  • 11. Data: 2009-10-09 17:58:20
    Temat: Re: Mille KK - oplata roczna
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hant9h$o4e$...@o...icpnet.pl...

    > a nie 14 dni od daty otrzymania wyciągu?

    Nie no, jak opłata pobrana bezzasadnie, to równie dobrze może zareklamować i
    po roku, aż do momentu przedawnienia bank nie ma za bardzo jak się wykręcić.

  • 12. Data: 2009-10-09 19:14:32
    Od: Tolek <t...@N...gazeta.pl>

    On 2009-10-09 13:35, squonk wrote:
    > Czy Mille może pobierać opłatę roczna za użytkowanie karty dodatkowej, gdy
    > udało się wyrobić limit w programie "Place i zyskuje" ? W wyciągach
    > papierowych pisali, że warunki do zwolnienia z opłaty są spełnione a opłatę 75
    > PLN i tak pobrali.
    >
    > pozdrawiam

    PiZ zwalnia tylko z opłaty za kartę główną. Może za darmo miała być
    dodatkowa tylko za pierwszy rok?

    T.

  • 13. Data: 2009-10-09 20:33:10
    Od: Ra <a...@a...com>

    squonk pisze:
> [...]
    > papierowych pisali, że warunki do zwolnienia z opłaty są spełnione a opłatę 75

    ja bym się nie przejmował, jak ci naliczą do złóż rezegnację
    moje transakcje w roku to 100-1000zł i zawsze byłem zwalniany. Teraz też
    mnie zwolnili żebym tylko wznowił kartę co jest akurat bez sensu bo w
    międzyczasie wyrobiłem sobie u nich inną kartę a że tylko ja ich używam
    to przecież transakcji nie przybędzie

  • 14. Data: 2009-10-09 21:50:55
    Od: sorden <s...@u...pl>

    Tolek wrote:

    > PiZ zwalnia tylko z opłaty za kartę główną. Może za darmo miała być
    > dodatkowa tylko za pierwszy rok?

    Dokładnie. Zwolnieniaz opłat dotyczą tylko karty głownej. Dodatkowa ma na
    sztywno 75pln/rok

    --
    in

  • 15. Data: 2009-10-09 23:06:17
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    sorden <s...@u...pl> writes:

    > Dokładnie. Zwolnieniaz opłat dotyczą tylko karty głownej. Dodatkowa ma na
    > sztywno 75pln/rok

    Tania to nie jest.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 16. Data: 2009-10-10 08:43:39
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof Halasa pisze:
    > Tania to nie jest.

    Zwłaszcza, że w zamian nie ma z tego nic, bo Millennium programy
    partnerskie ma kiepskie.

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2009-10-10 10:00:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tolek" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > PiZ zwalnia tylko z opłaty za kartę główną. Może za darmo miała być
    > dodatkowa tylko za pierwszy rok?

    Hehe... zeby miec zwolnienie dla glownej to wystarczy nie dokonywac jej
    aktywacji, a placic nieaktywna mozna, co przetestowalem na sobie. Oplaty
    oczywiscie nie naliczyli.

    MK

  • 18. Data: 2009-10-10 10:15:18
    Od: sorden <s...@u...pl>

    MK wrote:

    > Hehe... zeby miec zwolnienie dla glownej to wystarczy nie dokonywac jej
    > aktywacji, a placic nieaktywna mozna, co przetestowalem na sobie. Oplaty
    > oczywiscie nie naliczyli.

    Mona tez zrezygnowac przed rozpoczeciem drugiego roku i najnormalniej
    wyrobic nastepna.. na kolejny rok ;)

    --
    in

  • 19. Data: 2009-10-10 10:27:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "sorden" <s...@u...pl> napisal w wiadomosci

    > Mona tez zrezygnowac przed rozpoczeciem drugiego roku i najnormalniej
    > wyrobic nastepna.. na kolejny rok ;)

    To jednak wymaga troche zachodu, a w tamtym przypadku wystarczy nie zrobic
    nic :).

    MK

  • 20. Data: 2009-10-10 18:55:35
    Od: " squonk" <s...@g...pl>

    Ra <a...@a...com> napisał(a):

> [...]
    > mnie zwolnili żebym tylko wznowił kartę co jest akurat bez sensu bo w
    > międzyczasie wyrobiłem sobie u nich inną kartę a że tylko ja ich używam

    teraz na rezygnacje to juz chyba za pozno (chyba, ze zwroca oplate ale wtedy
    tez nie warto) , mozna o tym pomyslec pod koniec nastepnego okresu

    ciekawe co odpowiedza...

    swoja droga , co maja z tego, ze place KK skoro zawsze splacam ja w terminie?