  • 11. Data: 2004-12-20 15:49:30
    Temat: Re: Millennium czy BPH - zdolnosc kredytowa.
    Od: e...@o...pl

  • 12. Data: 2004-12-20 15:54:51
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-20 16:47, kiedy e...@o...pl
    napisał(a) co następuje:

    > miesiace..

    > ZNAJOMY MUSIAŁ MIEĆ JAKIŚ DUŻY PROBLEM, JEZELI AZ TAK DŁUGO TO TRWAŁO!

    > WCALE TO, ZE KTOŚ DOSTANIE DECYZJĘ SZYBCIEJ NIŻ W 7 DNI NIE JEST UZALEZNIONE
    > OD DZIAŁALNOSCI EXPANDERA TYLKO OD DOBREJ WOLI ANALITYKÓW BPH!

    Wszystko pięknie, tylko dlaczego tak krzyczysz?

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*

  • 13. Data: 2004-12-20 22:55:36
    Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ZNAJOMY MUSIAŁ MIEĆ JAKIŚ DUŻY PROBLEM, JEZELI AZ TAK DŁUGO TO TRWAŁO!

    problemy? fakt, problemem byl wlasnie czas..i brak kompetencji pracownikow,
    ktorym nie spieszylo sie np z uswiadamianiem czego akurat w danej chwili
    zabraklo..
    Mam nadzieje, ze to odrebny przypadek, bo sama czaje sie na kredyt, ale za 7
    dni napisze ponownie i powiem Wam czy innej znajomej mi osobie rozpatrzyli
    wniosek w 7 dni..
    ;-)

    --
    Pozdrawiam - T0SIA
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 14. Data: 2004-12-21 13:31:04
    Od: e...@o...pl

> [...]
    > dni napisze ponownie i powiem Wam czy innej znajomej mi osobie rozpatrzyli

    braków formalnych. Fakt, czasami czas oczekiwania uzależniony jest także od
    samych, przepracowanych doradców, dlatego proponuję ubieganie się o kredyt nie
    w wiodącym Oddziale BPH w mieście w którym mieszkasz- gdzie jest sporo
    klientów - tylko wybrać mniejszą placówkę BPH, gdzieś na uboczu miasta - tam
    doradcy mają nieco wiecej czasu.

    Pozdrawiam

    E.G.