  • 61. Data: 2024-05-24 08:27:08
    Temat: Re: Millenium czyli DEBILE bankowości
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 23.05.2024 o 11:15, J.F pisze:
    > Ale co - za mało, za dużo w/g Ciebie ?

    Kłamiesz. Po co?

  • 62. Data: 2024-05-24 08:29:08
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 23.05.2024 o 10:16, J.F pisze:
    > No prawde mówiąc jestem troch jeb*, i razem z Tobą, to mamy średnio po
    > 4 karty ?

    Statystyką chcesz usprawiedliwiać głupotę?

  • 63. Data: 2024-05-24 10:20:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 May 2024 08:29:08 +0200, _Master_ wrote:

    > Statystyką chcesz usprawiedliwiać głupotę?

    Ja tam uwaĹźam, ze mam tyle kart, ile potrzeba :-)

    No dobra, z kilku mogłbym zrezygnować :-)

    J.

  • 64. Data: 2024-05-24 10:25:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 May 2024 08:27:08 +0200, _Master_ wrote:

    > Kłamiesz. Po co?

    Chodzi o czas życia banknotu?
    Takie informacje były podawane, na ile prawdziwe kiedys oraz obecnie
    to nie wiem. To tylko papier (w Polsce), to się niszczy :-)

    Mam troche banknotów w portfelu, ale u mnie one leżą miesiącami,
    to zawyżam średnią. Podobnie jak niektórzy, co odkładają do skarpety,
    i tam sobie lezy latami ...
    Możliwe, ze teraz to już takich większość, ale jak płacisz banknotem
    ... to moze on w szybszy obieg trafia..

    J.

  • 65. Data: 2024-05-24 13:41:17
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Długo masz zamiar tak trolować?

    Ja napiszę że karty są z robione z rakotwórczego plastiku.

    Może idź się połóż

  • 66. Data: 2024-05-24 14:09:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 May 2024 13:41:17 +0200, _Master_ wrote:
    > Długo masz zamiar tak trolować?
    >
    > Ja napiszę że karty są z robione z rakotwórczego plastiku.

    Nawet jesli naprawde rakotwórczy, to niewiele go.
    I może być coraz mniej.

    > Może idź się połóż

    To ty zacząłes z ekologicznym płaceniem gotówką.

    A czy to takie ekologiczne ...

    chyba faktycznie miałem złe/stare informacje

    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Trwalosc-banknotow-
    i-monet-jest-ograniczona-7821688.html

    od 3 do 20 lat.

    IMO - papierowy banknot w obiegu 3 lat nie wytrzyma, to raczej skutek
    kart, że banknoty nie są używane, tylko lezą gdzieś w portfelach.

    Zresztą piszą tam tez o 370 dniach - i komu wierzyć ?
    To skąd te lata ?

    J.

  • 67. Data: 2024-05-24 22:37:04
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2024-05-23 o 21:54, J.F pisze:

    > Ale to wystaczy "naklejkę zblizeniową" gdzies na pasku :-)

    Co można nakleić, zwykle tez można (łatwo) odkleić ;)
    - a zegarek jest na bransolecie

    > A poza tym masz dwie ręce :-)

    Mam nosić jeden zegarek na lewej a drugi na prawej ? - LOL

    - ceramiczna obrączka jest nieinwazyjna, i raczej mało komu
    przychodzi do głowy że można nią płacić ;)

    Pozdro

  • 68. Data: 2024-05-25 09:18:35
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2024-05-22 o 21:14, Waldek pisze:

    > A można jeszcze wygodniej, nie wyciągając niczego poza dłonią ;)
    >
    > https://curve.com/en-gb/wearables

    Odradzam.
    Support nie istnieje. na maile i zgłoszenia nie odpowiadają.
    Wysłali kartę, która nie działała, nie dało się nią zapłacić ani dodć do
    portfela google.

    Pingowałem przez ponad miesiąc, zero odzewu. (zresztą opinie w sieci to
    potwierdzają)

    Zamknąłem w cholerę. 25 zeta w plecy.

    --
    Pete

  • 69. Data: 2024-05-25 19:54:50
    Od: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl>

    On Wed, 22 May 2024, _Master_ wrote:

    > Ale po co mi taka patelnia? Żeby wyświetlać blik?

    Już niedługo będziesz potrzebować albo większych literek - tzn. nie
    starczą (nomen omen) same literki, będą musiały wypełnić też większy ekran
    - albo drugiej pary okularów do czytania.
    Już sam zdecyduj, co jest bardziej kłopotliwe.

    > i co to znaczy dają?

    Dla mnie dają - warunki promocji są takie, że dla mnie jedyną różnicą jest
    to, że będę w sklepie wyciągał inną kartę.

    Oczywiście ich intencje są inne, czyli że dadzą komuś kartę z największym
    limitem, jaki można mu dać, i ten ktoś to wszystko wyda, a potem będzie
    spłacał tlyko minimalną.
    To tak żebyś się nie poczuł za mundry, jeśli na to wpadniesz.
    Lub możesz też czuć się ostrzeżony.
    Jeśli się tak czujesz, to dla ciebie też może być "dają".
    Ale jak brać nie chcesz to pozostaje tylko przypomnieć epickie:
    "Możesz mi panie coś siłą zabrać. Ale siłą dać mi nic nie możesz."

  • 70. Data: 2024-05-25 19:56:40
    Od: Dawid Andrzej Rutkowski <d...@w...pl>

    On Thu, 23 May 2024, Krzysztof Halasa wrote:

    > ... chociaż właściwie to jednego mam.
    >
    > Natomiast nie zauważyłem żadnych problemów z Mille-apką na starym LG
    > z Androidem. Może to kwestia wzroku.

    Hmm, to w końcu dobrze/słusznie, że przestali, czy nie?
    To i to Korea (tylko nie "best korea") i o Korei czy też Koreańskiej
    technologii długo można, anegdotycznie czy nie, ale w sumie jaki wybór?

    A ja apki milka unikam, bo mają płatnego blika.