  • 1. Data: 2003-06-03 22:42:01
    Temat: Millennium Efekt czy Millepensja...?
    Od: "ZyLTaN" <z...@N...gazeta.pl>

    Hej,

    Bardzo dziękuję za opinie odnośnie Millenetu, które zebrałem niegdyś na
    liście. Możecie mi jeszcze raz pomóc ? Z waszych doświadczeń wynika że lepsza
    jest Millepensja czy Millennium Efekt???

    Od razu mówię, że raczej będę wykorzystywał ten rachunek jako podstawowy
    (mogę tam przelewać całe wynagrodzenie) + ewentualnie jakiś stricte
    internetowy do pary...

    Pozdrawiam

    ZyLTaN

  • 2. Data: 2003-06-03 23:00:01
    Temat: Re: Millennium Efekt czy Millepensja...?
    Od: q...@o...pl

    > Od razu mówię, że raczej będę wykorzystywał ten rachunek jako podstawowy
    > (mogę tam przelewać całe wynagrodzenie) + ewentualnie jakiś stricte
    > internetowy do pary...

    IMHO to Millepensja. Jak zadeklarujesz że przelewasz wynagrodzenie to masz
    prowadzenie rachunku za darmoche, dostęp przez telefon również (w dodatku na
    darmową linię - 0 800), Electronka - bez opłaty za wydanie i z 10 darmowymi
    wypłatami miesięcznie z Euronetu oraz bankomatów Millennium, automatyczny limit
    zadłużenia... Jedyne opłaty są związane z Millenetem - jak się skończy promocja
    to 2 PLN miesięcznie abonamentu i 50 gr za przelew do innego Banku (ale może
    zrobią jak z Bankolinią). Dla mnie jak na marmurowy rachunek jest baaardzo OK.
    Żeby Millennium Efekt było fajne to trzeba mieć tam zdeponowane troche gotówki
    (to nie dla mnie :-( )

    Całkiem całkiem jest również w LG - ale mniej oddziałów i tylko dwie darmowe
    wypłaty z Euronetu na miesiąc...

    Ukłony

    Q.

  • 3. Data: 2003-06-04 00:02:03
    Od: " Kay" <z...@N...gazeta.pl>

    > dostęp przez telefon również (w dodatku na darmową linię - 0 800),
    Rzeczywiście, wkrótce Millennium będzie chyba jednym z nielicznych z linią 0
    800...

    > Całkiem całkiem jest również w LG - ale mniej oddziałów i tylko dwie
    darmowe
    > wypłaty z Euronetu na miesiąc...
    Nie porównujmy - LG ma jednak bardziej okrojoną ofertę. Nie ma kredytówek.
    Gorsza oferta inwestycyjna...

    Pzdr

    Kay

  • 4. Data: 2003-06-04 06:35:03
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    > IMHO to Millepensja. ......

    Dokladnie uwazam tak samo, jakis czas temu wkurzony na poziom uslug w
    Millennium chcialem zamknac defintywnie MillePensje, dziwnym trafem zmian w
    tym banku w ostatnim czasie ow rachunek stal sie jedna z ciekawszych i
    tanszych ofert na rynku, czesto korzystam z zagranicznych bankomatow i VE
    Millennium sprawdza sie tu doskonale a 10 darmowych wyplat w m-cu z
    bankomatu normalnemu uzytkownikowi chyba wystarcza.
    dx

  • 5. Data: 2003-06-04 11:57:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://www.nordeabank.pl/pl/article/5059.html#25

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 6. Data: 2003-06-04 12:41:03
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    napisał w wiadomości news:bbkmms$kt7$1@news.onet.pl...
    > http://www.nordeabank.pl/pl/article/5059.html#25

    Ale mnie to ubawilo:
    Czy jako lider bankowości elektronicznej bank wprowadzi konta internetowe
    dla klientów instytucjonalnych?

    Lider???

    ROTFL!

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 7. Data: 2003-06-04 13:44:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kazimierz wrote:
    > Lider???

    Jak Nordea Bank dostal swego czasu nagrde za najlepsze konto dla VIPa,
    w ktorym dostepna bylo tylko VE - to mnei juz nic nie zdziwi ;)

  • 8. Data: 2003-06-04 23:19:05
    Od: "ZyLTaN" <z...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > Millennium sprawdza sie tu doskonale a 10 darmowych wyplat w m-cu z
    > bankomatu normalnemu uzytkownikowi chyba wystarcza.

    To znaczy, że według ciebie nastąpiła poprawa w jakości obsługi w Millennium?
    A z ich Millenetu również jesteż zadowolony?

    Pozdr

    ZyLTaN

  • 9. Data: 2003-06-05 08:13:16
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik ZyLTaN napisał:

    > To znaczy, że według ciebie nastąpiła poprawa w jakości obsługi w Millennium?
    > A z ich Millenetu również jesteż zadowolony?

    Jako wieloletni i wierny niewiadomodlaczego klient BG, BIG BG i
    Millenium musze powiedziec, ze jest coraz lepiej. A od kiedy ruszyl
    Millenet jest juz bardzo dobrze. Co prawda caly czas nie podoba mi sie
    poziom zabezpieczen w Millenecie (dwa hasla i limity), ale jakos z tym
    zyje i rece juz mi nie lataja, jak cos w nim robie ;-)))

    Bartol

  • 10. Data: 2003-06-05 13:04:01
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol"
> [...]
    > poziom zabezpieczen w Millenecie (dwa hasla i limity), ale jakos z tym
    > zyje i rece juz mi nie lataja, jak cos w nim robie ;-)))

    czy maz tez po BG takie konto z kapitalizacja dzienna?
    u mnie w tym tygodniu kapitalizacje zatrzymali i nie mowia dlaczego - moze
    wiesz?
    *** blad ***