  • 1. Data: 2003-03-28 17:18:37
    Temat: Millenium Prestige - cash back
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    http://www.bankmillennium.pl/31/38/4781/4783/?_c=573
    0

    dosc szybko tez udalo im sie zdobyc partnerow udzielajacych rabaty przy
    platnosci kartami

    http://www.bankmillennium.pl/images/PL/Program%20zni
    zkowy%20-%20broszura_517
    5.pdf

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-03-30 15:19:36
    Temat: Re: Millenium Prestige - cash back
    Od: Glenn <g...@g...pl>

    JaKi wrote:

    > http://www.bankmillennium.pl/31/38/4781/4783/?_c=573
    0

    No ciekawe, kto będzie następny? Citek?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-03-31 08:57:32
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Glenn" <
    > No ciekawe, kto będzie następny? Citek?

    nie ma w tym nic atrakcyjnego - przy obrotach na KK 1500zl co miesiac przez
    caly rok dostaniesz od banku w przezencie 54 zl.
    Jak ktos juz taka karte ma to jest to jakas zacheta do jej czestszego
    uzywania ale bez przesady :-)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-03-31 10:00:51
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > caly rok dostaniesz od banku w przezencie 54 zl.
    >   Jak ktos juz taka karte ma to jest to jakas zacheta do jej czestszego

    Chyba miałeś na myśli 15000? Bo 1500 PLN miesięcznie dla posiadacza konta w
    Millennium Prestige to detal! Ja takiego konta nie mam, a wydaję kartą
    Millennium kilka razy więcej! :-)

    m23m

  • 5. Data: 2003-03-31 11:17:04
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <m...@o...pl>

    > Chyba miałeś na myśli 15000? Bo 1500 PLN miesięcznie dla posiadacza konta
    > Millennium Prestige to detal! Ja takiego konta nie mam, a wydaję kartą
    > Millennium kilka razy więcej! :-)

    pisza ze rachunek Prestige Gold mozna miec od 10k dochodu netto ale o
    prestige niewiele pisza.
    Mialem na mysli 1500 poniewaz majac tyle rachunkow i kart musze swoje obroty
    dzielic pomiedzy nie i nawet takie obroty miesieczne trudno byloby mi
    wykonac na jedna karte przez caly rok :-))
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-03-31 12:31:15
    Od: Glenn <g...@g...pl>

    m...@o...pl wrote:

    > Chyba miałeś na myśli 15000? Bo 1500 PLN miesięcznie dla posiadacza konta
    > w Millennium Prestige to detal! Ja takiego konta nie mam, a wydaję kartą
    > Millennium kilka razy więcej! :-)

    Kwota nie jest ważna, wszak chodzi o Prestige ;-))))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-03-31 12:45:08
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > dzielic pomiedzy nie i nawet takie obroty miesieczne trudno byloby mi
    > wykonac na jedna karte przez caly rok :-))

    Wszystko jasne. :-)

    m23m