  • 11. Data: 2002-08-07 17:34:13
    Temat: Re: Millennium vs mBank
    Od: ".:jazoo:." <j...@i...pl>

    > no nie, myślę że są świadomi swojej wielkiej porażki na tym
    > polu i pracują nad tym, myślę że przyszły rok jak tego nie uruchomią
    > to będzie już żenada, (mam na myśli dobrze dopracowany system a nie jakieś
    > protezy ;-))
    już wszedł dostęp do rachunku przez net! Co prawda nie jest to szczyt
    możliwości,
    tylko coś w rodzaju HomeCash`a (czyli najpierw instalacja softu na maszynie
    klienta),
    ale już jest... jeszcze nie testowałem, bo najpierw trzeba zgłosić "chęć"
    dostępu
    on-line i dopiero po kilku dniach dostaje się płytkę z programem
    instalacyjnym, ale
    już to uczyniłem ;-)))
    Zatem potestujemy i zdamy sprawozdanko ;-)
    .:jazzoo:.