  • 11. Data: 2012-06-11 20:30:44
    Temat: Re: Mille 7% łączne zaangażowanie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > Znaczy przeczytałeś regulamin tej promocji, tak?

    Kiedyś chwalono się publicznie znajomością (czy umiejętnością)
    czytania po angielsku. Teraz wymagania rosną. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2012-06-11 21:25:59
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Szymon <...@...pl> writes:

    > zaangażowania co do grosza na dzień 31.05, bowiem też informacji także
    > nie ma w serwisie transakcyjnym.

    No tak, z tym faktycznie niektórzy mogą mieć problem.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 13. Data: 2012-06-11 21:34:51
    Od: Szymon <...@...pl>

    > "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > Kiedyś chwalono się publicznie znajomością (czy umiejętnością)
    > czytania po angielsku. Teraz wymagania rosną. ;)

    Powiedziałbym raczej, że coraz rzadziej to, co "w papierach" to w
    rzeczywistości (vide KB i konieczność wpływów z tytułu dochodów ;-)
    Pamiętam, że gdy dopytywałem czy na pewno wpływ na Plusa musi być z
    tytułu dochodów to jedna mądrala z grupy też mnie uświadamiała, że na
    stronie stoi, że musi i co tu nie rozumieć. Sęk w tym, że działanie
    banku nie jest zgodne z informacjami z jego strony :-)

    Szymon

  • 14. Data: 2012-06-11 22:16:05
    Od: V <r...@g...com>

    > "Szymon" jr5bmv$4tv$...@n...task.gda.pl

    > Czyli nie warto było trzymać na Dobrym koncie szmalu.
    > Ja miałem tam w tych dniach 2 działki -- około 1/2k.
    >
    > A na pozostałych miałem zero. Teraz mam na KO około
    > 10k i zamierzam to podnieść do 13k. Na Dobrym mam nadal około 1/2k.
    >
    > Czy zatem będę miał 7% od 10k teraz i 7% od 13k później, gdy dorzucę do
    > KO 3k?

    Może inaczej. Chodzi o "nowe środki" w perspektywie banku, nie "nowe" na
    danym koncie. Do bazy na 31.05 nie wchodzą chyba tylko fundy i/lub
    struktury. Sprawa jest prosta, kasa, której Ci przybędzie w banku_mille
    ponad to co miałeś w tym banku na dzień 31.05 idzie jako "nowe środki"

    V.

  • 15. Data: 2012-06-11 23:35:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Szymon" jr5h8k$ik0$...@n...task.gda.pl

> [...]
    > uświadamiała, że na stronie stoi, że musi i co tu nie rozumieć. Sęk w tym, że
    działanie banku nie jest zgodne z informacjami z

    Dwa razy podchodziłem do konsultacji w sprawie koncertowej i nie mam
    koncertu. W razie czego -- szkoda 70 złotych. :) Ryzyko duże, zysk mały.

    IMO masz racje -- papiery sobie, życie sobie. Język polski jest słabym
    językiem. Poznawanie regulaminów to sport dla nowicjuszy. Kiedyś dokładnie
    przeczytałem warunki kredytówki w ING. Limit karty? -- 500 złotych. Znalazłem
    w papierach masę niejasności i sporo sprzeczności wewnętrznych. Po konsultacjach
    pojąłem, że zabawa moja nie ma sensu, bo korelacja pomiędzy papierem i realem
    jest raczej luźna. :)

    Co komu po czytaniu regulaminu, skoro w Polsce nawet sądy uznają prawa
    zwyczajowe, o czym nie każdy w Polsce wie. A ja wiem, bo kiedyś obracałem
    się w lepszym (przepraszam... -- nie chce nikogo obrażać) środowisku niż teraz.

    Jutro mogę podejść kolejny raz -- parking KB jest położony dogodnie. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2012-06-11 23:37:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "V" jr5jm6$kig$...@u...news.interia.pl

> [...]

    : ponad to co miałeś w tym banku na dzień 31.05 idzie jako "nowe środki"

    Albo umiesz zinterpretować ,,regulamin'' i umiesz odpowiedzieć na moje
    pytanie, albo nie umiesz zinterpretować... A może umiesz, ale nie chcesz
    się chwalić? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2012-06-12 12:16:49
    Od: Szymon <...@...pl>

    > Dwa razy podchodziłem do konsultacji w sprawie koncertowej i nie mam
    > koncertu. W razie czego -- szkoda 70 złotych. :) Ryzyko duże, zysk mały.

    Ja założyłem. Działa przy przelewach z obcego banku, ale ze swojego
    rachunku. Nalicza prawidłowo. Konto darmowe.

    > IMO masz racje -- papiery sobie, życie sobie.

    Millenium to bank najeżony kruczkami. Założę się, że całkiem sporo osób
    wpłaci na KO i dopiero po naliczeniu zorientuje się, że nie miało 7%.
    Sądzę, że bank z premedytacją nie pokazuje w serwisie na jaki % w danym
    momencie jest oprocentowane KO. Co więcej - dziś do mnie zadzwonili z
    Mille proponując lokatę w wysokości przelewu, który niedawno wyprowadził
    mi od nich środki. Wystarczy, że wrócą na rachunek. Konsultant
    stwierdził, że może być to nawet wyższa kwota. Milczał przy tym o jednej
    drobnej sprawie - wysokość maksymalnego przelewu z serwisu wynosi
    50.000zł. Wiem o tym z praktyki, bo nawet by mi do głowy nie przyszło,
    że może być taki limit. W praktyce szybki transfer środków jest więc
    niemożliwy. Tak jak części klientów nie przyjdzie do głowy, że "nowe
    środki" to "zaangażowanie". Ciekawe kto w połowie lipca na przykład
    będzie pamiętał "zaangażowanie" z maja ;-) W ogóle nowomowa jakaś...

  • 18. Data: 2012-06-12 20:00:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Szymon" jr74uc$n63$...@n...task.gda.pl

> [...]
    > środki" to "zaangażowanie". Ciekawe kto w połowie lipca na przykład będzie pamiętał
    "zaangażowanie" z maja ;-) W ogóle nowomowa

    A nie ma tam historii? Ze szkół usuwają, ale nie z banków. ;)

    IMO ryzyka wielkiego nie ma -- chyba jakieś %% dadzą.
    Ostatecznie dają 50 fistaszków miesięcznie. ;)

    Oczywiście ja wpłacam z nadzieją na pełne 7%. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2012-06-12 22:45:21
    Od: Szymon <...@...pl>

    > A nie ma tam historii? Ze szkół usuwają, ale nie z banków. ;)

    Historia ROR czy KO jest. Ale w grę wchodzą lokaty. Te trwające i te,
    które już minęły.

    > IMO ryzyka wielkiego nie ma -- chyba jakieś %% dadzą.

    3.6 bodaj czy 3.8. Czasami zero do 1000zł.

    > Ostatecznie dają 50 fistaszków miesięcznie. ;)

    Do...

    > Oczywiście ja wpłacam z nadzieją na pełne 7%. :)

    Powodzenia.

    Szymon

  • 20. Data: 2012-06-13 00:09:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Szymon" jr89oo$j39$...@n...task.gda.pl

    > Historia ROR czy KO jest. Ale w grę wchodzą lokaty.

    W grę to wchodzi Alior -- ciekawe, jak na tym wychodzi. ;)
    AliorSync tylko do końca dnia dzisiejszego.

    > Te trwające i te, które już minęły.

    Minęły rok temu czy do 30 maja br.?
    Chyba pamiętasz, jakie miałeś lokaty w Mille dnia 31 maja br.?...

    > 3.6 bodaj czy 3.8. Czasami zero do 1000zł.

    > Do...

    Kieszeni posiadaczy ;) szarytek. :)

    > Powodzenia.

    Dzięki i nawzajem. ;)