-
1. Data: 2002-09-18 10:16:23
Temat: [Millennium] zbytni brak formalnosci
Od: "blad" <b...@W...pl>
Zaskoczyl mnie Millennium uproszczeniem podejscia do klienta
- zmiana adresu korespondencyjnego - przychodze daje dowod dyktuje nowy
adres i do widzenia.
Zero papierkow i podpisow, jak dla mnie to az troche glupie gdy kazdy
operator moze tak sobie zmieniac dane klienta i nie ma na to zadnej
podkladki, ze wlasnie klient tak zadysponowal.
- to samo w BZWBK, dowod osobisty, wypisanie papierka, podpis i realizacja -
jakos sie pewniej czulem mimo, ze trzeba bylo wypelnic formularz
Wniosek - zbytni brak formalnosci nie jest w banku czyms pozytywnym ;-))
*** blad ***
-
2. Data: 2002-09-18 10:24:55
Temat: Re: [Millennium] zbytni brak formalnosci
Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
On Wed, Sep 18, 2002 at 12:16:23PM +0200, blad wrote:
> Zaskoczyl mnie Millennium uproszczeniem podejscia do klienta
> - zmiana adresu korespondencyjnego - przychodze daje dowod dyktuje nowy
> adres i do widzenia.
> Zero papierkow i podpisow, jak dla mnie to az troche glupie gdy kazdy
> operator moze tak sobie zmieniac dane klienta i nie ma na to zadnej
> podkladki, ze wlasnie klient tak zadysponowal.
Podobnie mialo to miejscy w rb - tyle ze nawet sie z domu nie ruszylem ;-)
Inna sprawa ze moglem to zrobic dopiero po pelnej weryfikacji.
> Wniosek - zbytni brak formalnosci nie jest w banku czyms pozytywnym ;-))
A ja tam tak wole. Bo co niby ten podpis zmienia? ;-)
--
--w
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki
-
3. Data: 2002-09-18 10:27:56
Temat: Re: [Millennium] zbytni brak formalnosci
Od: "WaSyL" <w...@c...pl>
"blad" <b...@W...pl> wrote in message
news:am9jor$gj6$1@news2.tpi.pl...
> Zaskoczyl mnie Millennium uproszczeniem podejscia do klienta
> - zmiana adresu korespondencyjnego - przychodze daje dowod dyktuje nowy
> adres i do widzenia.
> Zero papierkow i podpisow, jak dla mnie to az troche glupie gdy kazdy
> operator moze tak sobie zmieniac dane klienta i nie ma na to zadnej
> podkladki, ze wlasnie klient tak zadysponowal.
>
a co bys chcial ? ja zmienialem korespondecyjny adres po zalogowaniu do ivra
i pdoaniu wymaganych danych. bardzo to wygodne.
-
4. Data: 2002-09-18 10:42:43
Temat: Re: [Millennium] zbytni brak formalnosci
Od: "blad" <b...@W...pl>
Użytkownik "WaSyL"
> > Zero papierkow i podpisow, jak dla mnie to az troche glupie gdy kazdy
> > operator moze tak sobie zmieniac dane klienta i nie ma na to zadnej
> > podkladki, ze wlasnie klient tak zadysponowal.
> >
>
> a co bys chcial ? ja zmienialem korespondecyjny adres po zalogowaniu do
ivra
> i pdoaniu wymaganych danych. bardzo to wygodne.
dobra - ale wy obaj z Wojtkiem zostaliscie nagrani (zamiast papierka).
Czytalem gdzies ostatnio, ze wymyslili dla kontroli jakosci pracy call
center nawet zapamietywanie ekranow, ktore wywoluje operator - ma to
pozwolic na sprawdzenie jak sobie radzil ze zgloszonym problemem.
Po mojej wizycie myslicie ze zostal jakis slad w systemie - np to ze
operator xxx zmienil dane z wersji AAA na BBB?
Akurat zarowno BZWBK jak i Millennium maja taki sam system ICBS - w obu moje
rachunki sa po migracji ze starych systemow, ale procedury jakze różne
*** blad ***
-
5. Data: 2002-09-18 19:39:52
Temat: Re: [Millennium] zbytni brak formalnosci
Od: No Name <v...@w...pl>
> Akurat zarowno BZWBK jak i Millennium maja taki sam system ICBS - w obu moje
> rachunki sa po migracji ze starych systemow, ale procedury jakze różne
Mnie z okazji migracji Millenijnej i jednoczesnej zmiany adresu do
korespondencji przerobili konto wspólne na być może tylko moje. (Wyciągi
dostawaliśmy oboje, obecnie są adresowane tylko do mnie). Jak ustalę
stan faktyczny, nie omieszkam powiadomić szanowne grono. Taka
ciekawostka przyrodnicza.
Pzdr: Dogbert
-
6. Data: 2002-09-18 19:50:48
Temat: Re: [Millennium] zbytni brak formalnosci
Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>
Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał w wiadomości
news:am9la8$kgt$1@news2.tpi.pl...
> dobra - ale wy obaj z Wojtkiem zostaliscie nagrani (zamiast papierka).
Mnie nie nagrali w CitiOnline ;-) tez jest w poczcie wewnetrznej mozliwosc
wybrania "prosba o zmiane adresu".
--
JaKi
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
7. Data: 2002-09-18 21:24:10
Temat: Re: [Millennium] zbytni brak formalnosci
Od: "blad" <b...@W...pl>
Użytkownik "No Name"
> > Akurat zarowno BZWBK jak i Millennium maja taki sam system ICBS - w obu
moje
> > rachunki sa po migracji ze starych systemow, ale procedury jakze różne
>
> Mnie z okazji migracji Millenijnej i jednoczesnej zmiany adresu do
> korespondencji przerobili konto wspólne na być może tylko moje. (Wyciągi
> dostawaliśmy oboje, obecnie są adresowane tylko do mnie). Jak ustalę
> stan faktyczny, nie omieszkam powiadomić szanowne grono. Taka
> ciekawostka przyrodnicza.
>
> Pzdr: Dogbert
ciekawostka to dla mnie te dwa wyciagi przed migracją - nic mi nie wiadomo o
tym, zeby zorba w BBG robila do jednego rachunku dwa wyciagi (na rozne
adresy)
*** blad ***
-
8. Data: 2002-09-18 22:06:01
Temat: Re: [Millennium] zbytni brak formalnosci
Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
On Wed, 18 Sep 2002 21:50:48 +0200, "Jarosław Popiel"
<j...@g...pl> wrote:
>Mnie nie nagrali w CitiOnline ;-) tez jest w poczcie wewnetrznej mozliwosc
>wybrania "prosba o zmiane adresu".
>
No to logi nagrali :-)
Ale w opisanym przez blada problemie widze inna rzecz - nie tyle
ryzyko klienta co banku.
Klient przyjdzie, powie ze chce zmienic adres, pracownik go wprowadzi
a za jakis czas klient bedzie sie pienil ze jakiejs waznej
korespondencji nie dostal i wypieral sie bedzie zmiany adresu
korespondencyjnego. I jak mu wtedy bank udowowdni ze rzeczywiscie taka
dyspozycje zlozyl a nie pracownik samowolnie zmodyfikowal dane w
systemie ?
--
Wojtek Frabinski ICQ 50443653
w...@a...net.pl
Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/
Wiadomość ta przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora.
-
9. Data: 2002-09-19 09:53:17
Temat: Re: [Millennium] zbytni brak formalnosci
Od: No Name <v...@w...pl>
>> Mnie z okazji migracji Millenijnej i jednoczesnej zmiany adresu do
>> korespondencji przerobili konto wspólne na być może tylko moje. (Wyciągi
>> dostawaliśmy oboje, obecnie są adresowane tylko do mnie). Jak ustalę
>> stan faktyczny, nie omieszkam powiadomić szanowne grono. Taka
>> ciekawostka przyrodnicza.
...
> ciekawostka to dla mnie te dwa wyciagi przed migracją - nic mi nie wiadomo o
> tym, zeby zorba w BBG robila do jednego rachunku dwa wyciagi (na rozne
> adresy)
Wyraziłem się nieściśle: poprzednio dostawaliśmy 1 wyciąg zatytułowany:
Jan i Brunchilda Kowalski
Warszawa
Marszałkowska 1
po zmianie adresu do korespondencji 1 wyciąg zatytułowany:
Jan Kowalski
Pruszków
Obrońców Wolnego Handlu 1
Otrzymałem też pismo z propozycją wyboru nowego, Millenijnego oddziału,
z podaniem punktu A jako sugerowanego w miejscowości X.
Dzisiaj osobnymi pismami ja i moja małżonka zostaliśmy poinfrmowani o
możliwości wyboru nowego punktu obsługi, innego niż podany A w
miejscowości X, oczywiście z możliwością dowolnego wyboru.
Dla mnie to bułka z masłem i rozumiem, że system komputerowy ma
skończoną liczbę komunikatów i ścieżek decyzyjnych, i generuje pozornie
bezsensowne wydruki, szczególnie, gdy klient zachowuje się
niestandardowo. Współczuję jednak osobom starszym, u których takie
sprawy rodzą lęki i frustracje.
CBDO: Dogbert
-
10. Data: 2002-09-19 10:27:17
Temat: Re: [Millennium] zbytni brak formalnosci
Od: "blad" <b...@W...pl>
Użytkownik "No Name"
> Wyraziłem się nieściśle: poprzednio dostawaliśmy 1 wyciąg zatytułowany:
>
> Jan i Brunchilda Kowalski
> Warszawa
> Marszałkowska 1
>
> po zmianie adresu do korespondencji 1 wyciąg zatytułowany:
>
> Jan Kowalski
> Pruszków
> Obrońców Wolnego Handlu 1
(...)
> CBDO: Dogbert
w takim razie musze zerknac na moj wyciag czy cos sie zmienilo, bo jestem w
identycznej sytuacji. Przy okazji porownam jak to jest po migracji w BZWBK
bo tam przeszli przeciez rowniez na ICBSa
*** blad ***