  • 1. Data: 2007-08-24 14:37:36
    Temat: Mille konto
    Od: "Graf" <g...@o...pl>

    Hej,
    Czy jest mozliwosc zlozenia u nich konta inaczej niz w marmurku? Co sadzicie o
    tym banku?

  • 2. Data: 2007-08-24 15:21:18
    Temat: Re: Mille konto
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    "Graf" <g...@o...pl> napisał(a):
    > Hej,
    > Czy jest mozliwosc zlozenia u nich konta inaczej niz w marmurku? Co
    > sadzicie o
    > tym banku?

    nie mozna, a konto slabe

    obowiazkowa debetowka za 15 zl (bez niej nie wygenerujesz hasla2 do
    internetu), 6 lub 15zl za konto miesiecznie (jezeli nie spelniasz warunkow),
    przelewy >30kzl TYLKO w placowce

    sa lepsze konta na rynku

    pozdr.

  • 3. Data: 2007-08-24 22:48:28
    Od: "a" <r...@o...eu>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]

    Ja mam zdanie jak najgorsze, ale mozesz trafic na bezplatna promocje w
    nowym oddziale, wtedy dla nowych klientow konto za 6 zł masz darmowe,
    ale 0,5 zł za realizacje zlecenia stalego to dla mnie za duzo.......

  • 4. Data: 2007-08-25 06:58:33
    Od: "Slavekk " <s...@W...gazeta.pl>

    Graf <g...@o...pl> napisał(a):

    > Czy jest mozliwosc zlozenia u nich konta inaczej niz w marmurku?

    Nie, ale za to nie trwa to miesiac jak w mbanku...

    > Co sadzicie o tym banku?

    Bank jak bank, aco chcesz wiedzieć?
    Chyba jedyny, w którym zagraniczny inwestor faktycznie wprowadził jakieś
    nowe techniki w obsłudze klienta. W czasach gdy internet był rzadkością miał
    (i ma dotąd) takie udogodnienia jak zdefiniowane przelewy z obsługą przez
    bankomat.
    Jego ROR uważam za bardziej uniwersalny niż populanych banków internetowych
    jak mBank czy Inteligo. I systematycznbie jest rozwijany.
    Kosztuje 6zł ale łatwo spełnić warunki by był za darmo.
    - dobra (i ciągle rozwijana) obsługa przez internet; poziom zabezpieczeń IMO
    przyzwoity po ostatnich zmianach (było gorzej)
    - tanie przelewy przez internet (0,50zł, chyba że chcesz konto Premium,
    wtedy darmo)
    - b.dobrze zrealizowana obsługa przez SMS (informacje, ostrzeżenia,
    przelewy, doładowania komórek)
    - darmowe konta walutowe z obsługą przez internet i lokatami (w tym w GBP i
    CHF);
    - tanie przelewy w EUR;
    - elastyczne lokaty przez internet, może być nawet 1-dniowa odnawialna -
    czasem to lepiej niż konto typu OKO...
    - niezłe karty kredytowe; łatwo spełnić warunki by były całkiem darmowe;
    MasterCard z dobrym kursem dla transakcji w EUR

    Kilka lat temu założyłem tam konto jako rezerwowe, w celu... nieważne ;-)
    Przez pewien czas nawet leżało odłogiem.
    Dziś uznałem je za podstawowy ROR bo jest IMO wygodniejsze od mBanku czy
    Inteligo.
    Wbrew temu co piszą co poniektórzy karta debetowa nie jest konieczna do
    życia (poza początkowym okresem uruchamiania usług), ale 15zł to chyba nie
    jest drogo za kartę z mozliwością płacenia przez internet? Zawsze mozna
    wybrać "tańszy" mBank z eKartą za 24zł...;-)

    Slawek

  • 5. Data: 2007-08-25 07:46:54
    Od: "darek" <b...@h...pl>

    Użytkownik "Graf" <g...@o...pl> napisał w wiadomości:
    ? Co sadzicie o
    > tym banku?

    Ja nie należę do sympatyków Millennium, wielokrotnie interweniowałem
    poirytyowany dzwnym zachowaniem banku jednak moje zastrzeżenia nie dotyczyły
    obsługi ROR . Rachunek mam tam od 8 lat i jestem zadowolony, co do
    zabezpiezeń - wiadomo jednak jego funkcjonalność satysfakcjonuje mnie. Nigdy
    nie płaciłem za prowadzenie ROR, bardzo łatwo ominąć te opłaty. VE
    intensywnie używam do płatności w necie.

    darek

  • 6. Data: 2007-08-25 08:14:05
    Od: "a" <r...@o...eu>

    Użytkownik "darek" <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Graf" <g...@o...pl> napisał w wiadomości:
    >. Nigdy
    > nie płaciłem za prowadzenie ROR, bardzo łatwo ominąć te opłaty.

    A jak je ominac?
    dla siebie widze tylko : miesieczna min. wartosc transak. kartami kredyt. -
    1000 zł,

    ale czy dotyczy to visy electron? i czy wyplaty przez bankomat sa w to
    wliczane?

    Jarek

  • 7. Data: 2007-08-25 08:21:15
    Od: "Slavekk " <s...@W...gazeta.pl>

    a <r...@o...eu> napisał(a):

    > Użytkownik "darek" <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > A jak je ominac?
    > dla siebie widze tylko : miesieczna min. wartosc transak. kartami kredyt. -
    > 1000 zł,

    Możesz też mieć przelewane wynagrodzenie na konto (powyżej 5000zl/mc
    wystarczy...;-)

    > ale czy dotyczy to visy electron? i czy wyplaty przez bankomat sa w to
    > wliczane?

    2xnie.
    Chyba źle dobrałeś sobie konto Premium jeśli nie zamierzasz intensywnie
    korzystać. To nie jest konto dla kolekcjonerów kont tylko do uzywania.
    Slawek

  • 8. Data: 2007-08-25 08:53:45
    Od: "a" <r...@o...eu>

    > Możesz też mieć przelewane wynagrodzenie na konto (powyżej 5000zl/mc
    > wystarczy...;-)

    To rzeczywiscie najprostsze : ) tez mnie bierzesz za trolla ???? :)

    > 2xnie.
    > Chyba źle dobrałeś sobie konto Premium jeśli nie zamierzasz intensywnie
    > korzystać. To nie jest konto dla kolekcjonerów kont tylko do uzywania.
    > Slawek

    Ja nie kolekcjonuje kont. Gdyby udalo uniknac sie oplaty za Premium
    to w ramach intensywnego korzystania z przelewow, zlecen stalych i PZ
    mialbym konto bezplatne. SMS' y za pare groszy bylyby milym dodatkiem.

    Jarek

  • 9. Data: 2007-08-25 10:46:00
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > - niezłe karty kredytowe; łatwo spełnić warunki by były całkiem darmowe;
    18000 zł (30000zl dla golda) obrotów rocznie to niby te łatwe warunki?

    > Dziś uznałem je za podstawowy ROR bo jest IMO wygodniejsze od mBanku czy
    > Inteligo.
    wygodniejsze na pewno od mBanku nie jest...

> [...]
    > jest drogo za kartę z mozliwością płacenia przez internet? Zawsze mozna
    > wybrać "tańszy" mBank z eKartą za 24zł...;-)
    na początku jest konieczna, ale jeżeli ktoś będzie wypłacał z bankomatu to
    i tak karta będzie mu potrzebna

    mniej najbardziej zirytowało w tym banku to, że przelewu >30 000 zł nie
    mogę wykonać inaczej niż w oddziale, czas oczekiwania na połączenie z
    infolinią w ciągu dnia to kilkanaście minut (ponoć wieczorem jest lepiej)

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    jeżeli już się zdecydujesz na to konto to polecam aukcje lokat - bardzo
    przyjemna usługa ;-)

  • 10. Data: 2007-08-25 12:41:55
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > A jak je ominac?
    > dla siebie widze tylko : miesieczna min. wartosc transak. kartami
    > kredyt. -
    > 1000 zł,

    wystarczy miec u nich w jakikolwiek sposob zmagazynowane 20tys zl. Mi
    przynajmniej na tej zasadzie dali premium, czyli suma z lokat, ror,
    funduszy.

    Dla mnie same plusy: konto darmowe, przelewy darmowe, kredytowka taka sobie
    (bo nie mozna zbierac mil do miles&more), fundusze bez oplat i prowizji,
    dobra osbluga w sieci (lokaty, fundusze, przelewy, wglad w kredytowke).

    Jesli cos mnie nie kosztuje a dziala dobrze to znaczy ze jest ok.

    Jak bierzesz u nich kredyt tez masz konto za darmo i przelewy za darmo.