  • 31. Data: 2024-05-22 18:13:39
    Temat: Re: Millenium czyli DEBILE bankowości
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 22.05.2024 o 16:23, J.F pisze:
    > Powiem ci tak - nie muszę się zastanawiać, czy mnie stać na wydatek
    > kilku tys zl.

    Nie masz ciekawszych zajęć i tu siedzisz?

    W tenisa być pograł, pojechał dookoła świata... ;)

    Jesteś marginesem w tym kraju.

    w żaden sposób nie można brać Twoich opinii za jakieś oddające zdanie
    społeczeństwa czy klientów banków.

    Jesteś jak Biedroń zdegenerowany i oderwany od rzeczywistości ;-)

    No dobra wiesz że to nie na serio było ale powiedzenie o tym że syty
    głodnego nie zrozumie (ina odwrót bo ja tylko człowiek jestem) pasuje
    już jak ulał ;-)

  • 32. Data: 2024-05-22 19:01:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 May 2024 18:13:39 +0200, _Master_ wrote:

    > Nie masz ciekawszych zajęć i tu siedzisz?
    >
    > W tenisa być pograł,

    Tenis mnie nie pociaga.

    > pojechał dookoła świata... ;)

    Eee, po co. Lepiej w jakies konkretne miejsce.

    > Jesteś marginesem w tym kraju.

    Nie takim znów marginesem.

    W końcu - aby były kredyty, muszą być i depozyty :-)

    Ktos też kupuje te bardzo drogie mieszkania, samochody itp.

    O masz - rok 2021
    https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/jakie
    -oszczednosci-maja-polacy-i-jak-inwestuja-raport/rgn
    w6nk

    6% Polaków ma ponad 100 tys oszczędności.

    > w żaden sposób nie można brać Twoich opinii za jakieś oddające zdanie
    > społeczeństwa czy klientów banków.
    > Jesteś jak Biedroń zdegenerowany i oderwany od rzeczywistości ;-)

    A wiesz ... nie przeszkadza mi :-)

    Ja tam jednak widzę, ze sporo osób płaci kartami.
    A wielu innych zbliżeniowo telefonem.

    I mamy 50 mln kart bankowych w kraju ... jesteś zdegenerowany i
    oderwany od rzeczywistości :-)

    > No dobra wiesz że to nie na serio było ale powiedzenie o tym że syty
    > głodnego nie zrozumie (ina odwrót bo ja tylko człowiek jestem) pasuje
    > już jak ulał ;-)

    Nie mówię nie :-)

    Ale jakos w sklepie ludzie wyciagaja karty i przykładają do czytników,
    nie sprawdzając nerwowo stanu konta :-)

    J.

  • 33. Data: 2024-05-22 20:01:41
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 22.05.2024 o 19:01, J.F pisze:
    > Nie takim znów marginesem.
    >
    > W końcu - aby były kredyty, muszą być i depozyty ?
    >
    > Ktos też kupuje te bardzo drogie mieszkania, samochody itp.

    Statystycznie jest Was porównywalnie mało jak tych LPGT+

    Dużo wiatru tylko robicie ;-)

    W TFUUUUUDEMOKRACJI nic nie powinniście znaczyć ale TFUUUUDEMOKRACJA ma
    swoje błędy i wypaczenia ;-)

  • 34. Data: 2024-05-22 20:04:01
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 22.05.2024 o 19:01, J.F pisze:
    > I mamy 50 mln kart bankowych w kraju ... jesteś zdegenerowany i
    > oderwany od rzeczywistości ?

    To te miliony much ;-)

    Jak ktoś jest jebnięty i ma 10 to musi być kilku co nie mają żadnej. ;-)

  • 35. Data: 2024-05-22 20:05:19
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 22.05.2024 o 19:01, J.F pisze:
    > Ale jakos w sklepie ludzie wyciagaja karty i przykładają do czytników,
    > nie sprawdzając nerwowo stanu konta ?

    To ten rozpasany motłoch któremu trzeba będzie reglamentować transport i
    ilość kupowanych ubrań

    Jak oni mogą żyć tak nieekologicznie ;-)

  • 36. Data: 2024-05-22 20:50:08
    Od: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl>

    On Tue, 21 May 2024, _Master_ wrote:

    > Co mnie to obchodzi?
    > W moim Samsungu jest ŹLE.
    > I nie jest ta jakie sraomi z gooownianym softem.

    Widać jest.
    Żadna różnica sprzętowo czy to szajsung czy sraomi.
    A soft masz marny bo stary.
    Na której wersji androida szajsung zakończył aktualizacje dla tego
    "flagowca" (on to taki "flagowiec" jak lotniskowiec Akagi dla floty
    Cesarstwa Japonii).
    I tak masz farta, że w ogóle się to uruchamia - może w tym masz rację,
    że schrzanili, bo nie powinno.

    W citku możesz wziąć kartę kredytową i dostaniesz szajsunga A15.
    Może nie "flagowiec", ale jednak lepszy, przynajmniej pod względem
    oprogramowania.
    A dadzą nawet tobie - wymagania to 2500 na rękę przy umowie o pracę
    (a kto wie, czy nawet nie wciąż 1200 ;)

    Szkoda że citek jednak też wyrównał w dół do szajsunga.
    Fajnie było jak dawali LG - ale samo LG przestało robić smarkofony.
    Żona ma teraz motorolę od nich - nawet fajna, tylko nie ma NFC,
    ale w sumie po co to, skoro w etui jest miejsce na kartę płatniczą,
    a po to ma 10 żeby m.in. była też taka do noszenia w telefonie
    i żeby nie było problemu jak z telefonu gdzieś wypadnie i się zgubi.

    Jesteś taki "ajfoniarz bez ajfona" - bo jak to ajfonierze zwykle wypisują
    w tzw. internecie "mam tego ajfona od 8 lat i działa jak złoto, a wziąłem
    jakiś tam telefon z androidem (z dolnej półki) i o matko, jakie to dno".

    Więc lepiej weź kartę, skoro upierasz się, równie głupio jak przy bliku,
    żeby używać złomu (a jak bateria, może przez to jesteś tak przywiązany,
    bo kupiłeś nową - i pewnie przepłaciłeś - a tu zonk, bo softu nowego nie
    da się kupić?).

  • 37. Data: 2024-05-22 21:14:24
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2024-05-22 o 19:01, J.F pisze:

    > Ja tam jednak widzę, ze sporo osób płaci kartami.
    > A wielu innych zbliżeniowo telefonem.

    A można jeszcze wygodniej, nie wyciągając niczego poza dłonią ;)

    https://curve.com/en-gb/wearables

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2024-05-22 21:39:15
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 22.05.2024 o 21:14, Waldek pisze:
    > A można jeszcze wygodniej, nie wyciągając niczego poza dłonią ?

    Jeśli dla kogoś ważnym problemem życiowym jest szybkie i łatwe wydawanie
    pieniędzy...

  • 39. Data: 2024-05-22 21:41:09
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 22.05.2024 o 20:50, Dawid Andrzej Rutkowski pisze:
    > Na której wersji androida szajsung zakończył aktualizacje

    Myślisz że android z przed 7 lat ma aż taki boooooog że źle wyświetla
    literki na ekranie co się ujawniło dopiero w 2024 roku i to na aplikacji
    banku millenium?

    ;-)

  • 40. Data: 2024-05-22 21:43:15
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 22.05.2024 o 20:50, Dawid Andrzej Rutkowski pisze:
    > Może nie "flagowiec", ale jednak lepszy,

    Ale po co mi taka patelnia? Żeby wyświetlać blik?

    i co to znaczy dają?