  • 51. Data: 2024-05-23 10:12:23
    Temat: Re: Millenium czyli DEBILE bankowości
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 22.05.2024 o 23:28, Waldek pisze:
    > w Biedronce też ? - LOL

    to już jest wydawanie pieniędzy ;-) płatnbość to wyższa kultura
    biznesowa. ;-)

    Wybacz ale sam zacząłeś pierdolić

  • 52. Data: 2024-05-23 10:14:20
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 23.05.2024 o 09:56, J.F pisze:
    > Można szybko wydawać, żeby mieć więcej wolnego czasu ?

    Wygoda kosztuje. Naukowcy dowiedli że płacenie kartą zwiększa ilość
    niepotrzebnych zakupów.

    Kto bogatemu ZABRONI ;-)

  • 53. Data: 2024-05-23 10:16:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 May 2024 20:04:01 +0200, _Master_ wrote:

    > To te miliony much ;-)
    >
    > Jak ktoś jest jebnięty i ma 10 to musi być kilku co nie mają żadnej. ;-)

    No prawde mówiąc jestem troch jeb*, i razem z Tobą, to mamy średnio po
    4 karty :-)

    J.

  • 54. Data: 2024-05-23 11:14:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 May 2024 10:14:20 +0200, _Master_ wrote:

    > Wygoda kosztuje. Naukowcy dowiedli że płacenie kartą zwiększa ilość
    > niepotrzebnych zakupĂłw.

    W odpowiednio konsumpcyjnym społeczeństwie, pewnie tak.

    > Kto bogatemu ZABRONI ;-)

    A niemieckie sklepy długo się broniły przed kartami.
    Widać wzrost obrotów nie rekompensował wysokiej prowizji od kart :-)

    Niemcy jacys inni jako klienci, czy inni jako prezesi ?:-)

    J.

  • 55. Data: 2024-05-23 11:15:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 May 2024 10:09:08 +0200, _Master_ wrote:

    > Jesteś PIERDOLNIĘTYY czy ruskim trolem ;-)

    Ale co - za mało, za dużo w/g Ciebie ?

    J.

  • 56. Data: 2024-05-23 20:18:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Fajnie było jak dawali LG - ale samo LG przestało robić smarkofony.

    Może słusznie.

    Ich TV nie mam, może są ok.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 57. Data: 2024-05-23 20:23:40
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    > Może słusznie.
    >
    > Ich TV nie mam, może są ok.

    ... chociaż właściwie to jednego mam.

    Natomiast nie zauważyłem żadnych problemów z Mille-apką na starym LG
    z Androidem. Może to kwestia wzroku.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 58. Data: 2024-05-23 20:57:52
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2024-05-23 o 10:01, J.F pisze:

    > No ale trzeba to nosić, a ja jakoś zrezygnowałem z noszenia zegarka.

    Masz do wyboru - obrączki, bransoletki, breloczki

    Ja zegarek noszę, ale nie zamienię swojej omegi
    na bateryjnego, plastikowego swatcha z NFC ;)

    Pozdro

  • 59. Data: 2024-05-23 21:54:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 May 2024 20:57:52 +0200, Waldek wrote:

    > Masz do wyboru - obrączki, bransoletki, breloczki

    Nic takiego nie noszę :-)

    > Ja zegarek noszę, ale nie zamienię swojej omegi
    > na bateryjnego, plastikowego swatcha z NFC ;)

    Ale to wystaczy "naklejkę zblizeniową" gdzies na pasku :-)

    A poza tym masz dwie ręce :-)

    J.

  • 60. Data: 2024-05-24 01:32:40
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Ale to wystaczy "naklejkę zblizeniową" gdzies na pasku :-)
    >
    > A poza tym masz dwie ręce :-)

    O to to:

    ... wszyscy: mali i wielcy, bogaci i biedni, wolni i niewolnicy
    otrzymują znamię na prawą rękę lub na czoło i że nikt nie może kupić ni
    sprzedać, kto nie ma znamienia - imienia Bestii lub liczby jej imienia.

    Tu jest potrzebna mądrość. Kto ma rozum, niech liczbę Bestii przeliczy:
    liczba to bowiem człowieka.

    Aczkolwiek z tym rozumem to niestety może być problem, to już nie
    DES-56. Może da się tę liczbę wyciągnąć jakimś kwasem azotowym
    (i odpowiednią sondą) ze "znamienia" :-)
    --
    Krzysztof Hałasa