eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 10

  • 1. Data: 2011-12-01 19:29:41
    Temat: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
    Od: M <m...@g...com>

    Dostalem nowa karte z Millenium.
    Dziala w Tesco, dziala w bankomacie Millenium, ale juz np. w
    Carrefourach terminale jej nie widza, podobnie w wiekszosci
    bankomatow, np. WBK, Nordea, w jakims banku spoldzielczym. Najpierw
    zglosilem problem w oddziale. Powiedziano mi, że to chwilowa awaria,
    bo juz byl klient, ktory takze nie mogl wyplacic z bankomatu. Po kilku
    dniach napisalem reklamacje poczta wewnetrzna. Oto odpowiedz:
    "W odpowiedzi na Pana wiadomość, uprzejmie informuję, że Pana karta
    debetowa Millennium VISA Dobre Konto jest aktywna i sprawna. W dniu
    26.11.2011 została zarejestrowana transakcja gotówkowa kartą,
    nieudanych transakcji system nie odnotował. "
    No jak ma system odnotowac nieudane transakcje, skoro terminal w ogole
    nie widzi karty??
    Ktos z Was mial podobny problem?

    M.


  • 2. Data: 2011-12-02 00:44:13
    Temat: Re: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 1 Gru, 20:29, M <m...@g...com> wrote:
    > Dostalem nowa karte z Millenium.
    > Dziala w Tesco, dziala w bankomacie Millenium, ale juz np. w
    > Carrefourach terminale jej nie widza, podobnie w wiekszosci
    > bankomatow, np. WBK, Nordea, w jakims banku spoldzielczym. Najpierw
    > zglosilem problem w oddziale. Powiedziano mi, że to chwilowa awaria,
    > bo juz byl klient, ktory takze nie mogl wyplacic z bankomatu. Po kilku
    > dniach napisalem reklamacje poczta wewnetrzna. Oto odpowiedz:
    > "W odpowiedzi na Pana wiadomość, uprzejmie informuję, że Pana karta
    > debetowa Millennium VISA Dobre Konto jest aktywna i sprawna. W dniu
    > 26.11.2011 została zarejestrowana transakcja gotówkowa kartą,
    > nieudanych transakcji system nie odnotował. "
    > No jak ma system odnotowac nieudane transakcje, skoro terminal w ogole
    > nie widzi karty??
    > Ktos z Was mial podobny problem?
    >
    > M.

    Tak, miałem problem z kredytówką MC Inspiracje. W jednym sklepie karta
    działała, a w drugim nie.
    Kartę wymienili z nowym numerem. W oddziale powiedzieli, że to sprawka
    wadliwego czipa.
    Podobnie jak w Twoim przypadku, niektóre terminale karty nie
    rozpoznawały.


  • 3. Data: 2011-12-02 07:00:22
    Temat: Re: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
    Od: "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl>

    Potwierdzam

    Miałem to samo

    Poszedłem do oddziału i wymienili mi na nową - niestety trwało to z tydzień -
    o dziwo pin pozostał ten sam

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 4. Data: 2011-12-02 07:06:59
    Temat: Re: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    M pisze:
    > Dostalem nowa karte z Millenium.
    > [...]
    > Ktos z Was mial podobny problem?

    Miałem to samo z Mille Impresją - nie działały operacje, wykorzystujące
    chipa. Poszedłem do oddziału i poprosiłem o duplikat, starą kartę od
    razu zniszczyli (choć bardzo nie chciałem, bo jednak czasem działała).
    Już po 2 miesiącach i 2 upomnieniach telefonicznych dostałem nową... Co
    ciekawe, miesiąc później zadzwoniła miła pani z teleserwisu i usilnie
    starała się mnie namówić, żebym odwołał wypowiedzenie umowy karty
    (wtf?). Bardzo się ucieszyła, gdy udało mi się wreszcie ją przekonać, że
    ja żadnego wypowiedzenia nie składałem... :-)

    --
    MiCHA


  • 5. Data: 2011-12-05 15:26:08
    Temat: Re: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
    Od: M <m...@g...com>

    Uparli się:

    "W nawiązaniu do poprzednich wiadomości, uprzejmie informuję, że
    zgodnie z Cennikiem wymiana karty na prośbę jej posiadacza jest płatne
    (20 PLN). Jednakże, w przypadku, gdy karta jest niesprawna może Pan
    ubiegać się o zwrot kosztów za jej wydanie, natomiast nie mogę
    zagwarantować Panu zwrotu opłaty. Ewentualną decyzję w tej sprawie
    podejmie Zespół Procesowania Reklamacji.



    Z poważaniem,

    Bartłomiej Tarnacki

    Departament Bankowości Elektronicznej



    Bank Millennium S.A."

    Nie mam ochoty płacić tych 20 zł i takie pismo jest dla mnie odmową
    przyjęcia reklamacji wadliwego produktu. Co dalej? Skarga do KNF?

    M.


  • 6. Data: 2011-12-05 18:31:02
    Temat: Re: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "M" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:8aa341dc-b84b-449e-b9a9-9b4fdad79bbb@d1
    0g2000vbf.googlegroups.com...

    > Nie mam ochoty płacić tych 20 zł i takie pismo jest dla mnie odmową
    > przyjęcia reklamacji wadliwego produktu. Co dalej? Skarga do KNF?

    IMO na tym etapie skarga gdziekolwiek miałaby znamiona bezsensu.

    Najpierw zamówienie nowej karty i reklamacja pobranej opłaty, która "na 99%"
    zostanie rozpatrzona pozytywnie.


  • 7. Data: 2011-12-06 06:26:13
    Temat: Re: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
    Od: M <m...@g...com>

    On 5 Gru, 19:31, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > IMO na tym etapie skarga gdziekolwiek miałaby znamiona bezsensu.
    >
    > Najpierw zamówienie nowej karty i reklamacja pobranej opłaty, która "na 99%"
    > zostanie rozpatrzona pozytywnie.

    Ale jak sami napisali, nie gwarantują zwrotu opłaty, więc nie mam
    zamiaru jej ponosić.
    Widzę jeszcze jedno wyjście: rozwiązanie umowy i ponowne jej
    podpisanie, skoro dla banku tak jest prościej, niż wymienić wadliwy
    produkt.

    M.


  • 8. Data: 2011-12-06 09:08:45
    Temat: Re: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "M" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:bdbcd1fa-bfa8-4c96-b599-8779c45d8275@c1
    3g2000vbh.googlegroups.com...

    >> IMO na tym etapie skarga gdziekolwiek miałaby znamiona bezsensu.
    >>
    >> Najpierw zamówienie nowej karty i reklamacja pobranej opłaty, która "na
    >> 99%"
    >> zostanie rozpatrzona pozytywnie.
    >
    > Ale jak sami napisali, nie gwarantują zwrotu opłaty, więc nie mam
    > zamiaru jej ponosić.
    > Widzę jeszcze jedno wyjście: rozwiązanie umowy i ponowne jej
    > podpisanie, skoro dla banku tak jest prościej, niż wymienić wadliwy
    > produkt.

    No skoro tak wolisz, to na pewno nikomu w Millennium nie będzie to
    przeszkadzać.

    To jest taki rodzaj zabezpieczenia, bo zawsze może się trafić jakiś
    pierdolnięty klient, który zażyczy sobie dwustu wymian karty rocznie pod
    pretekstem ich złego działania, po czym sprzeda te plastiki za jakieś 50 zł
    jakimś kolekcjonerom czy tam komuś. Albo z mikroprocesorów będzie chciał
    odzyskać miedź albo złoto.


  • 9. Data: 2011-12-06 10:15:33
    Temat: Re: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
    Od: M <m...@g...com>

    > To jest taki rodzaj zabezpieczenia, bo zawsze mo e si trafi jaki
    > pierdolni ty klient, kt ry za yczy sobie dwustu wymian karty rocznie pod
    > pretekstem ich z ego dzia ania, po czym sprzeda te plastiki za jakie 50 z
    > jakim kolekcjonerom czy tam komu . Albo z mikroprocesor w b dzie chcia
    > odzyska mied albo z oto.

    Przecież jak pisał jeden z poprzedników, przed wydaniem nowej, zabrali
    mu starą kartę.
    Poza tym jak mam udowodnić bankowi, że w większości terminali karta
    nie działa? Czy pracownik banku wyjdzie ze mną do sklepu/bankomatu za
    rogiem, żeby to zobaczyć? Nie sądzę.

    M.


  • 10. Data: 2011-12-06 10:39:51
    Temat: Re: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "M" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:dd7eba2b-69c7-4e78-bc76-7c550f1ffdbd@j1
    0g2000vbe.googlegroups.com...

    > Przecież jak pisał jeden z poprzedników, przed wydaniem nowej, zabrali
    > mu starą kartę.
    > Poza tym jak mam udowodnić bankowi, że w większości terminali karta
    > nie działa? Czy pracownik banku wyjdzie ze mną do sklepu/bankomatu za
    > rogiem, żeby to zobaczyć? Nie sądzę.

    Nikt nigdzie nie będzie wychodził i niczego nie będzie sprawdzał, po prostu
    zwrócą tę opłatę czy tam jej nie pobiorą. Miałem tyle kart w Mille i tyle
    razy tam robiłem przeróżne rzeczy, że wiem jak to działa w praktyce.
    Oczywiście 100%-owej gwarancji na to nie ma. ;-)

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1