  • 1. Data: 2011-12-02 09:42:06
    Temat: Millenium - konwersja konta Premium na...
    Od: "Bart33" <b...@o...pl>

    Witam,
    posiadam w Millenium konto osobistem PREMIUM - bank uszczęśliwił mnie nim
    przy okazji kredytu hipotecznego - i wszystko było ok dopóki nie zaczęli
    naliczać opłaty za utrzymanie rachunku.
    Jakiś czas temu podczas wizyty w odziale podpytywałem o możliwość konwersji
    posiadanego konta do np. DOBREGO KONTA - jednak pani zbyła mnie mówiąc, że
    muszę założyć nowy rachunek, a i tak będę musiał utrzymywac konto PREMIUM,
    bo jest powiązane z posiadanym kredytem.
    Czy ktoś ma może jakieś doświadczenia w kwesti zmiany rachunku w Banku
    Milennium, ewentualnie inne rozwiązanie które pozwoli pozbyć się uciążliwej
    opłaty miesiącznej.

    --
    Pozdrawiam ;)
    Bart

  • 2. Data: 2011-12-02 11:59:07
    Temat: Re: Millenium - konwersja konta Premium na...
    Od: "R." <k...@g...com>

    Można dokonać bezpłatnej konwersji na rachunek techniczny - zowie się to "KONTO
    LOKACYJNE" - podgląd w millenet jest (również do harmonogramu kredytu), nie można z
    niego wypłacać kanałem internetowym.

    Do tego można zupełnie osobno założyć konto DOBRE i wyjadać wisienki (póki jeszcze są
    do wzięcia).

    Tu w komentarzach można wyłuskać argumenty jakich można użyć wobec opornych
    pracowników banku:

    http://prnews.pl/michal-macierzynski/millennium-wpro
    wadza-drastyczne-podwyzki-oplat-za-konta-41715.html

    pozdrawiam

    R.