniem

    sytuacji, gdy zgodnie z postanowieniami umów

    produktów powiązanych z ROR nie może

    wypowiedzieć tych umów.

  • 3. Data: 2011-01-10 17:47:45
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > Czasem jest to technicznie niemożliwe aby wszystkie try osoby stawiły się
    > placówce, z racji obowiązków zawodowych, braku urlopu itd.

    Podobnie było w ING gdy chciałem samodzielnie rozwiązać wspólne OKO. Też mi
    panienka meldowała, ze "niedasię". Poprosiłem ja o regulamin konta, w którym
    wskaże jej odpowiedni paragraf, i udowodnie jej w ten sposób, ze sciemnia.
    Od razu wymiekła i rozwiązałem wspólny rachunek juz bez problemu.

    wiatrak

  • 4. Data: 2011-01-12 09:37:33
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Generalnie to złodziejski bank.
    Jak ktoś złamie rękę to nie wykona żadnej operacji, bo "w systemie" tym złodziejom
    się podpis nie zgadza.
    Nie wystarczy tym złodziejom osoba, twarz, dowód osobisty .

    -----