  • 11. Data: 2024-05-17 11:22:55
    Temat: Re: Millenium czyli DEBILE bankowości
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 May 2024 11:00:18 +0200, _Master_ wrote:
    > dlaczego mac cos zrobic kupować oprócz opierdolenia u zródła co
    > oczywiscie zrobiłem

    No to daj znać, jak odniesie skutek :-)

    J.

  • 12. Data: 2024-05-17 11:37:27
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 17.05.2024 o 11:22, J.F pisze:
    > No to daj znać, jak odniesie skutek

    Czytałeś te opinie w sklepie?

  • 13. Data: 2024-05-17 12:12:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 May 2024 11:37:27 +0200, _Master_ wrote:

    > Czytałeś te opinie w sklepie?

    Daj znać jak poprawią.
    Zobaczymy ile to potrwa :-)

    J.

  • 14. Data: 2024-05-18 19:46:23
    Od: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl>

    On Fri, 17 May 2024, _Master_ wrote:

    > Czytałeś te opinie w sklepie?

    Hehe, wydaje ci się, że bank coś obchodzi to, co wypisują nędzarze
    używający przedpotopowych "flagowców" - jesteś w wielki błędzie.
    I tak się skończyło to wychwalane płacenie blikiem.

    W karcie nigdy by czcionki nie zmienili.
    Więc może weź już sobie w końcu kartę.

    Chyba że masz kolejną teorię, że płacąc bezgotówkowo blikiem jakoś
    magicznie NIE wydajesz tych 15% więcej w stosunku do płatności gotowką,
    a kartą jednak te 15% więcej byś wydawał - na takie teorie jest kategoria
    w ICD-10.

  • 15. Data: 2024-05-19 12:42:36
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 18.05.2024 o 19:46, Dawid Andrzej Rutkowski pisze:
    > a kartą jednak te 15% więcej byś wydawał - na takie teorie jest
    > kategoria w ICD-10.

    Chcesz dyskutować z nauką to idź do swojej piaskownicy

    Jeśli jakaś ŁAJZA nei potrafi napisać apki na androida to nei znaczy że
    mam kupić Ajfona. ;-)

  • 16. Data: 2024-05-20 12:16:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 May 2024 19:46:23 +0200, Dawid Andrzej Rutkowski wrote:

    > Hehe, wydaje ci się, że bank coś obchodzi to, co wypisują nędzarze
    > używający przedpotopowych "flagowców" - jesteś w wielki błędzie.

    Jesli to ich nie ruszy, to co ich ruszy?

    A tam zdaje sie jeszcze google może straszyć usunięciem aplikacji przy
    duzej ilości negatywów :-)

    > I tak się skończyło to wychwalane płacenie blikiem.

    :-)

    A w dodatku ... czy Master nam nie pisał, ze blik równie wygodny, bo
    płaci zblizeniowo ? :-)

    > W karcie nigdy by czcionki nie zmienili.

    Oj ... karta traci ważność, a nowa może miec już znacznie mniejszą
    czcionkę. Najmniejszą czcionkę z kart w portfelu ma teraz Nest Bank,
    i jest naprawde mała.

    Tylko ten numer mało potrzebny.

> [...]
    > magicznie NIE wydajesz tych 15% więcej w stosunku do płatności gotowką,
    > a kartą jednak te 15% więcej byś wydawał - na takie teorie jest kategoria

    No nie, teorię ma słuszną, siega po telefon, odpala apkę, tam mu się
    pokazuje stan konta, ... i chowa telefon :-)
    I jest oszczędność :-)

    J.

  • 17. Data: 2024-05-20 13:40:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 May 2024 12:42:36 +0200, _Master_ wrote:

    > Chcesz dyskutować z nauką to idź do swojej piaskownicy
    >
    > Jeśli jakaś ŁAJZA nei potrafi napisać apki na androida to nei znaczy że
    > mam kupić Ajfona. ;-)

    A ta apka na ajfonie działa lepiej?

    Iphone/Apple, stawia programistom pewne wymagania, tudzież system ma
    kilka cech, i pod paroma względami apki na ajfona lepsze są, ale
    jaka ma być wielkość czcionki blik, to na pewno Applie nie mówi :-)

    J.

  • 18. Data: 2024-05-20 16:31:10
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 20.05.2024 o 12:16, J.F pisze:
    > A w dodatku ... czy Master nam nie pisał, ze blik równie wygodny, bo
    > płaci zblizeniowo ?

    Czytaj ze zrozumieniem.

    I nawet w tym wątku nie jesteś pierwszy.

    Zwykły Blik ma uciążliwość i trzeba wpisywać kod ale ma też ZALETĘ że za
    każdym razem pokazuje Ci stan konta.
    A dla zaoszczędzenia kilku kilkunastu procent jestem gotów na takie
    "poświęcenie"
    Inni się poświęcają dla paru stów czy "darmowego" kredytu na karcie.

    Oni są LEPSI?

  • 19. Data: 2024-05-20 16:37:46
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 20.05.2024 o 12:16, J.F pisze:
    > No nie, teorię ma słuszną, siega po telefon, odpala apkę, tam mu się
    > pokazuje stan konta, ... i chowa telefon ?
    > I jest oszczędność ?

    Czy stwierdzisz stanowczo że na Ciebie sztuczki marketingowe i reklama
    NIE DZIAŁA?

    Oczywiście że działa

    Można z tym walczyć i oszczędzać pieniądze.
    Nie podobają Ci się takie metody?

    Zaproponuj LEPSZE. A może nie masz zamiaru zawracać sobie głowy
    pierdołami. To dlaczego kuszą cię wisienki?

    Kuszą czy NIE KUSZĄ?

  • 20. Data: 2024-05-21 11:01:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 May 2024 16:37:46 +0200, _Master_ wrote:

    > Czy stwierdzisz stanowczo Ĺźe na Ciebie sztuczki marketingowe i reklama
    > NIE DZIAŁA?
    > Oczywiście że działa

    Troche działa, trochę nie działa, tylko ja mam znacznie wyzszy próg
    stanu konta :-)

    > Można z tym walczyć i oszczędzać pieniądze.

    No, podejmując decyzję o zakupie, nie przez stan konta :-)

    > Nie podobają Ci się takie metody?

    Skoro u Ciebie działają, to proszę bardzo, używaj sobie :-)

    > Zaproponuj LEPSZE. A może nie masz zamiaru zawracać sobie głowy
    > pierdołami.

    Nie mam zamiaru zawrac sobie głowy pierdołami w sklepie spożywczym.
    I w paru droĹźszych teĹź.

    > To dlaczego kuszą cię wisienki?
    > Kuszą czy NIE KUSZĄ?

    Pierdołowate nie kuszą.

    Poza tym kuszą, bo to bank płaci, a ja lubię, jak to nie oni mnie
    wykorzystują :-)

    J.