  • 1. Data: 2012-06-05 19:23:31
    Temat: Mille nie pije z EB...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Zleciłem przelew wczoraj z onlajnowego w EB na Oszczędne
    w Mille a dziś zleciłem kolejny przelew z onlajnowego
    w EB na Oszczędne w Mille -- ale w Mille nie ma tych
    pieniędzy... Gdzie zatem są? Ponownie w EB...

    W tytułach tych przelewów powracających mam:

    nm Brak uprawnień do realizacji tej
    transakcji

    ww Brak uprawnień do realizacji tej
    transakcji

    Owe 'nm' i 'ww' -- to moje tytuły przelewów, zaś resztę
    dodały banki.

    Cóż to może oznaczać?!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-06-05 20:00:34
    Temat: Re: Mille nie pije z EB...
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    mam to samo i własnie nie wiem o co chodzi?

    czy jutro mam ponowic?

    gdzie dzwonic - nigdy czegos takiego nie miałem o co chodzi?

    czyzby nie dalo sie bezposrednio na oszczędnościowe? ale to byłaby głupota

  • 3. Data: 2012-06-05 20:08:24
    Od: " " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > w EB na Oszczędne w Mille -- ale w Mille nie ma tych
    > pieniędzy... Gdzie zatem są? Ponownie w EB...

    Ten Typ Tak Ma. Chociaż mnie się zdarzyło, że nie było powrotu
    tylko zrzucenie na zwykłe konto.

  • 4. Data: 2012-06-05 20:18:11
    Od: "donbosco " <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > ... Gdzie zatem są? Ponownie w EB...

    Miałem wczoraj podobnie. Przelewałem z mBanku na KO w Mille i pieniążki
    popołudniu wróciły do Mbanku. Dziś ponowiłem przelew, ale już na Dobre Konto
    i później wewn. przelew dałem. Widać, że wina leży po stronie Mille.

  • 5. Data: 2012-06-05 20:43:05
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    Użytkownik "donbosco " <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Konto
    > i później wewn. przelew dałem. Widać, że wina leży po stronie Mille.

    Jest to celowe działanie mille. Na konto oszczędnościowe przelewu można
    dokonać tylko ze swojego konta w millennium.

  • 6. Data: 2012-06-06 12:49:56
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 5 Cze, 20:00, "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > mam to samo i w asnie nie wiem o co chodzi?
    >
    > czy jutro mam ponowic?
    >
    > gdzie dzwonic - nigdy czegos takiego nie mia em o co chodzi?
    >
    > czyzby nie dalo sie bezposrednio na oszcz dno ciowe? ale to by aby g upota

    Dzwonilem na infolinie, bo tez probowalem wlac na KO skadinad.
    Niestety, mozna tylko z Mille, z zewnatrz odbijaja przelew.
    Troche sie wkurzylem, bo w takim razie nie powinni udostepniac nr
    rachunku (tak bylo np. w dawnym Lukasie), albo wyraznie o tym napisac.
    Mysle, ze jak zrobie pare keszbekow, zeby sobie odbic utracony %, to
    sie uspokoje i im wybacze ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 7. Data: 2012-06-06 18:11:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" 5...@5...googl
    egroups.com

[...]

    Oby dali te 7%. Ja nie zakładałem teraz KO, bo już mam je od dawna.
    Mam jednak nadzieję, że liczą się nowe środki, nie zaś stare KO.
    [oby inne banki lały nowe środki, nie zaś stare, wyświechtane,
    wymiętolone... skoro Mille lubi tylko nowe... młode, niedoświadczone...
    twarde, męskie życie...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-06-06 20:34:25
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    > [oby inne banki lały nowe środki, nie zaś stare, wyświechtane,
    > wymiętolone... skoro Mille lubi tylko nowe... młode, niedoświadczone...

    Moze byc stare KO, procentuja nowe srodki.
    Ja tez z drzeniem serca czekam na koniec miesiaca, bo w serwisie
    transakcyjnym oklikalem wszystko dokola tego mojego nowego KO i nigdzie nie
    pisze o tych 7%
    Poza tym kicha, bo wlasnie dostalem zwrot 49.80zl - musialem gdzies sie
    walnac w rachunkach, ze mi zabraklo tych 20gr do 50zl :(
    Dobrze, ze mam kupon na 12% do Reala na srode, to sobie odbije :)

    --
    pozdr.
    ls

  • 9. Data: 2012-06-06 23:24:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" jqo82o$sk3$...@n...icpnet.pl

    > Moze byc stare KO, procentuja nowe srodki.
    > Ja tez z drzeniem serca czekam na koniec miesiaca,

    Już tylko 23 dni. ;)

> [...]

    > Poza tym kicha, bo wlasnie dostalem zwrot 49.80zl - musialem
    > gdzies sie walnac w rachunkach, ze mi zabraklo tych 20gr do 50zl :(

    Wziąłem głęboki oddech... Jest!!! Było w południe równo
    500, bo resztę wylałem na KO, jest -- uwaga -- 550!!!

    2012-06-06 PRZELEW WEWNĘTRZNY PRZYCHODZĄCY
    Od: Bank Millennium SA
    Tytuł: Zwrot 3% wydatków dokonanych kartą

    To rocznie 600 -- z tego wszystkiego chyba kupię jeszcze odwilżacz.
    Klimatyzator przenośny, odsączający wodę już mam, ale IMO lepsze
    efekty uzyskam, wrzucając do łazienki odwilżacz ciągnący 180 watów...
    W Leroju taki jest za niespełna 450 złotych. :)

    > Dobrze, ze mam kupon na 12% do Reala na srode, to sobie odbije :)

    A ja od lat nie mogę zdobyć się na wypełnienie realnych kartek...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'