  • 11. Data: 2004-04-25 23:25:10
    Temat: Re: Millenium
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    Użytkownik Piotr Grzegorz Skowroński napisał:

    > Mają niesamowity bajzel. Ale jak już sobie konto założysz i przez kilka
    > miesięcy wyprostujesz wszystko co spieprzyli, to działa cakiem OK.

    rotfl :)

  • 12. Data: 2004-04-26 12:38:18
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    A ja polecam citi. Miałem konto i tu i tu. Doświadczenie z Millenium mam nie
    najlepsze, citi z kolei jest bardzo wyrozumiałe. A zabezpieczenia www ... no
    cóż, zauważ, że po aferze wszystkie banki zaoferowały łaty a to oznacza że
    też nie miały zabezpieczeń. poza tym citi kasę wszystkim zwróciło, nie
    reczyłbym w takiej sytuacji za Millennium.
    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
> [...]
    Waham

  • 13. Data: 2004-04-26 13:12:47
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisał w wiadomości news:408bc90f$1@news.home.net.pl...

    > Mają niesamowity bajzel. Ale jak już sobie konto założysz i przez kilka
    > miesięcy wyprostujesz wszystko co spieprzyli, to działa cakiem OK.

    Zgadzam sie w 100% - wlasnie jestem zamykania konta (uparlem sie ze zrobie
    to pisemnie bez wizyty w placowce) i musze powiedziec ze idzie im to
    strasznie opornie. Wlasnie dzis wyslalem kolejne pismo do nich :-)

    > Długi czas odpowiedzi na reklamacje.

    Prawda, i o ile na poczatku funkcjonowania millenetu odp poczta wewnetrzna
    byla tego samego dnia, to teraz trzeba czekac ok tygodnia. Rownaja pod tym
    wzgledem do Lukasa.

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2004-04-26 14:01:47
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl>

    JaKi wrote:
> [...]
    Ja mogę odradzić mam tam konto (kredyt mieszkaniowy 1 rok spłacony/6 lat).
    Totalna porażka jeżeli chodzi o obsługę klienta... A telefonicznie się nie
    da. Z byle bzdetem trzeba się osobiście stawiać w oddziale. (do czasu
    zdobycia zastrzeżonego nr telefonu ;-) ). Dawno nie czułem się jak zbędny
    szwendacz, przeszkadzacz a tam i owszem... Praktyki "drobnego druku" i "*" -
    na materiałach, jak nie doczytasz masz ph i to nie 5 i 1/2 (to nie ja).
    Miało być pięknie, miało dać się negocjować, ustalać itp. A wyszła kicha.
    Jeszcze 5 lat i zapominam o tym "banku".

    Pozdrawiam
    JM

  • 15. Data: 2004-04-26 16:19:45
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    JaKi <j...@g...pl> wrote:

> [...]
    > zrobie to pisemnie bez wizyty w placowce) i musze powiedziec ze idzie
    > im to strasznie opornie. Wlasnie dzis wyslalem kolejne pismo do nich

    Ten typ tak ma.
    Gdzie indziej system jest totalitarnym autokratą. W Millennium dla odmiany
    należy stać na baczność w obecności procedury.

    > Prawda, i o ile na poczatku funkcjonowania millenetu odp poczta
    > wewnetrzna byla tego samego dnia, to teraz trzeba czekac ok tygodnia.

    I w dodatku gubią.
    Rozwaliła mnie odpowiedź z reklamacji: nie mogliśmy odpowiedzieć na
    poprzednią wiadomość, bo jej nie dostaliśmy. ROTFL! Gdzieś ją mam na
    pamiątkę.

    > Rownaja pod tym wzgledem do Lukasa.

    Nie mam porównania. Może i lepiej ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 16. Data: 2004-04-26 16:31:39
    Od: tuchatek <w...@t...cy-ROT13>

    Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    (...)
    > poprzez "tradycyjną placówkę" jak i internet - na tym najbardziej mi
    > zależy."

    (...)
    > Przeczytaj ze zrozumieniem posta, na którego starasz się odpowiedzieć.
    >
    > Pozdrawiam.
    Staram sie.
    Mowa jest o dostepie przez internet do rachunku, i tak (jak sadze)
    jest w VW-banku.

    Pozdrawiam.

    --
    Wojtek :))
    "Wymieniaj doświadczenia.

  • 17. Data: 2004-04-26 16:55:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    remeeq <r...@o...pl> wrote:
> [...]
    > zaoferowały łaty a to oznacza że też nie miały zabezpieczeń. poza tym
    > citi kasę wszystkim zwróciło, nie reczyłbym w takiej sytuacji za

    Jakie laty i jaka kase zwrocilo? Bo cos chyba gafasz od rzeczy... ;)

  • 18. Data: 2004-04-27 11:08:04
    Od: "Sebastian Wypiór" <s...@g...pl>

    a, chyba jednak zdecyduję się na Citibank. Opłaty chyba jednak nie są aż tak
    wysokie biorąc pod uwagę standard usług.

  • 19. Data: 2004-04-27 12:36:23
    Od: mich <m...@p...onet.pl>

    Witaj,
    Citi odradzam po własnych doświadczeniach. Polegały one głównie na tym
    ,ze notorycznie nie mogłem pobierac swoiich pieniedzy z bankomatow.
    Kilkakrotnie zdarzylo sie , ze byłem na wczasach, czy w delegacji za
    granicą i chciałem pobrac pieniadze z bankomatu. Okazywalo sie wtedy ze
    polaczenie z komuterem centrealnym mojego banku (citi) jest niemozliwe.
    Dobrze ze zawsze mialem ze soba karte jeszcze innego banku, bo dzieki
    temu nie zostawalem na lodzie, wkladajac ja do tegoz samego bankomatu
    bez problemow moglem bowiem wyplacic swoje pieniadze. Pewnego dnia
    zdarzylo sie wrecz , ze przez 3 dni pod rzad nie moglem wyplacic
    pieniedzy z karty platniczej wydanej przez Citi - w tym samym czasie
    moglem wyplacac z tych samych bankomatow pieniadze ulokowane na kontach
    w innych bankach. te niedogodnosci zdarzaly sie nie tylko poza granicami
    kraju ale rowniez w Polsce w ich macierzystych bankomatach. Pewnego razu
    przytrafilo mi sie to w bankomacie CITI zlokalizowanym w oddziale
    Citibanku. Poszedlem wiec do "okienka" i zarzadalem bezplatnego
    wyplacenia pieniedzy u "doradcy" bo bankomat jest uszkodzony. Pani w
    okienku stwierdzila, ze jest to niemozliwe poniewaz to moja karta jest
    uszkodzona :-) i ja za to odpowiadam - ciekawe tylko, ze ta sama Pani w
    okienkuu usyzkala dostep do operowania na moim koncie dzieki wspomnianej
    karcie i wklepanemu przeze mnie PINowi :-).
    Ale to nie wszystko jezeli chodzi o ten bank. Pewnego razu pojechalem na
    delegacje i chcialem wyplacic pieniadze. Okazalo sie, ze moja karta
    stracila waznosc, nie bylo by w tym nic dziwnbego gdyby nie to, ze bank
    byl zobowiazany przeslac mi na czas nowa karte i nie zrobil tego.
    Zadzwonilem wiec do sziti line zeby wyjasnic ta sytuacje i dowiedzialem
    sie , ze pomylil sie komputer odpowiedzialny za wwysylanie kart ....
    Pewnego pieknne dnia dowiedzielem sie od mojego kochanego sziti banku,
    ze w zwiazku z pojawieniem sie salda ujemnego na moim koncie zostana
    wobec mnie wyciagniete konsekwencje i nie byloby w tym nic
    nadzwyczajnego gdyby nie to, ze mialem zablokowany debet... Zarzadlem
    wyjasnienie tej sprawy i co sie okazalo ? Ano , ,okazalo sie, ze
    komputer w szitibanku sie pomylil.
    Warto wspomniec ze komputer pakujacy gifty , jakie daje sie Klientom w
    ramach przeprosin tez sie pomylil i zapomnial wyslac :-)
    Jezeli wiec mozesz sobie pozwolic np. na zatankowanie samochodu (do
    pelna) i nieplacenie za paliwo bo okaze sie ze komputer w Twoim banku
    jest niedostepny to jest to dla Ciebie dobry bank:-)
    Jezeli mozesz pozwolic sobie na zaufanie bankowi, ktory ma mylace sie
    komputery to polecam Citi.

    Co do millenium, to znajomy opowiadal mi ze zglosil u nich kiedys
    polecenie zaplaty (bodajrze za telefon kom). Po odwolaniu tego zlecenia
    bank i tak pobieral oplate za jego obsluge. Z tego co wiem to koles
    przez kilka miesiecy "gimnastykowal" sie z dochodzeniem swoich praw.

  • 20. Data: 2004-04-27 14:07:15
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    mich wrote:
    > Citi odradzam po własnych doświadczeniach. (....................)

    a nie wystarczyło wspomnieć o tym że tak dennego dostępu internetowego to żaden
    bank nie ma?
    Przecież autor pytania chciał internetu - napisał "na tym najbardziej mi zależy"
    I to przesądza o olaniu citi :-)
    *** blad ***
    PS - jeśli internet to polecam planet Fortisa (i wszystkie bankomaty darmowe)