eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMille Impresja
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 8

  • 1. Data: 2010-06-25 18:50:44
    Temat: Mille Impresja
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Chciałbym przy okazji stania się jej posiadaczem, zwrócić uwagę na następcę
    karty Sephora w Mille.

    Karta ma wiele zalet, wady rzecz jasna te same co wszystkie karty w Mille,
    czyli wybitnie niska konfigurowalność.

    http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /karty-platnicze/karty-kredytowe/millennium-visa-imp
    resja/

    Karta ma limit do 100k, mimo że nie jest "kartą palantinium" czy innym
    dziwem. Ma przelewy 9,9%. Ma naprawdę bogaty program partnerski.

    Roczny koszt karty to 75 zł (12k obrotu bezgotówkowego rocznie zwalnia z
    opłaty), tradycyjnie w Mille należy wyłączyć jedno z ubezpieczeń płatnych,
    które jest włączane automatycznie.

    IMO karta jest najlepszym wyborem spośród kart typu "złota" albo "platynowa"
    dla klientów oczekujących wysokiego limitu, niskich kosztów i niewrażliwych
    na blichtr oraz niepotrzebujących usług dodanych typu concierge lub mających
    takie usługi na innym produkcie. Według mnie karta dystansuje wszystkie inne
    karty Mille (pomijając wiadome kwestie związane z Amexem).


  • 2. Data: 2010-06-25 21:14:42
    Temat: Re: Mille Impresja
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-06-25 20:50, MarekZ pisze:
    > Chciałbym przy okazji stania się jej posiadaczem, zwrócić uwagę na
    > następcę karty Sephora w Mille.

    Karta jest świetna za to jej design dla osobnika płci męskiej jest...
    dyskusyjny :)

    > IMO karta jest najlepszym wyborem spośród kart typu "złota" albo
    > "platynowa" dla klientów oczekujących wysokiego limitu, niskich kosztów
    > i niewrażliwych na blichtr oraz niepotrzebujących usług dodanych typu
    > concierge lub mających takie usługi na innym produkcie. Według mnie
    > karta dystansuje wszystkie inne karty Mille (pomijając wiadome kwestie
    > związane z Amexem).

    Karta z ciekawych rzeczy ma jeszcze program ratalny na 1% (dot. wydatku
    do 3000k PLN, maksymalnie można mieć dwa takie programy ratalne
    jednocześnie na karcie).

    Niestety wypełniając wniosek online nie da się odstąpić od ubezpieczenia
    dla tej karty, które kosztuje 4,99 PLN/miesiąc.


    --
    Mithos


  • 3. Data: 2010-06-25 21:52:45
    Temat: Re: Mille Impresja
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i03683$k79$...@n...onet.pl...

    > Niestety wypełniając wniosek online nie da się odstąpić od ubezpieczenia
    > dla tej karty, które kosztuje 4,99 PLN/miesiąc.

    4,99 zł Opłata miesięczna za Pakiet Assistance Impresja

    W zakres pakietu wchodzą:

    prowadzenie osobistego terminarza - przypomnimy o wszystkich najważniejszych
    datach,
    concierge dla kobiet - umówimy wizytę w gabinecie kosmetycznym, konsultację
    u stylisty i wizażysty, zorganizujemy opiekunkę do dziecka,
    home assistance - umówimy wizytę i pokryjemy koszty dojazdu oraz robocizny
    specjalisty, np. w przypadku naprawy zamka w drzwiach czy podłączenia nowo
    zakupionego sprzętu,
    medical assistance - umówimy wizytę lekarza dla Ciebie oraz członków Twojej
    rodziny, zorganizujemy i pokryjemy koszty korepetycji dla dziecka, opieki
    nad dziećmi, osobami starszymi, a także zwierzętami w trakcie Twojej
    choroby,
    car assistance - naprawimy pojazd na miejscu zdarzenia, dostarczymy paliwo,
    zorganizujemy samochód zastępczy,
    a także udostępniamy infolinie: samochodową, baby assistance oraz medyczną.

    Aż się zastanawiam czy to wyłączać... ;-)


  • 4. Data: 2010-06-26 08:29:08
    Temat: Re: Mille Impresja
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-06-25 23:52, MarekZ pisze:
    > Aż się zastanawiam czy to wyłączać... ;-)

    Niby na www jest napisane, że ubezpieczenie nie jest obowiązkowe ale
    brak możliwości jego odznaczenia we wniosku o kartę jest zagraniem
    dziwnym i nieczystym.


    --
    Mithos


  • 5. Data: 2010-06-26 08:46:02
    Temat: Re: Mille Impresja
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i04doo$22t$...@n...onet.pl...

    > Niby na www jest napisane, że ubezpieczenie nie jest obowiązkowe ale brak
    > możliwości jego odznaczenia we wniosku o kartę jest zagraniem dziwnym i
    > nieczystym.

    Mille tak robi. Trzeba wyłączać w oddziale dyspozycją. Taki już ich urok.

    No i na tym syfie "Pewna Spłata" to pewnie niejedna osoba dała bankowi
    zarobić za nic.


  • 6. Data: 2010-06-26 11:11:37
    Temat: Re: Mille Impresja
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "MarekZ" i04e8d$q2u$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > No i na tym syfie "Pewna Spłata" to pewnie niejedna osoba dała bankowi zarobić za
    nic.

    Za pewną spłatę. ;)

    W Lukas jest jeszcze ciekawiej. Jak nie dopilnujesz (na chwilę
    oderwiesz wzrok) to Cię ubezpieczą wbrew Tobie!!! A gdy będziesz
    protestował -- będą tłumaczyli Ci, jakie to ważne ubezpieczenie,
    i jak nierozsądnie czynisz, rezygnując z niego... Ale nawet
    papierowe potwierdzenia rezygnacji z ubezpieczenia nie uchronią
    przed pobraniem wiadomej składki!! Co więcej -- bank potrafi
    ubezpieczyć po fakcie spłacenia!!!

    Na tym ostatnim haku zawisła moja obrona -- składka ubezpieczeniowa
    nie może być pobrana wstecz. Nie możesz ubezpieczyć się po fakcie -- na
    przykład po zalaniu mieszkania czy po wypadku samochodowym. Nie możesz
    ubezpieczyć dziś dnia wczorajszego. :)

    Bank dał mi do zrozumienia: jakie to ma znaczenie -- po fakcie
    czy przed? Przecież i tak niczego się tu nie ubezpiecza. :)

    No, i wówczas... Lukas łaskawie zrezygnował z ubezpieczania i nawet oddal cześć
    składki...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 7. Data: 2010-06-26 11:36:59
    Temat: Re: Mille Impresja
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:

    > Mille tak robi. Trzeba wyłączać w oddziale dyspozycją. Taki już ich urok.

    Moze byc telefonicznie.
    --
    Krzysztof Halasa


  • 8. Data: 2010-06-29 19:00:59
    Temat: Re: Mille Impresja
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-06-26 10:46, MarekZ pisze:
    > Mille tak robi. Trzeba wyłączać w oddziale dyspozycją. Taki już ich urok.

    Wczoraj złożyłem wniosek o to cudo :)


    --
    Mithos

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1