  • 1. Data: 2007-02-23 17:10:56
    Temat: [Millennium] Kiedy księgują wpłaty na KK ?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Kiedy mam szansę zobaczyć na koncie karty przelew puszcony dziś rano (I
    sesja) ?
    KJ

    God created a few perfect heads. The rest he covered with hair.

  • 2. Data: 2007-02-23 18:05:23
    Temat: Re: [Millennium] Kiedy księgują wpłaty na KK ?
    Od: darek <b...@h...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Kiedy mam szansę zobaczyć na koncie karty przelew puszcony dziś rano (I
    > sesja) ?
    > KJ

    Prawdopodobnie w poniedzialek ale data wplywu bedzie dzisiejsza wiec
    spokojnie. Nawet wewnetrzne przelewy na rk karty nie sa u nich widoczne
    online.
    darek

  • 3. Data: 2007-02-23 18:07:51
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Kiedy mam szansę zobaczyć na koncie karty przelew puszcony dziś rano (I
    > sesja) ?
    > KJ

    Jutro.

  • 4. Data: 2007-02-23 21:11:31
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnetu810.p9s.kjonca@kjonca.kjonca...

    > Kiedy mam szansę zobaczyć na koncie karty przelew puszcony dziś
    > rano (I
    > sesja) ?
    > KJ

    Pisza Ci calkowita nieoprawde. Dzis go zobaczysz, w okolicach
    19:30 powinien juz byc widoczny.

    marekz

  • 5. Data: 2007-02-23 21:30:47
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Feb 2007 22:11:31 +0100,
    osoba podpisana: MarekZ <m...@w...irc.pl>
    napisała:
    [...]
    > Pisza Ci calkowita nieoprawde. Dzis go zobaczysz, w okolicach
    > 19:30 powinien juz byc widoczny.
    Był. :)
    NIe wiem co prawda, czy o 19:30 ale nieco później już był.
    KJ

    Q: How do you shoot a pink elephant?
    A: Twist its trunk until it turns blue, then shoot it with
    a blue-elephant gun.

  • 6. Data: 2007-02-24 12:31:46
    Od: "skorz" <s...@m...nie>

    Użytkownik "darek" <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Nawet wewnetrzne przelewy na rk karty nie sa u nich widoczne online.

    To się zmieniło niedawno - w dni robocze w godzinach dziennych przelew widać
    od razu i w historii rachunku i w szczegółach karty.

    pzdrwm
    skorz

  • 7. Data: 2007-02-25 09:33:41
    Od: "darek" <d...@o...pl>

    Użytkownik "skorz" napisał w wiadomości
    > To się zmieniło niedawno - w dni robocze w godzinach dziennych przelew
    > widać od razu i w historii rachunku i w szczegółach karty.

    U mnie niestety tak nie działa, spłata zadłużenia z r-ku (mllekonto) w
    najlepszym razie widoczna jest na rachunku karty po ok 12h.
    darek

  • 8. Data: 2007-02-25 10:20:24
    Temat: Re: Kiedy księgują wpłaty na KK ?
    Od: d...@o...pl

    On 24 Lut, 13:31, "skorz" wrote:

    > To się zmieniło niedawno - w dni robocze w godzinach dziennych przelew widać
    > od razu i w historii rachunku i w szczegółach karty.

    No u mnie tak cudownie nie jest. Przelew z millekonta na r-k karty
    widoczny jest w najlepszym razie po 12h na rachunku docelowym.

    darek

  • 9. Data: 2007-02-26 12:19:01
    Od: "skorz" <s...@m...nie>

    Użytkownik "darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie niestety tak nie działa, spłata zadłużenia z r-ku (mllekonto) w
    > najlepszym razie widoczna jest na rachunku karty po ok 12h.

    Specjalnie dla Ciebie sprawdziłem teraz - dokonałem splaty, po kliknięciu na
    listę kart kredytowych limit był odnowiony - całość zajęła jakieś 3 minuty.
    Więc chyba mamy różne milleniumy ;)

    pzdrwm
    skorz

  • 10. Data: 2007-02-26 17:17:28
    Od: darek <b...@h...pl>

    skorz napisał(a):

> [...]
    kliknięciu na
    > listę kart kredytowych limit był odnowiony - całość zajęła jakieś 3

    Hehe, ja specjalnie dla siebie sprawdzilem dzis rano i niestety do tej
    pory limit nie zostal powiekszony. No coz, sa rowni i rowniejsi a ja juz
    do dziwnych zachowan Millennium dot. obslugi rachunku KK, zawyzonych
    blokad itp sie przyzwyczailem, niestety :-)

    pozdrawiam,
    darek