  • 1. Data: 2012-08-20 17:30:38
    Temat: Millenium - koniec 7% na KO, juz sie upominaja o wyprowadzana kase
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Dzisiaj koniec 7% na KO w millenium
    Rannym przelewem wyplacilem caly limit lapiacy sie na 7%.

    Okolo 13.00 telefon ze maja dla mnie Wspaniala oferte.

    Oferta przy pierwszym podejsciu to specjalna lokata na 3 miesiace na 6%.
    Podnioslem argument ze Alior daje 6,5%.
    No to podkreslisli jak ich oferta jest specjalna i wyjatkowa i ze w
    drodze wyjatku dadza 6,25%.
    Na moje pytanie czy wedlug rozmowcy 6,25 jest wieksze od 6,5 uslyszalem
    ze no nie jest i takim razie moga dac tez 6,5%

    Ja nie skorzystalem - powiedzialem ze musza dac lepiej niz konkurencja.

    Post pisze informacyjnie dla tych - co moze chca kase w Mille zatrzymac.
    Da sie 6,5% wytargowac.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 2. Data: 2012-08-20 17:47:11
    Od: "LiveSmarter.pl" <b...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2012 17:30:38 UTC+2 użytkownik darnok napisał:
> [...]
    >

    > Ja nie skorzystalem - powiedzialem ze musza dac lepiej niz konkurencja.
    >

    > Post pisze informacyjnie dla tych - co moze chca kase w Mille zatrzymac.

    U mnie skończyło się na 6.25 (tez mowilem o Aliorze i 6.5). Widać mniejszy kapitał :)

  • 3. Data: 2012-08-20 17:56:22
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    Ja musialem wyplacic dzisiaj, bo musialem ale przeciez promocja byla do
    dzisiaj wlacznie wiec mozna bylo wyjac kase jutro, nie?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 4. Data: 2012-08-20 17:58:26
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    U mnie bylo podobnie w zeszlym tygodniu jak sie skonczyly lokaty aukcyjne i
    tez nie skorzystalem ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 5. Data: 2012-08-20 18:42:25
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-08-20 17:30, darnok pisze:
    > Dzisiaj koniec 7% na KO w millenium

    HH 7%

    --
    radar

  • 6. Data: 2012-08-20 20:43:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wromek" k0tmnh$ii2$...@i...gazeta.pl

    > Ja musialem wyplacic dzisiaj, bo musialem ale przeciez promocja byla do dzisiaj
    wlacznie wiec mozna bylo wyjac kase jutro, nie?

    Ja dziś jeszcze dolałem kilka stów. A za 4 godziny zacznę wyjmowanie...
    Do Meritum wrzucę na 8.5% na 3 miesiące 5 tałzenów. Resztę?...
    Mam obrócić do BePeHahahahaha... 3 razy po 3 razy, czyli jednak
    nie mogę tego nigdzie zamrażać lokacyjnie. :) Niby 6 tałzenów
    spłynie we wrześniu z Meritum, ale z dychę muszę mieć na luzie,
    i chyba wrzucę ją do świnki Optymalnej na chyba 5.8%. :)

    Resztę mogę (jak sugerowano mi w Mille) na HeHa ;) lub do Meritum na 6.6%.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-08-20 22:21:44
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

> [...]
    > i chyba wrzucę ją do świnki Optymalnej na chyba 5.8%. :)
    >
    > Resztę mogę (jak sugerowano mi w Mille) na HeHa ;) lub do Meritum na 6.6%.

    Przecież aukcje w mille są cały czas.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 8. Data: 2012-08-20 23:01:39
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

> [...]
    > Ja nie skorzystalem - powiedzialem ze musza dac lepiej niz konkurencja.
    >
    > Post pisze informacyjnie dla tych - co moze chca kase w Mille zatrzymac.

    Byłem dziś wypowiedzieć umowę i bankier proponował 7% na 3 lub 6 m-cy od
    ręki więc podejrzewam, że sami mogą uruchomić HH ale nie byłem
    zainteresowany bo kasa może być w każdym momencie potrzebna więc
    interesuje mnie tylko KO lub lokata bez utraty odsetek (jak było np w
    Aliorze). Pan stwierdził że na rynku maks na KO to <5% a jak usłyszał że
    BGŻOptima daje więcej to strzelił focha, no ale grunt że dyspozycję
    zamknięcia przyjął ;)

  • 9. Data: 2012-08-21 12:16:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "darnok" k0tl70$ui$...@i...gazeta.pl

    > Post pisze informacyjnie dla tych - co moze chca kase w Mille zatrzymac. Da sie
    6,5% wytargowac.

    U mnie skończyło się na twardym 5.5% i ani promila więcej!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-08-21 13:51:37
    Od: "el_kabong" <e...@W...gazeta.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > ie 6,5% wytargowac.
    >
    > U mnie skończyło się na twardym 5.5% i ani promila więcej!

    Za dużo chętnych pewnie było no to przyszła nowa dyrektywa: 1% w dół. Jak nie
    wierzycie to sprawdźcie ile dają extra w HH. Podpowiem że jeszcze dziś rano
    było 2%.

    El_Kabong