  • 1. Data: 2011-03-02 21:37:31
    Temat: Mille -- 3% za paliwo i supermarkety
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Nie widzę, więc pytam. Paliwo coraz droższe, Mille na swoją
    debetówkę (jak mniemam debetówkę) daje 3% zwrotu. Warto brać,
    czy może jednak jest tu jakiś kruczek?

    Shell na dodatek potrafi obniżyć koszt paliwa o 15 groszy,
    gdy ktoś ma punkty -- ja nie mam punktów, bo jeżdżę powoli. ;)

    Więc jak z tą kartą? -- warto? Dziś poleję szmalczyk na
    internetowe -- jutro zatankuję, resztę wrzucę na oszczędne,
    z którego spłacę kredytówkę.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2011-03-02 21:56:06
    Temat: Re: Mille -- 3% za paliwo i supermarkety
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    <ciach>

    No ja właśnie jestem po pierwszym tankowaniu i pierwszych zakupach na
    mille kartę. Karta jak to plastik - bezpłciowa.

    Konto założone szybko, karta również szybko przyszła. Z ciekawostek to
    hasło jest 8-mio cyfrowe :/ System transakcyjny taki jakiś niepoukładany
    (jak dla mnie to wzorem jest mbank).

    Kasy tam trzymać tam nie będę a konto używać tylko na stacji i w spożywczym.

    A, i jeszcze zmiana pinu przez telefon zajęła mi pół godziny - w ciągu
    dnia niestety długo wisi się na słuchawce - najlepiej robić to na
    głośnomówiącym. Do "hasła2" jeszcze nie dotarłem (potrzebne do aktywacji
    haseł sms), hasło2 jest dostępne wyłącznie w bankomacie millenium. W
    jaki sposób jest dokonywany zwrot też nie wiem ale pewnie pojawi się na
    wyciągu za jakiś czas.

    Aaa i ktoś jeszcze pisał, że karta jest bezpłatna tylko rok - ja się
    tego nie doczytałem. Ale zawsze to rok w gratisie a później to pewnie
    będą inne oferty.

  • 3. Data: 2011-03-02 22:45:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "radar" ikmedf$ds$...@n...dialog.net.pl

    > Aaa i ktoś jeszcze pisał, że karta jest bezpłatna tylko rok - ja się tego nie
    doczytałem. Ale zawsze to rok w gratisie a później
    > to pewnie będą inne oferty.

    Są wyszczególnione stacje czy można na dowolnej?
    I takoż z supermarketami.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2011-03-03 11:17:04
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    > Są wyszczególnione stacje czy można na dowolnej?
    > I takoż z supermarketami.

    Stacje wszystkie (paliwo), sklepy tylko te z odpowiednim kodem MCC czy
    jakoś tak ;)

  • 5. Data: 2011-03-03 21:15:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "radar" ikntfo$ncq$...@n...dialog.net.pl

    > Stacje wszystkie (paliwo),

    To dobrze -- choć skąd bank wie, co jest opłatą za paliwo?
    Inna sprawa, że niczego poza paliwem na stacjach benzynowych nie kupuję.

    > sklepy tylko te z odpowiednim kodem MCC czy jakoś tak ;)

    A co to za kod? I gdzie to oznaczenie jest?
    Na drzwiach sklepowych?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2011-03-04 08:33:10
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    > To dobrze -- choć skąd bank wie, co jest opłatą za paliwo?

    po kodzie sprzedawcy: Merchant Category Code (MCC)

    > A co to za kod? I gdzie to oznaczenie jest?
    > Na drzwiach sklepowych?

    tego to dokładnie chyba nikt nie wie ;)
    jest jeden internauta co sprawdza kody na forum mbankowym ale jak to
    robi to już nie mówi - może nie może ;)

  • 7. Data: 2011-03-04 15:46:16
    Od: Jooseff <***@gmail.com>

    Dnia 04-03-2011 o 09:33:10 radar <_sara_@_post_._pl_> napisał(a):

    > po kodzie sprzedawcy: Merchant Category Code (MCC)

    > tego to dokładnie chyba nikt nie wie ;)
    > jest jeden internauta co sprawdza kody na forum mbankowym ale jak to
    > robi to już nie mówi - może nie może ;)

    MCC
    5541 Stacje obsługi/Stacje benzynowe Service Stations/Gasoline Stations
    5542 Automatyczne dystrybutory paliwa Automated Gasoline Dispensers

    Proszę

    --
    Pozdrowienia,
    Jooseff

  • 8. Data: 2011-03-04 21:16:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jooseff" op.vrtsrezcurom55@ms-22a76a6d8ed7...

    nie mówi - może nie może ;)

    > MCC
    > 5541 Stacje obsługi/Stacje benzynowe Service Stations/Gasoline Stations
    > 5542 Automatyczne dystrybutory paliwa Automated Gasoline Dispensers

    Ale skąd ja mam wiedzieć o tym, że to dobry kidziuś?
    Skąd mam wiedzieć, czy dany market podpada pod tę
    regułę [zwrotną] czy nie podpada?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2011-03-04 23:06:40
    Od: Jooseff <***@gmail.com>

    Dnia 04-03-2011 o 22:16:03 Eneuel Leszek Ciszewski

    > Ale skąd ja mam wiedzieć o tym, że to dobry kidziuś?
    > Skąd mam wiedzieć, czy dany market podpada pod tę
    > regułę [zwrotną] czy nie podpada?

    Musisz liczyć na szczęście.
    To jaki MCC jest przydzielony danemu punktowi zależy często od widzimisię
    ekłajera a dokładniej osoby "obrabiającej" daną umowę :)

    --
    Pozdrowienia,
    Jooseff

  • 10. Data: 2011-03-05 07:23:49
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W hipermarkecie Carrefour działa - właśnie mi oddali 3% za luty.