-
1. Data: 2011-12-01 19:29:41
Temat: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
Od: M <m...@g...com>
Dostalem nowa karte z Millenium.
Dziala w Tesco, dziala w bankomacie Millenium, ale juz np. w
Carrefourach terminale jej nie widza, podobnie w wiekszosci
bankomatow, np. WBK, Nordea, w jakims banku spoldzielczym. Najpierw
zglosilem problem w oddziale. Powiedziano mi, że to chwilowa awaria,
bo juz byl klient, ktory takze nie mogl wyplacic z bankomatu. Po kilku
dniach napisalem reklamacje poczta wewnetrzna. Oto odpowiedz:
"W odpowiedzi na Pana wiadomość, uprzejmie informuję, że Pana karta
debetowa Millennium VISA Dobre Konto jest aktywna i sprawna. W dniu
26.11.2011 została zarejestrowana transakcja gotówkowa kartą,
nieudanych transakcji system nie odnotował. "
No jak ma system odnotowac nieudane transakcje, skoro terminal w ogole
nie widzi karty??
Ktos z Was mial podobny problem?
M.
-
2. Data: 2011-12-02 00:44:13
Temat: Re: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>
On 1 Gru, 20:29, M <m...@g...com> wrote:
> Dostalem nowa karte z Millenium.
> Dziala w Tesco, dziala w bankomacie Millenium, ale juz np. w
> Carrefourach terminale jej nie widza, podobnie w wiekszosci
> bankomatow, np. WBK, Nordea, w jakims banku spoldzielczym. Najpierw
> zglosilem problem w oddziale. Powiedziano mi, że to chwilowa awaria,
> bo juz byl klient, ktory takze nie mogl wyplacic z bankomatu. Po kilku
> dniach napisalem reklamacje poczta wewnetrzna. Oto odpowiedz:
> "W odpowiedzi na Pana wiadomość, uprzejmie informuję, że Pana karta
> debetowa Millennium VISA Dobre Konto jest aktywna i sprawna. W dniu
> 26.11.2011 została zarejestrowana transakcja gotówkowa kartą,
> nieudanych transakcji system nie odnotował. "
> No jak ma system odnotowac nieudane transakcje, skoro terminal w ogole
> nie widzi karty??
> Ktos z Was mial podobny problem?
>
> M.
Tak, miałem problem z kredytówką MC Inspiracje. W jednym sklepie karta
działała, a w drugim nie.
Kartę wymienili z nowym numerem. W oddziale powiedzieli, że to sprawka
wadliwego czipa.
Podobnie jak w Twoim przypadku, niektóre terminale karty nie
rozpoznawały.
-
3. Data: 2011-12-02 07:00:22
Temat: Re: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
Od: "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl>
Potwierdzam
Miałem to samo
Poszedłem do oddziału i wymienili mi na nową - niestety trwało to z tydzień -
o dziwo pin pozostał ten sam
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
4. Data: 2011-12-02 07:06:59
Temat: Re: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
M pisze:
> Dostalem nowa karte z Millenium.
> [...]
> Ktos z Was mial podobny problem?
Miałem to samo z Mille Impresją - nie działały operacje, wykorzystujące
chipa. Poszedłem do oddziału i poprosiłem o duplikat, starą kartę od
razu zniszczyli (choć bardzo nie chciałem, bo jednak czasem działała).
Już po 2 miesiącach i 2 upomnieniach telefonicznych dostałem nową... Co
ciekawe, miesiąc później zadzwoniła miła pani z teleserwisu i usilnie
starała się mnie namówić, żebym odwołał wypowiedzenie umowy karty
(wtf?). Bardzo się ucieszyła, gdy udało mi się wreszcie ją przekonać, że
ja żadnego wypowiedzenia nie składałem... :-)
--
MiCHA
-
5. Data: 2011-12-05 15:26:08
Temat: Re: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
Od: M <m...@g...com>
Uparli się:
"W nawiązaniu do poprzednich wiadomości, uprzejmie informuję, że
zgodnie z Cennikiem wymiana karty na prośbę jej posiadacza jest płatne
(20 PLN). Jednakże, w przypadku, gdy karta jest niesprawna może Pan
ubiegać się o zwrot kosztów za jej wydanie, natomiast nie mogę
zagwarantować Panu zwrotu opłaty. Ewentualną decyzję w tej sprawie
podejmie Zespół Procesowania Reklamacji.
Z poważaniem,
Bartłomiej Tarnacki
Departament Bankowości Elektronicznej
Bank Millennium S.A."
Nie mam ochoty płacić tych 20 zł i takie pismo jest dla mnie odmową
przyjęcia reklamacji wadliwego produktu. Co dalej? Skarga do KNF?
M.
-
6. Data: 2011-12-05 18:31:02
Temat: Re: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Użytkownik "M" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:8aa341dc-b84b-449e-b9a9-9b4fdad79bbb@d1
0g2000vbf.googlegroups.com...
> Nie mam ochoty płacić tych 20 zł i takie pismo jest dla mnie odmową
> przyjęcia reklamacji wadliwego produktu. Co dalej? Skarga do KNF?
IMO na tym etapie skarga gdziekolwiek miałaby znamiona bezsensu.
Najpierw zamówienie nowej karty i reklamacja pobranej opłaty, która "na 99%"
zostanie rozpatrzona pozytywnie.
-
7. Data: 2011-12-06 06:26:13
Temat: Re: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
Od: M <m...@g...com>
On 5 Gru, 19:31, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
> IMO na tym etapie skarga gdziekolwiek miałaby znamiona bezsensu.
>
> Najpierw zamówienie nowej karty i reklamacja pobranej opłaty, która "na 99%"
> zostanie rozpatrzona pozytywnie.
Ale jak sami napisali, nie gwarantują zwrotu opłaty, więc nie mam
zamiaru jej ponosić.
Widzę jeszcze jedno wyjście: rozwiązanie umowy i ponowne jej
podpisanie, skoro dla banku tak jest prościej, niż wymienić wadliwy
produkt.
M.
-
8. Data: 2011-12-06 09:08:45
Temat: Re: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Użytkownik "M" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:bdbcd1fa-bfa8-4c96-b599-8779c45d8275@c1
3g2000vbh.googlegroups.com...
>> IMO na tym etapie skarga gdziekolwiek miałaby znamiona bezsensu.
>>
>> Najpierw zamówienie nowej karty i reklamacja pobranej opłaty, która "na
>> 99%"
>> zostanie rozpatrzona pozytywnie.
>
> Ale jak sami napisali, nie gwarantują zwrotu opłaty, więc nie mam
> zamiaru jej ponosić.
> Widzę jeszcze jedno wyjście: rozwiązanie umowy i ponowne jej
> podpisanie, skoro dla banku tak jest prościej, niż wymienić wadliwy
> produkt.
No skoro tak wolisz, to na pewno nikomu w Millennium nie będzie to
przeszkadzać.
To jest taki rodzaj zabezpieczenia, bo zawsze może się trafić jakiś
pierdolnięty klient, który zażyczy sobie dwustu wymian karty rocznie pod
pretekstem ich złego działania, po czym sprzeda te plastiki za jakieś 50 zł
jakimś kolekcjonerom czy tam komuś. Albo z mikroprocesorów będzie chciał
odzyskać miedź albo złoto.
-
9. Data: 2011-12-06 10:15:33
Temat: Re: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
Od: M <m...@g...com>
> To jest taki rodzaj zabezpieczenia, bo zawsze mo e si trafi jaki
> pierdolni ty klient, kt ry za yczy sobie dwustu wymian karty rocznie pod
> pretekstem ich z ego dzia ania, po czym sprzeda te plastiki za jakie 50 z
> jakim kolekcjonerom czy tam komu . Albo z mikroprocesor w b dzie chcia
> odzyska mied albo z oto.
Przecież jak pisał jeden z poprzedników, przed wydaniem nowej, zabrali
mu starą kartę.
Poza tym jak mam udowodnić bankowi, że w większości terminali karta
nie działa? Czy pracownik banku wyjdzie ze mną do sklepu/bankomatu za
rogiem, żeby to zobaczyć? Nie sądzę.
M.
-
10. Data: 2011-12-06 10:39:51
Temat: Re: Millenium - karta nie dziala, bank nie wierzy
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Użytkownik "M" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:dd7eba2b-69c7-4e78-bc76-7c550f1ffdbd@j1
0g2000vbe.googlegroups.com...
> Przecież jak pisał jeden z poprzedników, przed wydaniem nowej, zabrali
> mu starą kartę.
> Poza tym jak mam udowodnić bankowi, że w większości terminali karta
> nie działa? Czy pracownik banku wyjdzie ze mną do sklepu/bankomatu za
> rogiem, żeby to zobaczyć? Nie sądzę.
Nikt nigdzie nie będzie wychodził i niczego nie będzie sprawdzał, po prostu
zwrócą tę opłatę czy tam jej nie pobiorą. Miałem tyle kart w Mille i tyle
razy tam robiłem przeróżne rzeczy, że wiem jak to działa w praktyce.
Oczywiście 100%-owej gwarancji na to nie ma. ;-)