  • 21. Data: 2024-05-21 11:06:14
    Temat: Re: Millenium czyli DEBILE bankowości
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 May 2024 16:31:10 +0200, _Master_ wrote:

    > Czytaj ze zrozumieniem.
    >
    > I nawet w tym wątku nie jesteś pierwszy.
    >
    > Zwykły Blik ma uciążliwość i trzeba wpisywać kod ale ma też ZALETĘ że za
    > każdym razem pokazuje Ci stan konta.

    Do zbliżeniowego nie trzeba uruchomić apki?

    Ale ale ... wiele apek ma blik bez pokazania stanu konta.
    Choc z reguły mają też możliwość pokazania stanu na starcie, bez
    logowania.

    > A dla zaoszczędzenia kilku kilkunastu procent jestem gotów na takie
    > "poświęcenie"

    No i OK, ty jestes gotów, a ja nie :-)

    > Inni się poświęcają dla paru stów czy "darmowego" kredytu na karcie.

    Ten darmowy kredyt, to prawie nie jest kredytem.

    > Oni są LEPSI?

    Pewnie są, bo mają wyzsze dochody :-)

    J.

  • 22. Data: 2024-05-21 20:03:28
    Od: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl>

    On Sun, 19 May 2024, _Master_ wrote:

    > Chcesz dyskutować z nauką to idź do swojej piaskownicy

    A, to już wiem, bo z innego postu się dowiedziałem, że oglądnięcie stanu
    konta w apce przed zapłaceniem blikiem to tak samo jak spojrzenie do
    portfela.
    Hmm, a właściwie się nie dowiedziałem, tylko przeczytałem - dziwiąc się
    kolejny raz, że umiesz pisać, no ale odkąd jest rozpoznawanie mowy przez
    komputer to wcale nie musi być prawdą - co też żeś nowego wydumał.
    A w biedronku babcie w kolejce cię nie poganiają, jak w apkę wlepiasz gały
    - a wlepiasz zapewne, skoro nowego typu cyferek nie dowidzisz.

    A, to też ci powiem, że kiedyś dawno dawno temu nawet jeden bank w PL -
    był to bodajże getout w czasach swej "świetności" - wydawał kartę, która
    miała wyświetlacz LCD pokazujący stan konta.
    Normalnie prawie jak klucz w "Limes inferior" (nie łudzę się, że czytałeś,
    choć cuda się zdarzają, o czym się przekonałem na pielgrzymce do Włoch).
    Żebyś się nie wzbudził, to karta miała też klawiaturę do wpisywania PINu.
    Ale jakoś się nie przyjęło, wysilisz łepek by zgadnąć, dlaczego?

    > Jeśli jakaś ŁAJZA nei potrafi napisać apki na androida to nei znaczy że mam
    > kupić Ajfona. ;-)

    Hmmm, a to taki pewny jesteś, że:
    - w najnowszej wersji na ajfona nie jest tak samo - wg ciebie - źle?
    - w nowym smarkofonie z androidem jest tak samo - wg ciebie - źle?

  • 23. Data: 2024-05-21 22:04:19
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 21.05.2024 o 20:03, Dawid Andrzej Rutkowski pisze:
    > A w biedronku babcie w kolejce cię nie poganiają, jak w apkę wlepiasz
    > gały - a wlepiasz zapewne, skoro nowego typu cyferek nie dowidzisz.

    Po co to napisałeś?

  • 24. Data: 2024-05-21 22:05:15
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 21.05.2024 o 20:03, Dawid Andrzej Rutkowski pisze:
    > Ale jakoś się nie przyjęło, wysilisz łepek by zgadnąć, dlaczego?

    Bo miliony much nie mogą się mylić ;-)

  • 25. Data: 2024-05-21 22:07:11
    Od: _Master_ <...@...pl>

> [...]
    > - w najnowszej wersji na ajfona nie jest tak samo - wg ciebie - źle?
    > - w nowym smarkofonie z androidem jest tak samo - wg ciebie - źle?

    Co mnie to obchodzi?
    W moim Samsungu jest ŹLE.
    I nie jest ta jakie sraomi z gooownianym softem.

  • 26. Data: 2024-05-21 22:07:54
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 21.05.2024 o 11:06, J.F pisze:
    > Do zbliżeniowego nie trzeba uruchomić apki?
    >
    > Ale ale ... wiele apek ma blik bez pokazania stanu konta.
    > Choc z reguły mają też możliwość pokazania stanu na starcie, bez
    > logowania.

    Co z tego?

  • 27. Data: 2024-05-21 22:26:01
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > No i OK, ty jestes gotów, a ja nie

    Ale nie o tym jest wątek. Programiści spierdolili nową aplikację mobilną

    Oby to PARTACTWO Obejść mogę kupić tel. z większym ekranem płacić
    zbliżeniowo czyli też kupić nowy telefon

    Tylko dlaczego jam mam coś kupować?

  • 28. Data: 2024-05-21 23:07:54
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 21.05.2024 o 11:01, J.F pisze:
    > Pierdołowate nie kuszą.

    Podaj ile masz na tych kontach

    Albo chociaż jaki masz obrót miesięczny.

    Chcę zrozumieć ;-)

  • 29. Data: 2024-05-22 16:20:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 May 2024 22:07:54 +0200, _Master_ wrote:

    > Co z tego?

    To nie do ciebie, to do Dawida.

    Mozna miec tak ustawione, ze odpalamy apkę, pokazuje stan konta,
    a potem płacimy zbliżeniowo.

    Albo przepisujemy kod, ale miało być wygodnie :-)

    J.

  • 30. Data: 2024-05-22 16:23:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 May 2024 23:07:54 +0200, _Master_ wrote:

    > Podaj ile masz na tych kontach
    >
    > Albo chociaż jaki masz obrót miesięczny.
    >
    > Chcę zrozumieć ;-)

    Powiem ci tak - nie muszę się zastanawiać, czy mnie stać na wydatek
    kilku tys zl.

    Co nie znaczy, że nie pomyślę, czy mi taki zakup potrzebny jest.

    J.