-
1. Data: 2007-09-09 07:32:31
Temat: Re: Millennium - coraz ciekawiej
Od: krzysztofsf <k...@w...pl>
On 9 Wrz, 09:23, Mithos <f...@a...pl> wrote:
>
> Natomiast obsluga poza standardowymi godzinami pracy na infolini jest, w
> wiekszosci bankow (w niektorych to nawet w normalnych godzinach), zwykle
> zenujaca. Nikt sie w niczym nie orientuje i jedyne co polecaja to
> zadzwonic "dnia roboczego po 9 kiedy bedzie specjalista". Istnieje wiec
> szansa, ze nawet jesli z kims bys sie polaczyl to nic bys sie nie
> dowiedzial.
Na infolinii jednego z bankow tak kolo 23-ej rozmowca przyznal mi
sie, ze w nocy to oni praktycznie moga tylko zastrzegac karty i
niewiele wiecej.
Natomiast taka stala przerwa w odbieraniu wszelkich zgloszen od
polnocy do rana jest bardzo nieciekawa, chyba, ze w tym czasie dziala
numer oficjalnie sluzacy tylko do zastrzegania kart.
-
2. Data: 2007-09-09 14:35:54
Temat: Re: Millennium - coraz ciekawiej
Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
krzysztofsf pisze:
> Natomiast taka stala przerwa w odbieraniu wszelkich zgloszen od
> polnocy do rana jest bardzo nieciekawa, chyba, ze w tym czasie dziala
> numer oficjalnie sluzacy tylko do zastrzegania kart.
Odrębny numer nie jest potrzebny. Na tym samym numerze w IVR jest opcja
"zastrzeganie karty", która pewnie kieruje do konsultantów dyżurujących
całą dobę.
Mnie w zasadzie nie chodzi o to, że żywa obsługa w nocy śpi, ale o fakt
jakiegokolwiek braku informacji o zmianach. Jakiś czas temu było 24/7.
TeleMillennium jest też ciekawostką pod innym względem - jest to jedna z
niewielu w PL linii (o ile nie jedyna?), w której wypowiedzi są
"pozlepiane" ze słów nagranych przez lektora. Brzmi to conajmniej
strasznie, ale cóż - bank zarobił 2kPLN na lektorze... Ja rozumiem takie
rozwiązanie w miejscu, gdzie IVR i zapowiedzi się często zmieniają. Ale
tu nie zmienia się praktycznie w ogóle. :-)))
-
3. Data: 2007-09-09 16:20:44
Temat: Re: Millennium - coraz ciekawiej
Od: "Slavekk " <s...@g...pl>
Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał(a):
> krzysztofsf pisze:
>
> > Natomiast taka stala przerwa w odbieraniu wszelkich zgloszen od
> > polnocy do rana jest bardzo nieciekawa, chyba, ze w tym czasie dziala
> > numer oficjalnie sluzacy tylko do zastrzegania kart.
>
> Odrębny numer nie jest potrzebny.
To już może zostaw bankowi do oceny czy jest potrebny...;-)
W każdym razie odrębny numer do zastrzegania kart jest i funkcjonuje 24/7
> TeleMillennium jest też ciekawostką pod innym względem - jest to jedna z
> niewielu w PL linii (o ile nie jedyna?), w której wypowiedzi są
> "pozlepiane" ze słów nagranych przez lektora. Brzmi to conajmniej
> strasznie, ale cóż - bank zarobił 2kPLN na lektorze... Ja rozumiem takie
> rozwiązanie w miejscu, gdzie IVR i zapowiedzi się często zmieniają. Ale
> tu nie zmienia się praktycznie w ogóle. :-)))
Tu się po prostu czepiasz.
Analogicznie brzmi IVR w Plusie, tak samo brzmiał w Idei (teraz nie uzywam
to nie wiem co w orendżu)
Skoro IVR odczytuje stany rachunków i numery kart to IMO MUSI być właśnie
tak zrobione.
Slawek
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
4. Data: 2007-09-09 16:50:54
Temat: Re: Millennium - coraz ciekawiej
Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
Slavekk pisze:
> Tu się po prostu czepiasz.
> Analogicznie brzmi IVR w Plusie, tak samo brzmiał w Idei (teraz nie uzywam
> to nie wiem co w orendżu)
> Skoro IVR odczytuje stany rachunków i numery kart to IMO MUSI być właśnie
> tak zrobione.
Ale ja nie mówię o kwotach/liczbach/datach, bo to oczywiste. Posłuchaj
jak automat wymawia zwykłe zdania. :-)))) Tam leci WSZYSTKO (poza
kilkoma wyjątkami) z generatora.
-
5. Data: 2007-09-09 16:54:37
Temat: Re: Millennium - coraz ciekawiej
Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
Slavekk pisze:
> Tu się po prostu czepiasz.
> Analogicznie brzmi IVR w Plusie, tak samo brzmiał w Idei (teraz nie uzywam
> to nie wiem co w orendżu)
> Skoro IVR odczytuje stany rachunków i numery kart to IMO MUSI być właśnie
> tak zrobione.
Ale ja nie mówię o kwotach/liczbach/datach, bo to oczywiste. Posłuchaj
jak automat wymawia zwykłe zdania. :-)))) Tam leci WSZYSTKO (poza
kilkoma wyjątkami) z generatora - każde słowo osobno.
np. "szybka" "pożyczka" "oraz" "inne" "produkty" "i" "usługi" "banku" :-)