  • 1. Data: 2006-07-27 08:53:54
    Temat: Millenium - pytanie o czas
    Od: s...@p...onet.pl

    Witam,
    Czy moze ktos mi podpowiedziec ile sie czeka na kredyt w Millenium ?
    Ja mam sytuacje taka:
    - papiery (komplet) zlozone 28.06
    - rzeczoznawca zlozyl papiery z wyceny nieruchomosci 10.07
    - mija juz 5 tydzien od startu procedur a jeszcze nie ma decyzji kredytowej !?
    Ile czasu czeka sie na decyzje ? Ile potem czeka sie na umowe i ile na wplate
    pieniedzy ? Czy mozna to jakos przyspieszac ?
    Pozdrawiam
    Sproket

  • 2. Data: 2006-07-27 12:46:29
    Temat: Re: Millenium - pytanie o czas
    Od: Piotrek Miller <p...@p...onet.pl>

    s...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
    > Ile czasu czeka sie na decyzje ? Ile potem czeka sie na umowe i ile na wplate
    > pieniedzy ? Czy mozna to jakos przyspieszac ?

    Proponuję poczytać trochę archiwum grupy. Jestem pewien, że znajdziesz
    kilka bardzo ciekawych wątków dotyczących kredytów w Millenium. I nie
    są to na pewno hymny pochwalne. Ale chyba większość banków teraz tak
    ma :-(

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 3. Data: 2006-07-27 18:51:59
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Czy moze ktos mi podpowiedziec ile sie czeka na kredyt w Millenium ?

    A nie prościej zapytać w banku na jakim etapie jest wniosek?

    Ps. pewnie czas sie liczy od złożenia ostatniego wymaganego papierka.

    Darek

  • 4. Data: 2006-07-27 19:41:47
    Od: "v3wi" <v...@i...net.pl>

    > A nie prościej zapytać w banku na jakim etapie jest wniosek?

    Na wiele to się nie zda.. Ja w Millenium przez 3tygodnie słyszałem, że
    wniosek "jest u analityka"..

    Piotr

  • 5. Data: 2006-07-27 22:25:59
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 27 Jul 2006 21:41:47 +0200, v3wi napisał(a):

    > Na wiele to się nie zda.. Ja w Millenium przez 3tygodnie słyszałem, że
    > wniosek "jest u analityka"..

    bo i podobno analityk ma 21 dni na ustosunkowanie sie do wniosku...

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 6. Data: 2006-07-28 06:44:51
    Od: s...@p...onet.pl

    > bo i podobno analityk ma 21 dni na ustosunkowanie sie do wniosku...

    ok, rozumiem, ze 21 dni (=3 tygodnie) i ma wypluc jakas konkretna odpowiedz ?
    Trzy tygodnie mija dzis