  • 1. Data: 2003-05-08 23:05:48
    Temat: Millenet i KK - Co to jest ?
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    Hej,

    zauważyłem ciekawostkę ! W szczegółowym info o KK (ja akurat mam AmEx'a), na
    samym koncu, zaraz pod data waznosci pojawil sie kolejny wiersz oznaczony
    'NOT DEFINED' i obok kwota w PLN. Kwota nie jest rowna i konczy sie
    drobnymi, nie jest to oczywiscie (uprzedzajac takie pomysly) zaden z
    limitow.

    Ma ktos pomysl: co to moze byc ?

    Przeprowadzilem sczegolowa analize tej wartosci, bo na pierwszy rzut oka
    wydawalo sie, ze jest to suma wszystkich transakcji na KK od jej wydania,
    ale niestety nie, jest to kwota bardzo zblizona, ale jednak rozna o pare
    setek PLN'ow.

    Poratuje ktos ?

    MAd Hat
    ter

  • 2. Data: 2003-05-09 13:46:25
    Temat: Re: Millenet i KK - Co to jest ?
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

> [...]
    wydania,
    > ale niestety nie, jest to kwota bardzo zblizona, ale jednak rozna o

    Na pewno to nie jest to, bo ja mam AmExa prawie 2 lata i NOT DEFINED mam
    0,00 PLN.
    Może to jakieś odsetki jeśli KK nie spłaca się w 100%?

  • 3. Data: 2003-05-09 16:38:33
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > 'NOT DEFINED' i obok kwota w PLN. Kwota nie jest rowna i konczy sie
    > drobnymi, nie jest to oczywiscie (uprzedzajac takie pomysly) zaden z

    'NOT DEFINED' wyjaśnione:

    Poniżej fragment odpowiedzi z poczty wewnętrznej.
    pojawienie się tego pola wiąże się z wprowadzaniem nowej opcji do kart
    kredytowych w Millenet. Nasz Klient będzie mógł sprawdzić w tym polu wartość
    operacji, które były autoryzowane kartą ale jeszcze nie doszło do jej
    obciążenia. Inaczej mówiąc będzie widział nadchodzące obciążenia na karcie.
    Pozwoli to na łatwiejsze i pełniejsze zarządzanie limitem kredytowym karty.
    Pole to będzie nosiło nazwę np. "kwota autoryzacji".

    --
    Wasyl

  • 4. Data: 2003-05-09 19:16:21
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

> [...]
    karty.
    > Pole to będzie nosiło nazwę np. "kwota autoryzacji".

    Nie sądziłem, że moja sugestia w tej kwestii będzie rozpatrzona na tak.

  • 5. Data: 2003-05-09 19:32:47
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

    WaSyL <w...@r...clubbing.pl> napisał(a):

> [...]
    > Pozwoli to na łatwiejsze i pełniejsze zarządzanie limitem kredytowym karty.
    > Pole to będzie nosiło nazwę np. "kwota autoryzacji".

    To się chwali. Ale trzeba w dalszym ciągu bombardować ich uwagami co do
    blokad z tytułu karty VE. Jeśli wypłaca się VE w obcym bankomacie albo gdzieś
    płaci system pomniejsza dostępne środki (do momentu zaksięgowania) ale za
    grzyba nie dojdziesz co to za kwoty (zwłaszcza jak to jest kilka transakcji).
    Tutaj też powinni to wprowadzić. Te poprawki to dopiero początek rozbudowy i
    gołym okiem widać że nie jest jeszcze skończone. Ale z tego co mi wiadomo
    parę ciekawych gadżetów (np. wysyłanie maila lub smsa po określonej
    transakcji) ma zostać jeszcze wprowadzonych. Pożyjemy...zobaczymy..

    Pozdrawiam
    Dżony Bigut

  • 6. Data: 2003-05-10 05:52:49
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl> napisał w wiadomości
    > "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> wrote in message

    AmEx'a),
    > na
    >

    > 'NOT DEFINED' wyjaśnione:
    >
    > Pole to będzie nosiło nazwę np. "kwota autoryzacji".

    Juz nosi taka nazwe...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2003-05-10 09:12:08
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > płaci system pomniejsza dostępne środki (do momentu zaksięgowania) ale za
    > grzyba nie dojdziesz co to za kwoty (zwłaszcza jak to jest kilka

    Da sie dojsc troche na okolo. Blokady VE = roznica miedzy saldem a
    dostepnymi srodkami. Obie wartosci sa wyswietlane, trzeba obliczenie trzeba
    tylko sobie w glowie porobic, hehe.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2003-05-10 09:15:12
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> wrote in message

    > Nie sądziłem, że moja sugestia w tej kwestii będzie rozpatrzona na tak.

    Masz wieksza sle przekonyuwania jak widac :-) Ja narzekalem na za krotkie
    pole tytulem przelewu i brak mozliwosci realizacji przelewu wewnetrznego
    millnnium extra -> unikonto. I te dwie niedogodnosci zostaly :-(

  • 9. Data: 2003-05-10 10:39:17
    Od: " Kay" <z...@N...gazeta.pl>

    > Ma ktos pomysl: co to moze byc ?

    Opisali to w Pomocy...

    "Kwota autoryzacji - określa wartość blokad związanych z transakcjami
    dokonanymi kartą kredytową a nie uwidocznionymi na liście transakcji."

    (http://www.bankmillennium.pl/4808/5145/?_c=5169)

    Pzdr

    K.

  • 10. Data: 2003-05-10 19:15:09
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > Da sie dojsc troche na okolo. Blokady VE = roznica miedzy saldem a
    > dostepnymi srodkami. Obie wartosci sa wyswietlane, trzeba obliczenie trzeba

    Ja mam jeszcze debet...a więc środki dostępne to saldo bieżące plus debet
    minus zablokowana kwota. Byłoby to do przełknięcia gdyby debet był tej samej
    wysokości (ale tak nie jest bo wpływ w każdym m-cu powoduje jego uruchomienie
    w kolejnym w innej kwocie)...jak dla mnie to za trochę za dużo do liczenia
    żeby sprawdzić tak prostą operację. Wystarczyłoby żeby dodali 1 pole więcej.

    Pozdrawiam
    Dżony Bigut