  • 1. Data: 2009-03-03 21:44:47
    Temat: [Millennium] Zaplac podatek karta
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Millennium ponownie w tym roku zorganizowalo akcje zaplaty podatku z limitu
    KK. Mozna rozlozyc splate na 5 lub 10 rat, oprocentowanie nominalne 12,9%.
    Jak pisza w ulotce dolaczonej do wyciagu, rozlozenie na raty jest
    opcjonalne, wiec mozna dokonac platnosci i splacic ja bezkosztowo w grace
    periodzie. Ja niestety nie skorzystam z oferty, bo waznosc mojej karty
    konczy sie 30.04, ale moze komus sie przyda ta informacja.

    MK

    PS. Podoba mi sie ta akcja, szkoda ze Amex zepsul karte, bo gdyby nie to
    pewnie pozostalbym jeszcze z Mille.

  • 2. Data: 2009-03-03 21:51:28
    Temat: Re: [Millennium] Zaplac podatek karta
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Ja niestety nie skorzystam z oferty, bo waznosc mojej karty konczy sie
    > 30.04, ale moze komus sie przyda ta informacja.

    O kurcze, a w jaki sposób jedno z drugim jest związane?

    marekz

  • 3. Data: 2009-03-03 21:57:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message

    > O kurcze, a w jaki sposób jedno z drugim jest związane?

    Place podatki ostatniego dozwolonego dnia, a 30.04 umowa zostanie
    rozwiazana, wiec cale zadluzenie bede musial tego dnia spacic, czyli dla
    mnie nie ma sesnu taka transakcja ;)

    MK

    HINT: "ta informacja" = informacja o mozliwosci zaplaty podatku z limitu do
    KK

  • 4. Data: 2009-03-03 22:27:43
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Place podatki ostatniego dozwolonego dnia, a 30.04 umowa zostanie
    > rozwiazana, wiec cale zadluzenie bede musial tego dnia spacic, czyli dla
    > mnie nie ma sesnu taka transakcja ;)

    A nie do końca grace periodu trzeba będzie spłacić? Wtedy byś 25 maja
    dopiero efektywnie to zapłacił.

    marekz

  • 5. Data: 2009-03-03 22:30:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > A nie do końca grace periodu trzeba będzie spłacić? Wtedy byś 25 maja
    > dopiero efektywnie to zapłacił.

    Niestety nie... Trzeba przed rozwiazaniem umowy. Teoretycznie moglbym
    dokonac przelewu np.29 kwietnia, a nawet 1-szego, a umowe wypowiedziec 30
    kwietnia, termin wypowiedzenia jest 30 dniowy, wiec daloby sie przesunac do
    konca GP. Moze nawet to rozwaze...

    MK

  • 6. Data: 2009-03-03 22:39:18
    Temat: Re: Zaplac podatek karta
    Od: d...@g...com

    On 3 Mar, 23:30, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Niestety nie... Trzeba przed rozwiazaniem umowy.

    Hmmmm, wypowiadałem już kilka kart i zawsze było standardowo, czyli
    najbliższy wyciąg PO rozwiązaniu umowy plus termin spłaty podany na
    nim. Mille serio ma tak dziwnie?

  • 7. Data: 2009-03-03 22:47:23
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <d...@g...com> wrote in message
    f.googlegroups.com...

    Hmmmm, wypowiadałem już kilka kart i zawsze było standardowo, czyli
    najbliższy wyciąg PO rozwiązaniu umowy plus termin spłaty podany na
    nim. Mille serio ma tak dziwnie?

    Nie wiem czy to dziwnie, bo przeciez jak nie ma waznej umowy, to korzystasz
    z pozyczki bez umowy. Czemu mialbys splacac 25 dnia miesiaca, a nie 30-tego?
    Nie ma umowy to i nie ma takiej regulacji. mniejsza o to, taka informacje
    uzyskalem w oddziale i takie postepowanie jest dla mnie rozsadne.

    MK

  • 8. Data: 2009-03-03 22:49:00
    Od: d...@g...com

    --
    http://instalacje-gazowe-do-aut.pl - Wszystko o LPG!
    http://MeanderPark.pl - Wypoczynek w MeanderPark w Oravicach

  • 9. Data: 2009-03-03 22:58:25
    Od: d...@g...com

    On 3 Mar, 23:47, "MK" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > Nie ma umowy to i nie ma takiej regulacji. mniejsza o to, taka informacje
    > uzyskalem w oddziale i takie postepowanie jest dla mnie rozsadne.

    Właściwie to jak wypoiadasz umowę to jest termin wypowiedzenia. Ale
    można zapewne wypowiedzieć bez terminu - nie wiem jak na to
    regulamin.

    Tak czy inaczej ja zawsze dostawałem do podpisania coś, co miało
    postać podobną do tej, jaką ostatnio dostałem w bzwbk (to byo
    jednocześnie samo wypowiedzenie):

    "Rezygnacja z używania karty i wypowiedzenie umowy o udzielenie
    kredytu i wydanie płatniczej karty kredytowej".

    Dalej:

    "[...] Jednocześnie zobowiązuję się do spłaty całości zadłużenia [...]
    powstałego w związku z wykonywaniem Umowy [...] o karty kredytowej
    [...] w ciągu 30 dni od daty podpisania tego oświadczenia [...]"

    I dalej

    "W przypadku niewywiązania się z powyższego zobowiązania przyjmuję do
    wiadomości, że Bank ma prawo do wszczęcia postępowania windykacyjnego
    [...]".

    So, nie wiem czy taki spośob postępowania nie jest jednak
    sensowniejszy - dostaję czas na normalną spłatę karty: bank ufa mnie,
    a ja jemu. I tak to było już w pekao, multi, ing, citi, bph (tyle, że
    tam np. był amowa właśnie o ostatnim wyciągu). Niebawem będę zamykał
    kolejną kartę od Multi i ing - zobaczymy, czy coś się zmieniło.

  • 10. Data: 2009-03-03 23:25:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    d...@g...com wrote:

    > Hmmmm, wypowiadałem już kilka kart i zawsze było standardowo, czyli
    > najbliższy wyciąg PO rozwiązaniu umowy plus termin spłaty podany na
    > nim. Mille serio ma tak dziwnie?

    A bo ja wiem co to jest standardowo.
    Po wypowiedzeniu karty owszem posługiwać się nią nie mogłem, ale wyciągi
    przychodziły jak zawsze z kwotą minimalną do spłaty aż do spłacenia całości.