-
11. Data: 2002-09-29 17:50:09
Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>
Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
news:an7dhr$pa4$1@news.onet.pl...
> Na VC mam numer 22 / 548 9990 pod nim info o 22 / 52 11 222.
Na AmExie jest 22/5211221 i drugi 0800.. wiec tyko pod call center sie mozna
dodzwoni, a przy nieaktywnej MilleLini nic nie da sie zalatwic. :(
> Na karcie "Informatora o sposobach zastrzegania kart VISA Millennium" mam
22
> / 52 11 222
>
W Informatorze AmExa taz jest taki podany - ale tez powinni go podac na
karcie :-/
--
JaKi
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
12. Data: 2002-09-29 18:26:49
Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
Od: "minik" <m...@m...net>
> Na AmExie jest 22/5211221 i drugi 0800.. wiec tyko pod call center sie
mozna
> dodzwoni, a przy nieaktywnej MilleLini nic nie da sie zalatwic. :(
>
> W Informatorze AmExa taz jest taki podany - ale tez powinni go podac na
> karcie :-/
Masz pH Jareczq =)
-
13. Data: 2002-09-29 18:31:47
Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>
Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
news:an7gmc$2sc$1@news.onet.pl...
> Masz pH Jareczq =)
>
Miniczq bo zabiore grabki i sie skonczy ;P
--
JaKi
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
14. Data: 2002-09-29 18:34:13
Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
Od: "minik" <m...@m...net>
> Miniczq bo zabiore grabki i sie skonczy ;P
A wiaderko zostawiasz dla mnie? =)
-
15. Data: 2002-09-30 07:21:11
Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>
"minik" <m...@m...net> wrote in message news:an7dam$ols$1@news.onet.pl...
> Teraz kompletnie nie wiem o co ci chodzi.
> "Zastrzeganie a call center to nie to samo" - absolutnie prawda, w zwiazku
z
> tym:
> zastrzeganie kart - 022...
> call center/infolinia - 0 801
W tym, że Wojtek chciał zasięgnąć informacji a nie zastrzec kartę. Po kiego
grzyba pisać jako zaletę dla Millennium posiadanie numeru i 080x i
stacjonarnego skoro to dwa inne numery? W większości banków (normalnych)
dodzwaniasz się w to samo miejsce - i jest to normalne. Upór w bronieniu
dostępu telefonicznego do Millennium w wykonaniu niektórych osób przeszedł
tu już dawno zdrowy rozsądek. Nawet w ePKO można pogadać przez telefon z
operatorem bez żadnych dodatkowych opłat.
K. Kowalski
-
16. Data: 2002-09-30 07:38:03
Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>
> Upór w bronieniu
> dostępu telefonicznego do Millennium w wykonaniu niektórych osób przeszedł
> tu już dawno zdrowy rozsądek.
Nie moga przeciez bronic dostepu przez inet :-)))
> Nawet w ePKO można pogadać przez telefon z
> operatorem bez żadnych dodatkowych opłat.
>
> K. Kowalski
Taaa, tyle ze ePKO oprocz telefonu ma tez inet :DDD
Witek
-
17. Data: 2002-09-30 10:10:59
Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
Od: "minik" <m...@m...net>
> W tym, że Wojtek chciał zasięgnąć informacji a nie zastrzec kartę. Po
kiego
> grzyba pisać jako zaletę dla Millennium posiadanie numeru i 080x i
> stacjonarnego skoro to dwa inne numery? W większości banków (normalnych)
> dodzwaniasz się w to samo miejsce - i jest to normalne. Upór w bronieniu
> dostępu telefonicznego do Millennium w wykonaniu niektórych osób przeszedł
> tu już dawno zdrowy rozsądek. Nawet w ePKO można pogadać przez telefon z
> operatorem bez żadnych dodatkowych opłat.
Infolinia: 0 801 12 1000 + stacjonarny *21
0800 zastrzeganie + info dla aktywnej bankolinii
*22 - zastrzeganie kart
Szukacie dziru w calym.
-
18. Data: 2002-09-30 12:18:09
Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>
"minik" <m...@m...net> wrote in message news:an980r$f0q$1@news.onet.pl...
> Infolinia: 0 801 12 1000 + stacjonarny *21
> 0800 zastrzeganie + info dla aktywnej bankolinii
> *22 - zastrzeganie kart
>
> Szukacie dziru w calym.
plonk warning
K. Kowalski
-
19. Data: 2002-09-30 15:46:49
Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
Od: "minik" <m...@m...net>
> plonk warning
>
> K. Kowalski
Podobno ludzie inteligentni nie obrazaja sie o prawde =)))
-
20. Data: 2002-10-01 07:48:20
Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>
"minik" <m...@m...net> wrote in message news:an9rml$9hq$1@news.onet.pl...
> Podobno ludzie inteligentni nie obrazaja sie o prawde =)))
Nie obrażam się miniku - mam nadzieję, że jednak rozumiesz ideę plonka. Po
prostu nużą mnie powoli Twoje listy, które w 50% przypadków niczego
istotnego dla pbb nie wnoszą. Gdzie analizy, przemyślenia, uwagi,
spostrzeżenia itd? Malutko tego :-)))
Ja Ci piszę, że nie pogadasz z operatorem w Millennium o swoim koncie bez
haraczu, a Ty mi z uporem maniaka podajesz numery, które doskonale znam -
nie chce się czytać na co się odpisuje? :-) Walka o pierwsze miejsce w
ilości wysłanych postów? ;-)
O, tak sobie przeglądm Twoje listy - przedstawie kilka (subiektywnie
wybranych :-) w CAŁOŚCI!
"Masz pH Jareczq =)"
"Potwierdzam."
"Myslal indyk o niedzieli..."
...
K. Kowalski