  • 1. Data: 2005-05-15 13:19:19
    Temat: [Millennium] Zmiany w wyplatach z bankomatow
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    Teraz przy wyplacie gotowki z bankomatow Millennium lub Euronetu w
    pierwszej kolejnosci wydawana jest karta, a potem gotowka, czyli
    odwrotnie, niz bylo do tej pory, a tak samo jak w innych bankach.

    Przyzwyczailem sie juz do tego, a oni zmieniaja :)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2005-05-15 13:46:30
    Temat: Re: [Millennium] Zmiany w wyplatach z bankomatow
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    Radoslaw Dabrowski wrote:
> [...]
    > odwrotnie, niz bylo do tej pory, a tak samo jak w innych bankach.
    >
    > Przyzwyczailem sie juz do tego, a oni zmieniaja :)

    a nie lepiej płacić kartą zamiast pobierać gotówkę ? ja na przykład
    pobieram gotówkę w kwocie około 400 zł raz na dwa miesiące a za resztę
    płacę kartą

  • 3. Data: 2005-05-15 14:41:34
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    firma mm <f...@g...pl> wrote:
    > a nie lepiej płacić kartą zamiast pobierać gotówkę ? ja na przykład
    > pobieram gotówkę w kwocie około 400 zł raz na dwa miesiące a za resztę
    > płacę kartą

    A ja wyciagam kase kiedy mi jest potrzebna i nie lubie za duzo miec gotowki
    przy sobie.
    A karta wszedzie nie zaplace...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-05-15 19:10:45
    Od: "chrabcio" <S...@s...pl>

    Użytkownik "firma mm" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a nie lepiej płacić kartą zamiast pobierać gotówkę ? ja na przykład
    > pobieram gotówkę w kwocie około 400 zł raz na dwa miesiące a za resztę
    > płacę kartą

    ja np 435.77 raz na 57 i pół dnia

    --
    chrabcio

  • 5. Data: 2005-05-16 07:10:04
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > a nie lepiej płacić kartą zamiast pobierać gotówkę ? ja na przykład pobieram
    > gotówkę w kwocie około 400 zł raz na dwa miesiące a za resztę płacę kartą

    To zaplac np. w Selgros Cash & Carry karta :)

    Pozdrawiam
    Radek