  • 11. Data: 2003-06-17 10:20:56
    Temat: Re: Millennium zabral pieniadze
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości
    news:bcml4i$72g$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]

    Bla, bla...
    Korzystam i z jednego i drugiego i jednoznacznie zauwazam ( to sa tylko moje
    odczucia !!!), ze coraz bardziej jestem zadowolony z Millennium i coraz
    mniej z mBanku, nie ma sensu dyskusja, ktory lepszy - gdyby oba byly rownnie
    dobre zapewne z jednego z nich zrezygnowalbym....
    Mowienie teraz o Millennium jako o najgorszym na rynku jest sporym
    naduzyciem a pomijajac juz ta kwestie to i tak dla 100 tys. Kowalskich nawet
    relatywnie najgorszy moze byc najlepszym, wszystko zalezy od potrzeb,
    profilu, etc..
    dx

  • 12. Data: 2003-06-17 11:23:37
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Tak to bywa jak się korzysta z usług najgorszego banku w Polsce.
    > Pozdrawiam
    > Szymon

    oj glupis.

  • 13. Data: 2003-06-17 11:27:39
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > Zapewne tyle co Ty wiesz o mBanku ;-P

    mBank, przy wzroscie ilosci klientow raczej nie zwieksza obsady. po czym
    wnioskuje ? po tym, ze zalatwienie banalnych spraw trwa coraz dluzej. opinia
    o rachunku - 2 tygodnie. w mille zamowienie dokumentu przez net i dostanie
    go do swojej skrzynki pocztowej - 3 dni - a dokument jest z pieczatka i
    podpisem.

    cenie mbank gdy nie mam kontaku z nikim stamtad bo wiem, ze zalatwienie
    dupereli przez osobe trwa za dlugo.

  • 14. Data: 2003-06-17 18:04:32
    Od: "PPP" <p...@w...pl>

    Masz jakieś problemy ze sobą?

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 15. Data: 2003-06-17 20:12:58
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Tue, 17 Jun 2003 13:27:39 +0200, "WaSyL"
    <w...@r...clubbing.pl> wrote:

    >cenie mbank gdy nie mam kontaku z nikim stamtad bo wiem, ze zalatwienie
    >dupereli przez osobe trwa za dlugo.

    mi zgubili mój wniosek do polecenia zapłaty - miałem wysłać raz
    jeszcze - na poprzednim nie zgadzał się wzór podpisu, bo zamiast
    pełnego imienia był tylko inicjał (albo odwrotnie). Po dwóch
    tygodniach od wysłania listu dostałem telefon z jakiegoś departamentu,
    co to takiego przysłałem i dlaczego do nich, i że powinno to trafić
    gdzieś indziej, ale że w takim razie oni to już prześlą dalej, no i to
    było jakieś półtorej miesiąca temu... Dałem sobie już spokój z
    testowaniem tych usług mBanku które wymagają interwencji człowieka...

    Przy zamawianiu karty kredytowej ostatnimi czasy próbowałem wyjaśnić
    sprawę mojego polecenia zapłaty z panią na telefon:) ale było już po
    15 czy 16, i nie pracował już odpowiedni departament, i kazała mi
    zadzwonić następnego dnia. Bo niestety, nie mogłem jej zgłosić tego
    problemu i o nim zapomnieć - dlaczego? Ano dlatego, że system to oni
    mają dobry, no ale ten element ludzki.. ;)

  • 16. Data: 2003-06-17 22:26:34
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl>

    :

> [...]
    > relatywnie najgorszy moze byc najlepszym, wszystko zalezy od potrzeb,

    Hej.
    Ja też korzystam z obu tych banków (i jeszcze trzeciego). mBanku używam
    prywatnie i ew. zastrzeżenia nie dotyczą Millenium. A więc o Millenium (konto
    Stowarzyszenia czyli firmowe):
    1. Rezygnację z ubezpieczenia VE składałem trzykrotnie (pierwszy raz zaraz po
    tym jak przysłali mi info, że będę to miał jak nie przyjdę i nie odwołam -
    hehe). Po trzecim pisemnym (drugim na specjalnym formularzu) razie udało się
    zablokowac tę funkcję, ale kasy za te 10 miesięcy nie oddali.
    2. Przelewy z zagranicy (UE). Na kilkadziesiąt (20-30) przelewów nie dotarło
    kilkanascie. Wracały do nadawców a ci byli obciążani prowizjami przez BIG (6
    funtów albo 10 euro albo i nie były)!!! jako że niby wysłali na złe konto.
    Weryfikowalismy w Millenium kilogramy druków, które Ci goscie wysępiali ze
    swoich banków i na nich wszystko bylo OK. Swifty, nr konta, waluty itp. Do
    dziś (mija już prawie 8 miesięcy dobijania się o wyjasnienie) - nie ma
    informacji dlaczego tak się działo. Z kwitów, ktore mam z obcych banków
    wynika, że pieniądze odbijał BIG. BIG mi swoich racji nie przedstawił jak
    dotąd. Rzecz się dzieje już rok. Teraz organizuję drugą taką imprezę
    (konferencję naukową), gdzie będą kolesie z UE i zrezygnowałem z przedpłat,
    bo to wstyd.
    3. 1 zł. za wydruk w bankomacie ostatnich 10 operacji. Można się sturlać ze
    śmiechu. To samo za wypłatę we WŁASNYM bankomacie (jak jeszcze miałem tam
    prywatne konto to też kazali płacić - we WŁASNYM!!!).
    4. Od stycznia 2002 tak często zmieniały się zasady pobierania comiesięcznych
    prowizji, że wymiękłem.

    Jeżeli część tych informacji jest przeterminowana, to chętnie o tym poczytam,
    stan mojej wiedzy zatrzymał się na mniej więcej grudniu 2002.

    Pokażcie mi drugi taki bank.
    Pozdrawiam
    Szymon Bzoma

  • 17. Data: 2003-06-17 22:27:35
    Od: n...@p...onet.pl

    > cenie mbank gdy nie mam kontaku z nikim stamtad bo wiem, ze zalatwienie
    > dupereli przez osobe trwa za dlugo.

    Bo mBank to bank wybitnie samoobsługowy, więc zadowolonym można być
    na tyle, na ile można się samemu (szybko i sprawnie)obsłużyć ;)))

  • 18. Data: 2003-06-18 05:45:35
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    Ja nie bronie Millennium! Mowiac, ze cos sie poprawia nie oznacza, ze jest
    dobrze.....

> [...]
    się
    > zablokowac tę funkcję, ale kasy za te 10 miesięcy nie oddali.

    Mi sie udalo od razu ale przyznaje, ze reklamacje w Millennium moga
    przyprawic o zawrot glowy.

    > 2. Przelewy z zagranicy (UE). Na kilkadziesiąt (20-30) przelewów nie
    dotarło....

    No to chyba jeszcze wieksze klopoty mialem w BZWBK.

> [...]
    > śmiechu. To samo za wypłatę we WŁASNYM bankomacie (jak jeszcze miałem tam
    > prywatne konto to też kazali płacić - we WŁASNYM!!!).

    W czesci rachunkow obecnie za darmo - wyplaty, nie wiem jak z nic nie
    mowiacym poza kwotami wydrukiem 10 ostatnich transakcji w bankomacie,
    uruchomiony Millenet niweluje to.

    > 4. Od stycznia 2002 tak często zmieniały się zasady pobierania
    comiesięcznych
    > prowizji, że wymiękłem.
    W czesci rachunkow prowizje znacznie zmniejszono, w chwili obecnej np. w
    MillePensja rezygnujac z ubezpieczenia VE nie placisz praktycznie nic (
    bankolinia za free rowniez, pomijam oczywiscie przelewy, zlecenia itp.)

> [...]
    poczytam,
    > stan mojej wiedzy zatrzymał się na mniej więcej grudniu 2002.

    Mysle, ze spokojnie wiele bankow biorac pod uwage przytoczone przez Ciebie
    zastrzezenia wypadloby jesazcze bardziej blado, swoich typow nie bede tu
    podawal, choc jeden z nich juz wymienilem wyzej...
    Pozdrawiam,
    dx

  • 19. Data: 2003-06-18 12:01:42
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    WaSyL> Ja to sie turlam, ze w wiekszosci innych bankow wyplata za
    WaSyL> granica jest circa 10-15pln. a tu popatrz - 3.5

    Pewnie mają takich transakcji co kot napłakał. A żyją z tych wydruków po 1zł.

    --

    --w

  • 20. Data: 2003-06-18 12:03:51
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

> [...]
    > śmiechu. To samo za wypłatę we WŁASNYM bankomacie (jak jeszcze miałem tam
    > prywatne konto to też kazali płacić - we WŁASNYM!!!).

    Ja to sie turlam, ze w wiekszosci innych bankow wyplata za granica jest
    circa 10-15pln. a tu popatrz - 3.5