  • 11. Data: 2002-09-20 11:26:43
    Temat: Re: [Millennium] zbytni brak formalnosci
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    (..)

    > (...)

    > w takim razie musze zerknac na moj wyciag czy cos sie zmienilo, bo jestem
    > identycznej sytuacji. Przy okazji porownam jak to jest po migracji w
    BZWBK
    > bo tam przeszli przeciez rowniez na ICBSa

    w Millennium dysponowalem zmiane adresu korespondencyjnego, bo go zepsuli
    podczas wizyty żony w banku (podyktowala jedynie adres zameldowania) - wiec
    zobaczymy. Pewnie faktycznie przyjdzie na jedna osobe.

    ICBS w BZWBK zachowal sie poprawnie - adres koresp. jest a właściciele
    wyliczeni jeden pod drugim - żona z dopiskiem "współwłaściciel".
    *** blad ***