  • 1. Data: 2009-10-09 11:35:56
    Temat: Mille KK - oplata roczna
    Od: " squonk" <s...@N...gazeta.pl>

    Czy Mille może pobierać opłatę roczna za użytkowanie karty dodatkowej, gdy
    udało się wyrobić limit w programie "Place i zyskuje" ? W wyciągach
    papierowych pisali, że warunki do zwolnienia z opłaty są spełnione a opłatę 75
    PLN i tak pobrali.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-10-09 11:43:14
    Temat: Re: Mille KK - oplata roczna
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > papierowych pisali, że warunki do zwolnienia z opłaty są spełnione a opłatę 75

    skoro są spełnione, a opłatę pobrali to złóż reklamację ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-10-09 11:53:08
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Mam wrażenie, że to jest taka Mille-pułapka. W programie PiZ bierze udział
    tylko karta główna. Za dodatkowe opłata może być pobrana zawsze, bez względu
    na wysokość obrotów nimi (obroty na nich łączą się z obrotami na głównej i
    decydują w sumie o zwolnieniu z opłaty dla głównej).

  • 4. Data: 2009-10-09 11:56:21
    Od: " squonk" <s...@g...pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > 5

    > skoro są spełnione, a opłatę pobrali to złóż reklamację ;-)

    Tak właśnie zrobiłem.
    BTW jaki jest czas na złożenie reklamacji , naliczenie miało miejsce 9
    września, zauważyłem je na papierowym wyciągu, który przyszedł 2 dni temu

  • 5. Data: 2009-10-09 11:58:21
    Od: " squonk" <s...@g...pl>

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

> [...]
    > na wysokość obrotów nimi (obroty na nich łączą się z obrotami na głównej i
    > decydują w sumie o zwolnieniu z opłaty dla głównej).

    Gdy brałem dodatkową zapewniali mnie ustnie, że będzie za free.

  • 6. Data: 2009-10-09 12:01:44
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik " squonk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Tak właśnie zrobiłem.
    > BTW jaki jest czas na złożenie reklamacji , naliczenie miało miejsce 9
    > września, zauważyłem je na papierowym wyciągu, który przyszedł 2 dni temu

    W tego rodzaju przypadku jest on w zasadzie prawie nieograniczony.

  • 7. Data: 2009-10-09 12:04:04
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik " squonk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Gdy brałem dodatkową zapewniali mnie ustnie, że będzie za free.

    Niestety nie wiem jak to do końca jest, bo w Mille nigdy nie posunąłem się
    do posiadania kart dodatkowych, a nie chce mi się grzebać po ich
    regulaminach. :)

    To co mówią ustnie w placówkach w każdym razie nie jest wiele warte,
    zobaczymy jak zostanie rozpatrzona reklamacja. Wyrobiłeś limity obrotów
    osobno dla głównej i osobno dla dodatkowej?

  • 8. Data: 2009-10-09 12:10:57
    Od: " squonk" <s...@g...pl>

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

> [...]
    > zobaczymy jak zostanie rozpatrzona reklamacja. Wyrobiłeś limity obrotów
    > osobno dla głównej i osobno dla dodatkowej?

    tia , tylko papier ma wartość....

    mam wrażenie, ze to właśnie dodatkowa wyrobiła limit

    poczekamy na odpowiedz banku...

  • 9. Data: 2009-10-09 12:46:14
    Od: " squonk" <s...@g...pl>

    A jeszcze takie pytanie : czy historia korespondencji w systemie
    elektronicznym nie jest widoczna w podglądzie? Reklamacja wysłana a jej śladu
    brak.

  • 10. Data: 2009-10-09 17:52:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W tego rodzaju przypadku jest on w zasadzie prawie nieograniczony.

    a nie 14 dni od daty otrzymania wyciągu?

    --
    pozdrawiam
    RobertS