  • 1. Data: 2010-01-01 14:24:07
    Temat: [Millennium] Dziwne księgowanie przelewów wewnetrznych
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Hejo,

    Zaobserwowałem ciekawostkę: przelew z Konta Osobistego na Konto
    Oszczędnościowe wykonany 25.12, zostaje zaksięgowany 28.12. I widnieje w
    historii rachunku jako wykonana operacja w przyszłości.

    Nie był to jednorazowy wybryk.

    Przelałem dzisiaj (01.01) ponownie Konto Osobiste-> Konto Oszczędnościowe i
    analogiczna sytuacja: przelew zaksięgowany z datą 02.01.

    Co myślicie?

    W.

  • 2. Data: 2010-01-01 16:22:28
    Temat: Re: Dziwne księgowanie przelewów wewnetrznych
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 1 Sty, 15:24, "Wielebny" <v...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Przelałem dzisiaj (01.01) ponownie Konto Osobiste-> Konto Oszczędnościowe i
    > analogiczna sytuacja: przelew zaksięgowany z datą 02.01.

    Jaki bank ?

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2010-01-01 19:01:01
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Erazmus" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > Przelałem dzisiaj (01.01) ponownie Konto Osobiste-> Konto Oszczędnościowe
    > analogiczna sytuacja: przelew zaksięgowany z datą 02.01.

    Jaki bank ?

    Millennium

    W.

  • 4. Data: 2010-01-01 19:10:13
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Wielebny" <v...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Co myślicie?

    Że przelewy wewnętrzne nie chodzą w Mille w święta i niedziele, natomiast
    chodzą w soboty (o ile nie jest ona świętem rzecz jasna).

  • 5. Data: 2010-01-03 19:40:16
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Wielebny" <v...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Że przelewy wewnętrzne nie chodzą w Mille w święta i niedziele, natomiast
    > chodzą w soboty (o ile nie jest ona świętem rzecz jasna).

    Powiedział bym, że chodzą, ale księgują się w przyszłości...

    W.