  • 1. Data: 2011-04-30 21:17:49
    Temat: Mille -- niemożliwość rezygnacji z ubezpieczenia
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Pobrano mi 2.99 za ubezpieczenie debetówki.
    OK -- przeoczyłem wyłączenie niechcianego
    ubezpieczenia, więc nie narzekam, choć nie
    pojmuję, po co bank ustawia ubezpieczenie,
    skoro ja tego ubezpieczenia nie chcę, co
    jasno deklaruję.

    Okazuje się jednak, że 27 kwietnia pobrano, dziś rezygnuję
    z ubezpieczenia, a mimo tej rezygnacji -- 27 maja bank
    pobierze kolejne 2.99 złotych...

    Ktoś pojmuje tę ,,logikę''?

    Z dobrego konta rezygnuję. :)

    -=-

    Z Mille są zawsze problemy. :) (i zawsze jednakowe -- bank coś mi zabiera dla mego
    dobra)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2011-05-01 12:08:28
    Od: "085" <z...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:iphubj$aok$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > Okazuje się jednak, że 27 kwietnia pobrano, dziś rezygnuję
    > z ubezpieczenia, a mimo tej rezygnacji -- 27 maja bank

    nie wiem, czy pobierze - rezygnacja z ubezpieczenia jest aktywna dopiero od
    nastepnego miesiaca po zlozeniu wniosku o rezygnacje - czyli rezygnujac w
    kwietniu ubezpieczenia pozbedziesz sie dopiero w czerwcu

    tak przynajmniej twierdzi pani z ufolinii

    p, zul

  • 3. Data: 2011-05-01 12:29:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "085" 4dbd4d43$0$2452$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > czyli rezygnujac w kwietniu ubezpieczenia pozbedziesz sie dopiero w czerwcu

    > tak przynajmniej twierdzi pani z ufolinii

    A skoro nie wiesz, a ja wiem (co nie znaczy, że ja mam rację) że pobierze,
    zrezygnuję z Dobrego Konta i jego Dobrej ;) Debetówki, chyba że Mille
    pisemnie zapewni mnie o tym, iż wiadomej składki ubezpieczeniowej nie
    pobierze. Rozmowa z Mille to jak szkolenie głupiego psa -- wcześniej
    czy później ten pies ugryzie, mając psią świadomość czynienia dobra. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2011-05-01 12:37:39
    Od: "085" <z...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:ipjjo2$k4n$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > pobierze. Rozmowa z Mille to jak szkolenie głupiego psa -- wcześniej
    > czy później ten pies ugryzie, mając psią świadomość czynienia dobra. ;)

    przyklad z psem nader trafny, niemniej ktos na grupie pozbywal sie tego
    ubezpieczenia i pozbyl sie - chyba - skutecznie ?

    tak czy owak, pisz, jak poszlo

    p, zul

  • 5. Data: 2011-05-01 12:45:01
    Od: spammtrapp <d...@o...pl>

    W dniu 2011-05-01 14:37, 085 pisze:
    > przyklad z psem nader trafny, niemniej ktos na grupie pozbywal sie tego
    > ubezpieczenia i pozbyl sie - chyba - skutecznie ?

    Skutecznie,telefon na infolinie w dniu otrzymania i aktywowania karty i
    póki co zadnych pieniazków za ubezpieczenie nie pobrali.

  • 6. Data: 2011-05-01 13:07:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "085" 4dbd5416$0$2453$6...@n...neostrada.pl

    > przyklad z psem nader trafny, niemniej ktos na grupie pozbywal sie tego
    ubezpieczenia i pozbyl sie - chyba - skutecznie ?

    > tak czy owak, pisz, jak poszlo

    Dziś nie pójdę. ;) (w sensie -- nie pójdę w czasie łikendu)
    A przez telefon nie chcą zlikwidować karty. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2011-05-01 13:23:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "spammtrapp" ipjkkd$n0i$...@n...onet.pl

    > Skutecznie,telefon na infolinie w dniu otrzymania i aktywowania karty i póki co
    zadnych pieniazków za ubezpieczenie nie pobrali.

    Mnie zaproponowali wczoraj, abym zadzwonił do 20 kwietnia. Wiem, że czas można
    cofnąć, ale też wiem (od zegarmistrza) że takie cofanie źle wpływa na mechaniczne
    zegarki wskazówkowe, ;) więc póki takie zegarki na świecie (bo jak ja cofnę, to
    cofnąć także muszą inni) istnieją, nie będę cofał czasu. Gdy na świecie będą jedynie
    elektroniczne zegarki -- bez części ruchomych, być może będę cofał czas... A póki
    co -- niech ten czas biegnie w jednym, słusznym kierunku i niech nie zawraca... :)

    -=-

    Ponoć Polacy uczą się angielskiego. Mnie nauczycielka angielskiego uczyła, że znany
    z powiedzenia lejdis end dżentylmen ;) dżentelmen to po prostu a man ;) delikatny :)
    (genly -- delikatny, łagodny) nie zaś mięczak bez żadnego kręgosłupa moralnego,
    ulegający modom, natchnieniom ,,duchów'' czy ,, wewnętrznych głosów''...

    -=-

    Ja lubię rozmowy, nie zaś przepychanki, a z Mille chyba jednak nie daje się
    rozmawiać. :)

    -=-

    Ta nauczycielka uczyła mnie, że kobiety (kobiety, czyli --> damy, nie ladacznice)
    lubią mężczyzn delikatnych, czułych, miłych, rozumnych, nie chamów czy rozabiaków. :)
    Dziś wiem, że ona kłamała -- kobiety ;) lubią takich mężczyzn, od których mogą dostać
    po ryju tak zwanym. ;) Możliwe, że ona mówiąc 'kobieta' miała na myśli osobę inną
    niż dzisiejsze kobiety, jako że ta nauka miała swe miejsce bardzo dawno...

    -=-

    Uczono mnie także i tego, że wola klienta banku jest święta :) dla banku,
    o ile wola ta ogranicza się do słusznych czynności bankowych. Tymczasem
    z Mille trzeba postępować jak z narwańcem -- najlepiej na początku ,,rozmowy''
    dać po mordzie :) lub kopnąć w jaja.

    A że ja mam kłopoty z cielesnym kręgosłupem (szyja i lędźwie) chyba Mille nie
    jest dla mnie. ;) Niby mógłbym wynająć kogoś, kto by ,,rozmawiał'' w moim imieniu,
    ale nie stać mnie na tak zwanego goryla...

    -=-

    Wkrótce zastanowię się nad tym, czy mnie w ogóle stać na marnowanie czasu na
    te ,,rozmowy'' z Mille, bo co krok to niespodzianka -- a raczej spodzianka, :) bo
    jeśli pies kąsa raz za razem ,,znienacka'', to jakaż w tym kąsaniu jest zawarta
    niepodziewanka? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2011-05-01 13:26:49
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 01.05.2011 14:45, spammtrapp wrote:

    > Skutecznie,telefon na infolinie w dniu otrzymania i aktywowania karty i
    > póki co zadnych pieniazków za ubezpieczenie nie pobrali.
    Z tego wynika, że musiałeś aktywować kartę najpóźnej w 20. dniu
    miesiąca. Ja wyłączyłem w połowie kwietnia, ale zabrałem całą kasę z
    Dobrego od 26 do 30 kwietnia.

  • 9. Data: 2011-05-01 14:46:06
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

> [...]

    póki
    co -- niech ten czas biegnie w jednym, słusznym kierunku i niech nie

    A od kiedy zegary wskazują datę?
    Czy udało ci w końcu znaleźć choć jedną instytucję (jeśli nadal masz problem
    z definicja to ponownie polecam słownik), z którą nie masz problemu?
    Prawie 40 milionów ludzi żyje w tym kraju a wszystkie problemy zwalają się
    na ciebie...
    A wystarczyło przeczytać regulamin, umowę i inne takie bzdety...

    JS

  • 10. Data: 2011-05-01 15:08:38
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Ianus wrote:

    > A od kiedy zegary wskazują datę?
    Mój wskazuje. A Twój nie ???

    > Czy udało ci
    [To o Eneuelu]
> [...]
    > masz problemu?
    > Prawie 40 milionów ludzi żyje w tym kraju a wszystkie problemy

    Wnoszę z tego, co piszesz, że w tym kraju masz trudności tylko z
    czytaniem postów Eneuela - poza tym wszystko gra.

    Pomogę Ci. Naucz się obsługi killfile'u. Wtedy inni nie będą mieli
    trudności z Twoimi pustymi radami, jak ta:

    > A wystarczyło przeczytać regulamin, umowę i inne takie bzdety...

    witrak()