  • 21. Data: 2011-03-17 10:33:50
    Temat: Re: Mille -- debetówka i dobre konto...
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > rynku. Na grupie wprawdzie były głosy, że Mille ma iść na sprzedaż stąd
    > też tego typu działania zaczepne he he. Czy tak jest naprawdę to nie
    > wiem, ale póki można to trzeba korzystać. Niektóre banki dają klientom
    > jakieś tam określone sumy np BGŻ ale Mille chyba lepiej odrobiło zadanie
    > domowe, bo ich oferta atrakcyjna dla klienta zmusza go jednak do
    > aktywnego korzystania na czym bank niewątpliwie też coś zarabia.
    > A jeżeli te ruchy Mille, tak jak mówisz, są wykonane ze względu na odpływ
    > klientów to tym bardziej należy się im pochwała.

    że tak się podpytam, kk Impresja jakie ma zalety? jest jakiś fajny
    cashback? po ostatnich doświadczeniach z aliorem mam zamiar przenieść
    ich kartę do innego banku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 22. Data: 2011-03-17 13:11:03
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 17 Mar 2011 11:33:50 +0100, RobertS napisał(a):

    > że tak się podpytam, kk Impresja jakie ma zalety? jest jakiś fajny
    > cashback? po ostatnich doświadczeniach z aliorem mam zamiar przenieść
    > ich kartę do innego banku

    Masz na www listę. Z najbardziej znanych to Piotr i Paweł, Empik i
    Carrefour (ale tutaj są jakieś bony za każde wydane 30 pln, które potem
    albo działają albo nie he he) no i jeszcze cała masa jakiś innych głównie
    z ciuchami (chyba bo się za bardzo nie znam).

    --
    xbartx

  • 23. Data: 2011-03-17 13:12:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Acha i za 4,99 pln miesięcznie nawet ciekawe ubezpieczenie - assistance
    się to bodajże zwie.

    --
    xbartx

  • 24. Data: 2011-03-17 13:13:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > albo działają albo nie he he) no i jeszcze cała masa jakiś innych głównie
    > z ciuchami (chyba bo się za bardzo nie znam).

    to średnie te bonusy, lubię cashback na wszystko ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 25. Data: 2011-03-17 13:24:33
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > to średnie te bonusy, lubię cashback na wszystko ;-)

    Ale nie zapominaj o tej karcie jako potencjalnym źródle kredytu na 9,9% z
    prowizją 1%. IMO świetny produkt wielofunkcyjny. Naturalnie do każdej
    konkretnej funkcji da się znaleźć coś lepszego, ale jak dla kogoś zaletą
    jest posiadanie małej ilości kart, to dla mnie byłby to chyba domyślny wybór
    w segmencie kart złoto-zwykłych. Choć nie wykluczam, że mają tu pewne
    znaczenie miłe skojarzenia związane z tym bankiem, które posiadam. :)

  • 26. Data: 2011-03-17 15:06:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 17 Mar 2011 14:13:49 +0100, RobertS napisał(a):

    > to średnie te bonusy, lubię cashback na wszystko ;-)

    No to już zależy. Ja np robię zakupy głównie w PiP, bo mały sklep i
    najkrócej to trwa a nie lubię ogólnie sklepów i tracenia w nich czasu.
    Mam kartę rabatową PiP i za zakupy dostaję 3% zniżki jak wydam od 50-200
    pln a 4% jak powyżej 200 pln. Później jeszcze znowu 5% z impresji. 1%
    blado przy tym wypada.

    --
    xbartx

  • 27. Data: 2011-03-17 15:22:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > wybór w segmencie kart złoto-zwykłych. Choć nie wykluczam, że mają tu
    > pewne znaczenie miłe skojarzenia związane z tym bankiem, które posiadam. :)

    czy przypadkiem na KIS kredyt też nie jest oprocentowany 9,9% i jeszcze
    darmowe wypłaty z bankomatu są ;-)
    prowizji brak (albo promocja już się skonczyla - z kredytu na karcie nie
    korzystam, najwyzej rozkladam na raty to co kupie kk Polbanku - 5%
    prowizji za rozłożenie na 12 rat)

    w PiP czasem robię zakupy (nie mam po drodze), 3% zniżki za kartę
    rabatową oraz 3% cashback za debetówkę z dobrego konta czyli
    jak kupuję za 100 zł to płacę 97 zł i jeszcze 3% mi oddają (2,91 zł)
    czyli zamiast 100 zł wydaję 94,09 zł ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    tak wiem, że debetówka nie ma GP ale w tym wypadku (3% zwrotu) jej to
    wybaczam

  • 28. Data: 2011-03-17 15:31:30
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > czy przypadkiem na KIS kredyt też nie jest oprocentowany 9,9% i jeszcze
    > darmowe wypłaty z bankomatu są ;-)

    A nie wiem. Kiedy odmawiali mi jej wydania to było chyba 20%. Może i teraz
    jest 9,9%, nie interesowałem się ostatnio. Gdyby tak było, to produkt też
    bardzo dobry. Przelew z karty był płatny, bezpłatna była IMO wypłata z
    bankomatu - co może się wiązać z problemami z niskim limitem dobowym na
    transakcje gotówkowe, no i trzeba łazić. Akurat w Mille też łazić trzeba, bo
    przelew 9,9% tylko w oddziale, no ale przynajmniej nie trzeba porcjować po 2
    czy 3 tysiące jak się trafi na jakiś starszy bankomat.

    > ps
    > tak wiem, że debetówka nie ma GP ale w tym wypadku (3% zwrotu) jej to
    > wybaczam

    No tak, w tej konfiguracji zdecydowanie jest to wybaczalne.

  • 29. Data: 2011-03-17 20:34:32
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-03-17 14:13, RobertS pisze:
    > to średnie te bonusy, lubię cashback na wszystko ;-)

    Ja np. jak kupowałem w grudniu prezenty w Sephorze to w styczniu
    dostałem 80 PLN zwrotu. Policzy ile musisz wydać zwykła KK aby otrzymać
    taki cashback. Za 100 PLN wydane w Empiku dostajesz 5 PLN zwrotu. Nie
    wspominam o laptopie (kupiłem w Sony Center - akurat była i tak
    najlepsza oferta) gdzie zwrot był całkiem konkretny.

  • 30. Data: 2011-03-18 07:54:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 17 Mar 2011 21:34:32 +0100, Simple Man napisał(a):

> [...]
    > wspominam o laptopie (kupiłem w Sony Center - akurat była i tak
    > najlepsza oferta) gdzie zwrot był całkiem konkretny.

    No te 5% jeżeli się trafi akurat na sklep z listy, to jest można
    powiedzieć całkiem niezły rabat, który nierzadko nie dostalibyśmy płacąc
    gotówką. Oczywiście pozostaje sama kwestia ceny towaru, ale tak jak
    napisałeś i to czasami wygląda przyzwoicie.
    Ja np kupuję w empiku, większość książek, bo mam odbiór w oddziale a
    przesyłka nic nie kosztuje. Porównując to z innymi księgarniami lub
    allegro w 99% zawsze empik wychodzi najtaniej.

    --
    xbartx