  • 21. Data: 2013-06-06 22:44:29
    Temat: Re: Millennijny zwrot ?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    lukasm napisał(a) :

    > Ja zrobiłem maksymalnie jedną transakcję na 200 zł bez cashbacku (pamięć dobra, ale
    krótka), pozostałe to drobnica + 200pln cashbacku i dostałem 12 pln zwrotu. Więc albo
    "naprawili" system w okolicach 8 maja, albo mają jakiś błąd z naliczaniem premii.

    Jeszcze jakbyś zawijał wiersze... Na coś odpowiadam, ale zapomniałem
    na co ;-) Pamiętam, że miałem wpisać: a ja od 4-go do 17-go.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 22. Data: 2013-06-06 23:15:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    no to chyba w maju musiało się skończyć...bo za kwiecień cb jeszcze dostałem

    teraz się zastanawiam do czego mi to dobre konto jeszcze się przyda?

    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2013-06-07 01:30:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "lukasm" 2...@g...co

    : Ja zrobiłem maksymalnie jedną transakcję na 200 zł bez
    : cashbacku (pamięć dobra, ale krótka),

    Masz historię. Możesz sprawdzić dokładnie co i jak.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2013-06-07 01:33:44
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > no to chyba w maju musiało się skończyć...bo za kwiecień cb jeszcze
    > dostałem
    >
    > teraz się zastanawiam do czego mi to dobre konto jeszcze się przyda?

    jak wypracujesz dobre obroty to dadzą limit kredytowy albo kredyt gotówkowy
    bez formalności.
    jeśli Ci oczywiście potrzeba na jakieś inwestycje... ja tam rozważam ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 25. Data: 2013-06-07 08:33:14
    Od: lukasm <p...@g...com>

    W dniu piątek, 7 czerwca 2013 01:30:31 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Masz historię. Możesz sprawdzić dokładnie co i jak.

    Jeszcze jakbyś wytłumaczył, jak w tej historii sprawdzić, czyt transakcja była z
    cashbackiem czy bez?

  • 26. Data: 2013-06-07 08:48:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "lukasm" 5...@g...co

    > Masz historię. Możesz sprawdzić dokładnie co i jak.

    : Jeszcze jakbyś wytłumaczył, jak w tej historii
    : sprawdzić, czyt transakcja była z cashbackiem
    : czy bez?

    Tu już potrzebna pamięć białkowa lub paragon.
    Ja ponad stówę wydaję jednorazowo chyba tylko
    na paliwo i w Auchan.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2013-06-07 09:06:17
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu piątek, 7 czerwca 2013 08:33:14 UTC+2 użytkownik lukasm napisał:
    > Jeszcze jakbyś wytłumaczył, jak w tej historii sprawdzić, czyt transakcja była z
    cashbackiem czy bez?

    CB zrobisz najczesciej: w Realu, BP lub Orlenie. Podejrzane transakcje to np.
    "202.50zł". Te posprawdzaj. W Auchanie, czy innym Tesco CB nie zrobisz, wiec te
    transakcje odrzucisz. Przy sprawdzaniu, zagryzaj czekolada ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 28. Data: 2013-06-07 09:38:28
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-06 20:25, radar pisze:

    > Reklamacja złożona :)

    kiedy mają dać odpowiedź?? można wiedzieć jak ją uzasadniłeś??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 29. Data: 2013-06-07 09:40:18
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-06 15:22, ls pisze:

    > A to akurat dobra inicjatywa: sam jestem ciekaw, czy zaliczy.
    > W wakacje wolalbym ze 2x zaplacic rachunki u plaza i potem wypoczac, a nie ganiac z
    karta ING po sklepach ;)

    a dla mnie to znowu jest podawanie na tacy banku, co nastepnym razem
    mają wykluczyć z promocji

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 30. Data: 2013-06-07 09:41:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" f...@g...co
    m...

[...]

    Czekolada pomaga w otrzymaniu cofki za CB? To ja mogę jeść kilogramami! ;)

    -=-

    Co wiemy o zaistniałej sytuacji?

    -- ,,naprawienie'' dotyczy każdego z wyjątkiem osób takich jak lukasm
    -- ,,naprawienie'' dotyczy wszystkich sklepów
    -- ,,naprawienie'' rozpoczyna się w maju br.

    Jeśli tak jest -- nie jakiś sklep wprowadził korektę, uznając,
    iż nie chce płacić bankowi za obsługę płatności kartą, ale chyba
    bank wprowadził jakąś nowelizację. Czy zatem bank płacił sklepom?
    A może bank otrzymywał zapłatę od sklepu? Albo po prostu sklepy
    ani nie płaciły bankowi, ani nie otrzymywały zapłaty?

    A może to nie Mille coś naprawił, ale Visa?

    -=-

    (;

    Moim zdaniem to, co ma miejsce teraz, można nazwać grupowym zwolnieniem.
    Czy nie ma prawa zabraniającego dokonywania grupowych zwolnień? Czy Jacek
    Vincenty lekką ręką odpuści to, w co już zaczął inwestować, mówiąc o potrzebie
    płacenia podatku odwisiennego i zapowiadając wprowadzeniu stosownych regulacji
    w prawodawstwie? Ja akurat podlegam programowi osłonowemu -- Mille dał mi
    limit do Dobrego, za obsługę którego ma nie pobierać ode mnie zapłaty
    w trudnych do określenia warunkach. ;) Osłonowy plan nie pokryje strat,
    ale złagodzi ból...

    ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'