  • 11. Data: 2002-12-19 17:45:01
    Temat: Re: Millennium oszukuje
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ss" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ats7pl$68t$1@news.gazeta.pl...

    > Znowu jakaś enigma,lepiej opisz o co chodziło?

    Nie zgadzała się wysokość naliczonych odsetek,
    od zakończonej lokaty.
    Joker

  • 12. Data: 2002-12-20 08:08:24
    Od: "CEzar" <a...@w...pl>

    Mnie potracili za karte której nie wziąłem (B.Gdański ) i nie pokwitowałem;
    bo nie chciałem przejść do Millenium.
    Brak odpowiedzi na pismo (polecony),
    Podam ich chyba do sądu za kradzież :)
    CEzar

  • 13. Data: 2002-12-20 09:58:04
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    > Mnie potracili za karte której nie wziąłem (B.Gdański ) i nie
> [...]

    Mam podobne problemy, dział reklamacji milczy od 10 lipca br - co dalej ?
    Czy macie namiary na rzecznika Millennium ?
    dx

  • 14. Data: 2002-12-20 11:00:41
    Od: "CEzar" <a...@w...pl>

    Użytkownik "dx" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > pokwitowałem;
    >
    > Mam podobne problemy, dział reklamacji milczy od 10 lipca br - co dalej ?
    > Czy macie namiary na rzecznika Millennium ?
    > dx

    A coś takiego:
    pobrany kredyt z konta (konto koleżanki, kredyt innej osoby, kwota też) i
    tak 2 razy??)
    Zwrócili po 3 dniach
    CEzar

  • 15. Data: 2002-12-21 08:51:21
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Micho" napisał w wiadomości ...

    > a ty byś wysyłał 100,39 pln za granice?
    > zastanów się najpierw

    Tyle osób na liście pyta o możliwość założenia
    konta za granicą.. Myślisz może, że wszyscy
    mają więcej kasy????